AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #6361 Skrevet 1. mai 2017 På 4/29/2017 den 19.10, Pusetatten skrev: Jeg mangler: vileplume, farfetchd, dodrio, muk, exeggutor, kangaskhan, tauros, kabutotops, articuno, zapdos, moltres, mewtwo, mew. De fleste av dem har jeg ikke sett heller. Vileplume har jeg nok candy til å utvikle nå. Det er vel så og si ingen som regner med de regionale og de det faktisk ikke er mulig å finne da Anonymkode: 76f3f...12a 1
Ardwinna Skrevet 1. mai 2017 #6362 Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det er vel så og si ingen som regner med de regionale og de det faktisk ikke er mulig å finne da Anonymkode: 76f3f...12a Nei de regionale og de legendariske teller jeg ikke med for de har jeg ingen forventninger om å få tak i med det første I dag klekket jeg ett egg og fikk en Elekid. Så jeg evolvet en bedre Electabuzz. Ellers skjer det gruelig lite på pokefronten. 1
Blomst89 Skrevet 2. mai 2017 #6363 Skrevet 2. mai 2017 Lite nytt her også i det siste egentlig. Har vært opptatt med flytting osv hele helgen, så ble lite spilling. Kjørte forbi Scyther-nestet i Majorstuveien da, og trenger nå bare en Scyther til for å kunne utvikle Scizor, så det er jo bra 😊 Tenker å gå forbi der i dag eller i morgen i tilfelle det er spawn-skifte på torsdag. Planlegger også å rekke innom både Kampen park (Chikorita), Tøyenparken (Charmander) og Stensparken (Bulbasaur-nest) etter jobb i dag eller i morgen. Mangler fortsatt Venusaur og begge Chikorita-utviklingene, og jeg vil gjerne også ha en bedre Charizard, for den jeg har nå har den dårligste vurderingen man kan få på appraisal. Så har litt å rekke før torsdag!
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #6364 Skrevet 2. mai 2017 Noen som vet om noen nests i Stavanger? Anonymkode: 6ca92...854
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #6365 Skrevet 2. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen som vet om noen nests i Stavanger? Anonymkode: 6ca92...854 Sjekk pogonorge siden. Anonymkode: 76f3f...12a
Pusetatten Skrevet 2. mai 2017 #6366 Skrevet 2. mai 2017 Jeg hadde en bra (ca 100 % IV) onix med ca 600 cp som jeg utviklet til en steelix i dag. Men hadde håpet på bedre cp på steelixen... eller er det greit nok? Den er kolossal i størrelse. Er det ekstra bra, eller spiller ikke størrelsen noen rolle?
Ardwinna Skrevet 2. mai 2017 #6367 Skrevet 2. mai 2017 Fant en vill Pineco og en vill Scyther i dag, og snurret flere pokestops uten annet interessant enn ett lusent 5km-egg. 1
Simbyxor Skrevet 3. mai 2017 #6368 Skrevet 3. mai 2017 Så en grimer eller noe i går. "ERROR" kom det opp. Wohoo! Borte var den. Ikke-fungerende applikasjon, kommer "error" hver eneste uke. Ellers fikk jeg nylig min 2. Dragonite. Ikke så veldig god, men god nok! Men her spawner det bare kjedelige pokemons. Hva er det som bestemmer at alle de spennende skal spawne i Moss f.eks? 1
Blomst89 Skrevet 3. mai 2017 #6369 Skrevet 3. mai 2017 Fikk endelig somlet meg bort til Stensparken her i Oslo, og fant 10 Bulbasaur på ca 15 minutter. Fanget de fleste med pinap berry, så nå har jeg mer enn nok candy til en Venusaur Fant bare en Chikorita i går da, og var for sulten etter jobb til å orke Charmander-jakt. Håper det blir mulig å finne Scyther også etter spawn-skiftet i morgen, for har ikke rukket innom Majorstuveien mens det har vært Scyther der de siste dagene. Frister å bruke et lucky egg allerede nå, men mangler bare to Schyter-candy, så tror jeg skal vente på det sånn at jeg får en Scizor også. 1
Lolitrusa Skrevet 4. mai 2017 #6370 Skrevet 4. mai 2017 Ikke de store greiene de siste dagene, men det går sakte men sikkert fremover! Fant en Houndour i går og har endelig nok candies til å evolve. Men dessverre ingen Houndour med spesielt bra IV. Tror derfor at jeg venter med å evolve minst til nestet flytter fra nedenfor jobben siden jeg fortsatt har gode sjanser til å finne flere. Hadde et 10 km egg som klekket til en Lavitar! Har nå 58 candies I tillegg til at jeg allerede har en Tyranitar med lav CP. Har gått litt over 50 km med Mareep og har 41 candies. Fikk min 5. dragon scale på 7-dagersstreaken. Håper jeg får en sunstone snart, ass. Ellers var jeg i en mindre by i helga hvor jeg ikke spilte noe særlig og det heller ikke virket å være spesielt bra pokemon.
