AnonymBruker Skrevet 22. april 2017 #6301 Skrevet 22. april 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: pokeballer og nanab bær Anonymkode: 0759e...f1b Jeg bruker plus dingsen, og sletter mest great balls, av den enkle grunn at når du skal fange pokemon med plus, så bruker den kun vanlige pokeballs. Den bytter ikke til great eller ultra når du er tom, så derfor passer jeg alltid på å ha mange vanlige baller i sekken, og heller slette great. Anonymkode: 76f3f...12a 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6302 Skrevet 23. april 2017 Noen som vet om trading kommer snart? Jeg har mange kangaskhan om noen vil ha Anonymkode: 1315f...261 1
Ardwinna Skrevet 23. april 2017 #6303 Skrevet 23. april 2017 Jeg kjenner jeg er veldig spent på hvordan den tradingfunksjonen kommer til å funke. Det bør jo være noen restriksjoner på den for hvis folk kan sende pokiser til hverandre på kryss og tvers av landegrenser vil det jo bare ta kort tid før samtlige spillere har full pokedex. 1
Blomst89 Skrevet 23. april 2017 #6304 Skrevet 23. april 2017 2 timer siden, Ardwinna skrev: Jeg kjenner jeg er veldig spent på hvordan den tradingfunksjonen kommer til å funke. Det bør jo være noen restriksjoner på den for hvis folk kan sende pokiser til hverandre på kryss og tvers av landegrenser vil det jo bare ta kort tid før samtlige spillere har full pokedex. Ja, det er vel en grunn til at det ikke har kommet ennå. Det var litt enklere på gameboy, da måtte man jo være sammen sted. De burde få til noe lignende nå også, så man fysisk må møte den man bytter med. Kanskje via NFC eller Bluetooth eller noe sånt? Niantic vil nok utsette det lengst mulig, sånn at folk må fange alle selv, fremfor å bare bytte til seg de man ikke finner. Men hvis de lanserer legendariske Pokémon bør de jo også ordne med at man kan bytte, for der kan man jo bare finne den som hører til det laget man er på (og man kan vel bare bytte lag maks en gang?). Her har det vært en særdeles lite spennende Pokémon-dag, da det har snødd både sidelengs og oppover her i Trøndelag. Gikk en rask tur ut mens det var et solgløtt, men her jeg er nå fant jeg kun en Magnemite og en Paras. Ellers er jeg overrasket over at jeg har beholdt gymplassen min hele denne uka, nærmer seg vel ny rekord i antall dager, men er vel litt for mye ork å ta ned en level 10-gym fremfor å ta over en som er level 2-4, og er nok en fordel at den ligger litt utenfor sentrum. Flytter om en ukes tid da, så da må jeg dessverre begynne å ta over gym fra gata sånn som de fleste andre må. Der jeg bor nå når jeg jo gymmen fra stua, så jeg slipper å stå ute sammen med barneskoleelevene, og det gjorde det også litt enklere å få inn mynter i høst og vinter, men det er dessverre ingen gym så nærme dit vi flytter. 🙁 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6305 Skrevet 23. april 2017 Jeg prøver å ikke være for rask og dømme pogospillere men dette fikk meg til å reagere. En gym der flesteparten av trenerne er level 40 og heter nesten det samme. De andre i gymmen var en trener til på level 40 som het noe annet, pluss et par andre trenere på level 26 og 27 eller noe deromkring. Jeg har også sett ene treneren før i en gym, men da i mye lavere level. Her synes jeg det lukter juks og fanteri lang vei. Burde jeg sende melding til Niantic? http://i.imgur.com/zcQmmaj.jpg http://i.imgur.com/FMKV7Ws.jpg http://i.imgur.com/q1HXRWT.jpg http://i.imgur.com/nW1Jtbg.jpg Anonymkode: a1356...831
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6306 Skrevet 23. april 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg prøver å ikke være for rask og dømme pogospillere men dette fikk meg til å reagere. En gym der flesteparten av trenerne er level 40 og heter nesten det samme. De andre i gymmen var en trener til på level 40 som het noe annet, pluss et par andre trenere på level 26 og 27 eller noe deromkring. Jeg har også sett ene treneren før i en gym, men da i mye lavere level. Her synes jeg det lukter juks og fanteri lang vei. Burde jeg sende melding til Niantic? http://i.imgur.com/zcQmmaj.jpg http://i.imgur.com/FMKV7Ws.jpg http://i.imgur.com/q1HXRWT.jpg http://i.imgur.com/nW1Jtbg.jpg Anonymkode: a1356...831 Ser ut som juks. Anonymkode: 0759e...f1b 4
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6307 Skrevet 23. april 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser ut som juks. Anonymkode: 0759e...f1b Rapport sendt inn til Niantic, så får vi se hva de sier. Anonymkode: a1356...831 1
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6308 Skrevet 23. april 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Rapport sendt inn til Niantic, så får vi se hva de sier. Anonymkode: a1356...831 Nei vi får visst ikke se hva de sier. De gir ingen beskjed om hva som evt skjer.http://i.imgur.com/JqeTio4.jpg Anonymkode: a1356...831
Blomst89 Skrevet 23. april 2017 #6309 Skrevet 23. april 2017 Hurra, hurra, hurra! ENDELIG var det min tur til å få noe gøy i et 10 km-egg, nemlig en etterlengtet Chansey! Og en wonder-Chansey til og med! Fikk bare 14 candy da, så kan se langt etter Blissey, men er uansett kjempefornøyd! Og nå har jeg bikket 200 Pokémon i Pokédexen i tillegg. Fant også min andre Chikorita og en Electabuzz på vei til flyplassen. Nå er neste ukes mål å få fanget nok Bulbasaur i Stensparken til at jeg kan få utviklet Venusaur. Bonus om et av de ni 5 km-eggene jeg har inneholder en Tangela, men tør ikke håpe for mye på akkurat det. 6
Pusetatten Skrevet 23. april 2017 #6310 Skrevet 23. april 2017 Det har vært en bra dag. Hadde 7 dagers i dag og fikk endelig dragon scale! Jeg så på kartet at det var en Blissey ca 15 min unna, så jeg heiv meg i bilen. Surra med veien, så jeg rakk den ikke! 😠😠😠 Men fikk to andre nye som var like ved. Pinsir og Chansey. Pinsiren hadde 1550 i cp men dårlig iv. Men gøy med noen nye 😃 3
AnonymBruker Skrevet 23. april 2017 #6311 Skrevet 23. april 2017 På 22.4.2017 den 13.25, AnonymBruker skrev: noen flere enn meg som har fått dette advarselet? Har byttet passord og slettet iv-app:/ Vet ikke hva mer jeg kan gjøre:( Anonymkode: 88631...82d Noen? :/ Anonymkode: 88631...82d
Blomst89 Skrevet 24. april 2017 #6312 Skrevet 24. april 2017 11 timer siden, Blomst89 skrev: Bonus om et av de ni 5 km-eggene jeg har inneholder en Tangela, men tør ikke håpe for mye på akkurat det. Hurra igjen! Se hva som var i 5 km-egget mitt som klekket på vei til jobb i dag!! Nå lover jeg å ikke klage på noe Pokémon-relatert hele uka! Snøen som laver ned i Oslo nå, derimot.... 5
Mormont Skrevet 24. april 2017 #6313 Skrevet 24. april 2017 17 minutter siden, Blomst89 skrev: Hurra igjen! Se hva som var i 5 km-egget mitt som klekket på vei til jobb i dag!! Nå lover jeg å ikke klage på noe Pokémon-relatert hele uka! Snøen som laver ned i Oslo nå, derimot.... Så gøy! 1
Pusetatten Skrevet 24. april 2017 #6314 Skrevet 24. april 2017 Jeg har en onix som er wonder, lik HP, attack og defence. Og den er diger. MEN, den har kun 600 cp.... er den ubrukelig da?
Ardwinna Skrevet 24. april 2017 #6315 Skrevet 24. april 2017 Her er det også snø men sol fra skyfri himmel, og da passet det perfekt å gå seg en klekketur Fikk en Wooper, en Geodude, en Togepi og en Charmander. Sistnevnte ga meg nok candy til å endelig evolve min aller første Charizard! Jippi! Og siden jeg har klekket tre Togepi siden eventen som var, nærmer jeg meg en Togetic også Tror kanskje Togepi blir min neste buddy når jeg er ferdig å gå sammen med den lille kosebamsen. 1
Mormont Skrevet 24. april 2017 #6316 Skrevet 24. april 2017 2 timer siden, Pusetatten skrev: Jeg har en onix som er wonder, lik HP, attack og defence. Og den er diger. MEN, den har kun 600 cp.... er den ubrukelig da? 600 cp er ikke dårlig på en Onix, den har ganske lav max cp 1
momo Skrevet 25. april 2017 #6317 Skrevet 25. april 2017 Jeg har helt mistet piffen jeg. Etter eventen, og alle egg jeg klekte, og ikke fikk noe gøy. Så har jeg gitt litt opp. Har 122 i pokedexen, og 3 jeg kan utvikle, mangler bare item. For jeg får jo aldri rett item. Og de andre jeg mangler, har jeg ennå ikke funnet i byen jeg bor i. Eller fått i egg. Fått en av hver av de i Oslo, men mangler jo flere, for å utvikle de.
Tromsøbestemora Skrevet 25. april 2017 #6318 Skrevet 25. april 2017 Ikke gi opp , spawn plassene skifter hver 14 dag , så plutselig har du flaks. Nye event kommer også etterhvert.😊
appelsinjuice Skrevet 25. april 2017 #6319 Skrevet 25. april 2017 På 24.4.2017 den 9.57, Blomst89 skrev: Hurra igjen! Se hva som var i 5 km-egget mitt som klekket på vei til jobb i dag!! Nå lover jeg å ikke klage på noe Pokémon-relatert hele uka! Snøen som laver ned i Oslo nå, derimot.... Misunnelig!!! Tangela er den eneste jeg mangler (av de man kan finne her i landet) fra gen 1 (i tillegg til den siste evolusjonen av Bulbasaur, men den er det jo mulig å få enten ved å ha Bulbasaur som buddy eller bruke kart og bil litt mer aktivt i jakten) Tangela er for meg kun en urban myte Jeg har også mistet piffen litt. Finner jo aldri noen nye, og de jeg kan evolve mangler jeg item til. Fikk både Dragon Scale og Sun Stone i helga, men jeg har alt evolvet Seadra til hva-den-nå-heter og jeg har ikke nok candy til å bruke Sun Stone.
Ardwinna Skrevet 25. april 2017 #6320 Skrevet 25. april 2017 Interessen min har dalt litt også. Men i dag fanget jeg en vill Teddiursa så nå har jeg nok candy til å evolve en Ursaring Nå blir det Togepi som buddy og etterhvert forhåpentligvis en Togetic i dexen. Jeg mangler flere fra gen 1 men må vel bare smøre meg med tålmodighet. Enkelte pokiser er rimelig urban myth her også, jeg har hørt om dem men aldri sett dem 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå