Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kalles markedsføring. Man får kun ett lusent raid pass per dag, og når det er brukt opp må man kjøpe flere. 

De legendariske pokemonene er der vare i noen dager før de blir fjernet, ergo så tvinger Niamtoc deg til å punge ut om du skal ha føere sjanser på å fange de legendariske.

Pg seøv om du klarer det, og slår de hver gamg i raid så stikker de av. Så da føler man seg lurt å snytt. 

Men beklager om du er en av de få heldige som faktisk fikk de legendariske på første forsøk uten å ifre en krone.

Anonymkode: 5810a...c98

Jeg har ikke fått en legendarisk. Fordi jeg ikke verken gidder eller har tid til å springe byen rundt etter raids, ei heller er interessert i å bruke mye penger på spillet. Jeg kjøper litt baller og inkubatorer innimellom - når jeg har penger til overs. 

For øvrig er det vel ingen tvil om at Niantic har utviklet spillet for å tjene penger - på samme måte som Maarud produserer potetgull for å tjene penger, eller Kåre på McDonald's flipper burgere for å tjene penger.

Å bruke penger på PokémonGo, potetgull og burgere er like fullt valgfritt. 

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg må si meg fornøyd med dagen i dag. Fikk Girafarig i egg og fikk evolvet til Bellossom, Charizard og Hitmonlee. Er ikke hver dag jeg får fire nye, for å si det sånn! Nå er jeg tom for egg. Men det gjør ingenting siden jeg er låst hjemme om kveldene pga barn 😂

Skrevet
12 timer siden, Chibi skrev:

Ser at zapdos og moltres skal komme ut i gymmer nå, de avsluttes rundt 14/8 >.> /sigh, får ikke noen 😢

Enda verre, den 31. juli slutter Articuno å dukke opp og Moltres kommer i raids istedet. Moltres dukker opp i raids frem til 7. august, men så fjernes den igjen og blir avløst av Zapdos som kommer i raids frem til 14. august. Etter det er det uvisst hva som skjer med de legendariske pokisene. Forhåpentligvis dukker de etterhvert opp i raids sånn innimellom, bare sjeldnere enn nå. Det aller beste hadde jo vært om de også kom i egne egg! Det hadde vært noe!

Legendariske pokiser trenger vistnok 20 km pr candy hvis man har dem som buddy...

Skrevet
13 timer siden, Ardwinna skrev:

Enda verre, den 31. juli slutter Articuno å dukke opp og Moltres kommer i raids istedet. Moltres dukker opp i raids frem til 7. august, men så fjernes den igjen og blir avløst av Zapdos som kommer i raids frem til 14. august. Etter det er det uvisst hva som skjer med de legendariske pokisene. Forhåpentligvis dukker de etterhvert opp i raids sånn innimellom, bare sjeldnere enn nå. Det aller beste hadde jo vært om de også kom i egne egg! Det hadde vært noe!

Legendariske pokiser trenger vistnok 20 km pr candy hvis man har dem som buddy...

Ijah.. 

Heldigvis klager over halvparten av spillerene over evente, mye bugs og feil 😂 

Så vi får håpe de lanserer ett ultra egg 😂

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, charactouy skrev:

Jeg har ikke fått en legendarisk. Fordi jeg ikke verken gidder eller har tid til å springe byen rundt etter raids, ei heller er interessert i å bruke mye penger på spillet. Jeg kjøper litt baller og inkubatorer innimellom - når jeg har penger til overs. 

For øvrig er det vel ingen tvil om at Niantic har utviklet spillet for å tjene penger - på samme måte som Maarud produserer potetgull for å tjene penger, eller Kåre på McDonald's flipper burgere for å tjene penger.

Å bruke penger på PokémonGo, potetgull og burgere er like fullt valgfritt. 

Det er ikke noe problem å unngå å bruke penger, - jeg har heller ikke brukt ei krone. Likevel har jeg kjøpt diverse i spillet, mest lucky eggs, fordi jeg rett og slett bruker coins jeg har tjent i gymmer.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kalles markedsføring. Man får kun ett lusent raid pass per dag, og når det er brukt opp må man kjøpe flere. 

De legendariske pokemonene er der vare i noen dager før de blir fjernet, ergo så tvinger Niamtoc deg til å punge ut om du skal ha føere sjanser på å fange de legendariske.

Pg seøv om du klarer det, og slår de hver gamg i raid så stikker de av. Så da føler man seg lurt å snytt. 

Men beklager om du er en av de få heldige som faktisk fikk de legendariske på første forsøk uten å ifre en krone.

Anonymkode: 5810a...c98

Tvinger og tvinger. Spillet gir faktisk en mulighet til å tjene coins uten å bruke penger :) 

Anonymkode: 21137...8a8

• Liker 3
Skrevet
37 minutter siden, Hanne67 skrev:

Det er ikke noe problem å unngå å bruke penger, - jeg har heller ikke brukt ei krone. Likevel har jeg kjøpt diverse i spillet, mest lucky eggs, fordi jeg rett og slett bruker coins jeg har tjent i gymmer.

Jeg har ikke tid til å springe byen rundt etter gymmer heller. Er helt alene med omsorg for et barn i småskolen. Likevel synes jeg ikke det er noe problem at Niantic vil tjene penger - jeg bare lar være å bruke penger jeg ikke har ☺

Merker at interessen for å spille dalte litt i dag, når det ikke går like kjapt å klekke egg eller gå med buddy, samt at man får mindre candy. Men jeg fortsetter vel å fange og snurre daglig likevel. 

Nå går jeg med Grimer, Muk er den neste jeg mangler fra generasjon 1. Jeg går mer eller mindre slavisk etter dex-nr. Gikk inn det siste candyet jeg manglet for charizard i går kveld ☺

Skrevet

Folk har forskjellige mål med pogo, og noen vil ALDRI bruke penger på nettbaserte spill, selv har jeg kun brukt 109 kr en gang tidlig i fjør høst da jeg ville kjøpe meg noen lucky egg for evolving, siden da har jeg kun brukt coins i fra gym, selv syns jeg at jeg har hatt det moro med spillet, og føler ikke at jeg ligger tilbake for de som har brukt tusenvis av kroner for å komme seg frem i spillet gang, her er litt hvordan ståa er pr dags dato for en som bor ute på bygda....jeg er i level 38, har klekket 1.288 egg, har gått 3.190 km, fanget 25.776 pokemon, snurret 25.283 pokestop, tror jeg har alle i fra gen 1 og 2 utenom de legendariske og regionale, forsvart gymmer i 3.041 timer, har 2 gull gymmer og 14 sølv og 24 bronse....

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet hvor lenge Lugia er med i raid?

Skrevet

Noen andre som bare får 2 km egg dor tiden? Eller bare jeg som har maks uflaks?:p

Skrevet
1 time siden, Mayoo skrev:

Noen som vet hvor lenge Lugia er med i raid?

Det har ikke Niantic sagt noe om, merkelig nok :)

10 minutter siden, Vakkertliv skrev:

Noen andre som bare får 2 km egg dor tiden? Eller bare jeg som har maks uflaks?:p

Jeg får omtrent bare 5km og synes ofte jeg får mye gøyere pokiser i 2km enn 5km. Jeg fikk et 10km midt i eventet og ble kjempeglad for å kunne klekke det etter bare 3,33 km, men gleden ble kortvarig da jeg fikk en Skarmory... :dry::jolie:

Skrevet (endret)
41 minutter siden, Vakkertliv skrev:

Har klekket mye egg i det siste, men akkurat nå har jeg åtte 5 km og ett 10 km egg, så NEI jeg får ikke bare 2 km egg for tiden....:P

Endret av Taperen
Skrevet
7 timer siden, Ardwinna skrev:

Det har ikke Niantic sagt noe om, merkelig nok :)

Ryktene skal ha det til at Lugia skal være tilgjengelig under alle de legendariske raidene, men usikker på om jeg tørr å stole på det. Må ha Lugia også! 

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Vakkertliv skrev:

Har omtrent 50-50 med 2km og 5km egg. Ønsker meg flere 10km..

Skrevet

Har 8 Pokémons i gym, 6 av de ble plassert i gymmer i går, og absolutt ALLE var nesten uten motivasjon nå, og flere av de hadde topp motivasjon rundt kl 21 i går kveld, noen som vet om Niantic har skrudd opp motivasjons tapet i løpet av natta?

Skrevet

Ser nå at Niantic har fikset på en "bug" som gjorde at Pokémons i gymmer ikke mistet motivasjonen fort nok, så nå mister de motivasjonen slik de skal, må si :Pjeg likte den "buggen" at de ikke mistet motivasjonen så fort....

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, Mayoo skrev:

Har omtrent 50-50 med 2km og 5km egg. Ønsker meg flere 10km..

Det gjør jeg og! Har ikke fått ett på lenge!

Dog er dette det første 5 km jeg har fått på en stund og:(

Screenshot_20170729-011219.png

Skrevet

Noen som vet hvorfor det bare viser  utviklingen på en av disse? Jeg har ventet lenge på en shiny slik at jeg kan utvikle til deb røde jeg ikke har, men denne er ikke shiny?

bare en bugg i spillet?

IMG_1961.thumb.JPG.a7643311bfb4e33a2b15134fe2bbff21.JPG

Skrevet
31 minutter siden, Noldus skrev:

Noen som vet hvorfor det bare viser  utviklingen på en av disse? Jeg har ventet lenge på en shiny slik at jeg kan utvikle til deb røde jeg ikke har, men denne er ikke shiny?

bare en bugg i spillet?

IMG_1961.thumb.JPG.a7643311bfb4e33a2b15134fe2bbff21.JPG

Kanskje fordi den til venstre er en dame-Magikarp og at Gyaradosen(e) du har utviklet før har vært hannkjønn? Kanskje spillet skiller mellom hunnkjønn- og hannkjønnGyarados?

Skrevet (endret)
1 time siden, Ardwinna skrev:

Kanskje fordi den til venstre er en dame-Magikarp og at Gyaradosen(e) du har utviklet før har vært hannkjønn? Kanskje spillet skiller mellom hunnkjønn- og hannkjønnGyarados?

Ser ut som den teorien stemmer ja! Takk 😊

Endret av Noldus

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...