Lolitrusa Skrevet 4. mai 2017 #6371 Skrevet 4. mai 2017 På 2.5.2017 den 21.09, Pusetatten skrev: Jeg hadde en bra (ca 100 % IV) onix med ca 600 cp som jeg utviklet til en steelix i dag. Men hadde håpet på bedre cp på steelixen... eller er det greit nok? Den er kolossal i størrelse. Er det ekstra bra, eller spiller ikke størrelsen noen rolle? Har klekket og funnet 15 Onix og har enda ikke fått en med så høy CP enda (verken med god eller dårlig IV). Min Steelix har derfor 1355 i CP. Vet ikke om størrelsen har noe å si, men tror i hvert fall at den du har er bra! 1
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #6372 Skrevet 4. mai 2017 Jeg bor oppå en pokestop. Inntil idag da den plutselig var forvandlet til en gym. Ble først happy inntil jeg innså at gymmen hadde mindre rekkevidde så nå når jeg den ikke. Drit. Ikke mer fri tilgang til Pokémons og baller fra sofaen Men er det vanlig at pokestops forvandles til gyms? Hadde jo vært kult om gyms tidvis roterte på forskjellige stops. Anonymkode: f4e0a...613
Pusetatten Skrevet 5. mai 2017 #6373 Skrevet 5. mai 2017 Gress-event starter i dag, og varer til søndag! 😃😃 4
Pusetatten Skrevet 5. mai 2017 #6374 Skrevet 5. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg bor oppå en pokestop. Inntil idag da den plutselig var forvandlet til en gym. Ble først happy inntil jeg innså at gymmen hadde mindre rekkevidde så nå når jeg den ikke. Drit. Ikke mer fri tilgang til Pokémons og baller fra sofaen Men er det vanlig at pokestops forvandles til gyms? Hadde jo vært kult om gyms tidvis roterte på forskjellige stops. Anonymkode: f4e0a...613 Oj, da hadde jeg blitt skuffet... ikke opplevd noe sånt her jeg bor.
Tromsøbestemora Skrevet 5. mai 2017 #6375 Skrevet 5. mai 2017 5 minutter siden, Pusetatten skrev: Gress-event starter i dag, og varer til søndag! 😃😃 Jippi.!! 😄 1
Blomst89 Skrevet 5. mai 2017 #6376 Skrevet 5. mai 2017 3 timer siden, Pusetatten skrev: Gress-event starter i dag, og varer til søndag! 😃😃 Hurra! 😃 Håper på massevis av Chikorita og utviklingene! Og Hoppip og Sunkern er vel også gresspokémon? Trenger masse Sunkern, og gjerne Oddish også, selv om jeg allerede har Bellossom, for har fire ubrukte solsteiner. Tror dere Schyter teller som gresstype selv om den er bug? Den er jo grønn! 😛 Hvilke håper dere andre på å finne under eventet? 1
Sirah Skrevet 5. mai 2017 #6377 Skrevet 5. mai 2017 3 timer siden, Pusetatten skrev: Gress-event starter i dag, og varer til søndag! 😃😃 Gøy :D http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/grassweekend2017 Merker at jeg går litt lei mellom eventene nå. Har 218 stk i dexen og de jeg mangler ser jeg seriøst aldri noe til. Har begynt å glede meg til Gen 3 😂 Noen som vet noe om det er noen pokemoner man bør spare til Gen 3 med tanke på evolving?
Blomst89 Skrevet 5. mai 2017 #6378 Skrevet 5. mai 2017 1 minutt siden, Sirah skrev: Gøy :D http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/grassweekend2017 Merker at jeg går litt lei mellom eventene nå. Har 218 stk i dexen og de jeg mangler ser jeg seriøst aldri noe til. Har begynt å glede meg til Gen 3 😂 Noen som vet noe om det er noen pokemoner man bør spare til Gen 3 med tanke på evolving? Ja, gøy med event! Jeg ønsket meg jo et gress-event, så bra Niantic hørte på meg 😛 Så vidt jeg har fått med meg er det ingen Pokémon fra gen 1 og 2 som kan utvikles til noen i gen 3, men i gen 4 kommer det flere, blant annet utvikling av Murkrow. Kommer en babyutgave av Marill (mener jeg) i gen 3, men resten er helt nye.
Sirah Skrevet 5. mai 2017 #6379 Skrevet 5. mai 2017 10 minutter siden, Blomst89 skrev: Ja, gøy med event! Jeg ønsket meg jo et gress-event, så bra Niantic hørte på meg 😛 Så vidt jeg har fått med meg er det ingen Pokémon fra gen 1 og 2 som kan utvikles til noen i gen 3, men i gen 4 kommer det flere, blant annet utvikling av Murkrow. Kommer en babyutgave av Marill (mener jeg) i gen 3, men resten er helt nye. Ja da skjer det lissom noe ☺️ Til vanlig fanger jeg omtrent bare Pigdey og den dumme brunsneglen 🙄 Nå for tiden åpner jeg appen en gang om dagen for å fullføre strikene, men orker ikke stort mer. Gøy at det skjer noe igjen! Ok Da er det ingen spesielle som bør samles på denne gangen. 1
Ardwinna Skrevet 5. mai 2017 #6380 Skrevet 5. mai 2017 13 timer siden, Pusetatten skrev: Gress-event starter i dag, og varer til søndag! 😃😃 Yey!!! Da har jeg kanskje et håp om å få min lenge etterlengtede Venusaur!? Vil gjerne ha flere Chikoritas også så jeg kan utvikle Bayleefen min videre for ikke å snakke om flere Sunkerns så jeg kan bruke en av de tre solsteinene til å lage en Sunflora! Ja dette kan jeg godt like! 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå