Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

I dag har vært en bra dag! :nordvesta: Klekka to egg, og fikk nye Pokemon i begge :nigo:En Cleffa i 2km og en Yanma i 5km . Kan nesten ikke tro det, bare fått kjipe i det siste. Pluss en evolvingrunde med lucky egg :) Endelig fått meg en Gyarados, den vanlige blå da, har ikke funnet en gyllen Magikarp. Og fått evolva Slowking og Politoed :nori:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Evolva meg til noen nye pokemons i dag - Tentacruel, Golduck, Quagsire og Croconaw. Fant Misdreavus og Houndoom vill i går. (Hadde evolva meg til Houndoom tidligere) Fikk Porygon i et egg i går. 

Azumarill og Dugtrio, (evolva begge) Chinchou, Remoraid, Qwilfish og Drowzee (egg) er nye nå nylig.

Spiller bare der jeg har wifi, så jeg går ikke så mye rundt akkurat :heks: Level 20, 90 i pokedexen.

Skrevet

Ser ut som at vanneventet er over nå, for nå er det nesten bare Swinub, Murkrow og Pidgey på nearby igjen.. 😐 Er det forresten mange som har funne Totodile i løpet av denne perioden? Jeg har ikke sett en eneste en, hverken på land eller ved vannet, bare masse Squirtle (nok til en Blastoise nr 2), Psyduck, Slowpoke, Wooper og Remoraid. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Blomst89 skrev:

Ser ut som at vanneventet er over nå, for nå er det nesten bare Swinub, Murkrow og Pidgey på nearby igjen.. 😐 Er det forresten mange som har funne Totodile i løpet av denne perioden? Jeg har ikke sett en eneste en, hverken på land eller ved vannet, bare masse Squirtle (nok til en Blastoise nr 2), Psyduck, Slowpoke, Wooper og Remoraid. 

Ja, tenkte egentlig ikke så mye over vann-eventet før jeg så alle de kjedelige pokemonene på sightings igjen, haha... Jeg fant faktisk en Totodile i går, men på et sted hvor det vanligvis spawner vann-pokemon. Utover den ene har jeg ikke sett noen. 

Fanget en vill Granbull i dag, elendig CP riktignok. Litt kjedelig at så mange av utviklingene kan fanges wild, blir liksom ikke så mye stas med Lucky Egg og evovling av mange nye da. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Skrevet

Ja eventet sluttet i går kveld.

Jeg fant EN Totodile i hele event perioden, fant en Lapras, ingen Kabuto eller Omanyte.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fanget en vill Granbull i dag, elendig CP riktignok. Litt kjedelig at så mange av utviklingene kan fanges wild, blir liksom ikke så mye stas med Lucky Egg og evovling av mange nye da. 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Har også fanget et par ville Granbull, og synes også det er kjedelig med så mange av gen 2 evolvingene kan fanges ville, da synes jeg heller at vi kunne fanget feks noen Totodile extra, for de er det så og si kjemisk rent for her.

Skrevet
16 minutter siden, Blomst89 skrev:

Fant 7 Totodile. Fant mange nye under eventet. Nå er det tilbake til de vanlige, kjedelige pokemonsa etter eventet. Sandshrew, ekans, growlithe, meowth, slugma og mankey. 

Skrevet
22 minutter siden, Taperen skrev:

Ja eventet sluttet i går kveld.

Jeg fant EN Totodile i hele event perioden, fant en Lapras, ingen Kabuto eller Omanyte.

Ingen Omanyte hos deg? Glemte å nevne den, men de krydde det av i Oslo i hvert fall. Og Magikarp, da.

Skrevet
1 minutt siden, Blomst89 skrev:

Ingen Omanyte hos deg? Glemte å nevne den, men de krydde det av i Oslo i hvert fall. Og Magikarp, da.

Nei her på Sørlandet hvor jeg bor var de HELT fraværende, kjørte en halvtime vestover og østover, i går var jeg så langt som en time nordover...ingen Omanyte, ja karper var det nok av, har klar 5 stk wonder til evolving, telte igjennom istad at jeg hadde 359 i favoritter klar til evolving, da har jeg IKKE tatt med Eevee, hvor jeg sitter på godt og vel 4400 Candy , venter og håper på noe lucky egg greia i påske:)

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, Taperen skrev:

Nei her på Sørlandet hvor jeg bor var de HELT fraværende, kjørte en halvtime vestover og østover, i går var jeg så langt som en time nordover...ingen Omanyte, ja karper var det nok av, har klar 5 stk wonder til evolving, telte igjennom istad at jeg hadde 359 i favoritter klar til evolving, da har jeg IKKE tatt med Eevee, hvor jeg sitter på godt og vel 4400 Candy , venter og håper på noe lucky egg greia i påske:)

Hvordan har du plass til så mange Pokémon? Hvor mye ekstra plass har du kjøpt? Jeg har konstant problemer med at jeg har full lagringsplass, men jeg har bare plass til 400 da. Håper det kommer et egg-event rundt påske jeg også! 

Ellers så synes jeg at Swinub må slutte å ta seg sånn til rette og sette seg oppå andre Pokémon. Ser ubehagelig ut for de som må være nederst! :P

IMG_20170330_103138.png

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker coins som jeg får inn i fra gym, så jeg har maxet ut plass til både pokemon og Items, ikke mange dagene som jeg IKKE har fått inn 100 coins i døgnet siden 1 oktober i fra gym, har "bare" fått 90 coins i  3-4 dager kanskje, akurat nå sitter jeg på 6480 coins :)

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, Blomst89 skrev:

Jeg har funnet et par Totodile :) Kjedelig at eventet er over ja.

Er det noen som vet om man bør spare candy til gen 3? Eller er det bare å kjøre på med luckyegg og envolve?

• Liker 1
Skrevet

Fant en Totodile, ingen lapras. Og ingen Shiny Magikarp.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Taperen skrev:

Jeg bruker coins som jeg får inn i fra gym, så jeg har maxet ut plass til både pokemon og Items, ikke mange dagene som jeg IKKE har fått inn 100 coins i døgnet siden 1 oktober i fra gym, har "bare" fått 90 coins i  3-4 dager kanskje, akurat nå sitter jeg på 6480 coins :)

Jøss, imponerende! Selv har jeg 20 mynter nå. :P Jeg kan vel telle på en hånd de gangene jeg har fått inn penger fra to gymmer. Som regel klarer jeg bare holde en om gangen, og 99 % av tida er dette den gymmen rett utenfor stua mi. Nå har jeg endelig fått en Pokémon som har høy nok cp til at jeg ikke må ligge på nederste nivå på gymmen (og dermed er den som først blir kastet ut), så håper jeg klarer å holde meg der litt nå. Å levle opp en gym fra for eksempel level 8 til 9 er jo nesten umulig på egenhånd.

Skrevet

Jeg har også bare funnet en Totodile under eventet (samt at det var en på en pokestop rett ved her i går, men det passet så dårlig å gå å fange den) Har funnet en Lapras (samt hatt en tvers over gata som jeg ikke fikk gått og fanget) og fanget lassevis med Magikarp (men ingen golden) samt en god håndfull Omanite. 

AnonymBruker
Skrevet

Har en Feraligatr nå! :) 

Anonymkode: 0759e...f1b

• Liker 1
Skrevet

Jeg fant også en Feraligatr under denne eventen! 😍 Hadde håper på min første Lapras da, men den så jeg aldri snurten av..

Men jeg lurer på en ting.. er det forskjell på hvor mye candy en får når en fanger?

Når jeg bruker pinap berry så får jeg 5 for Squirtle, men fanget akkurat en Machop og den gav meg 6 med bæret!

Skrevet
29 minutter siden, Noldus skrev:

Jeg fant også en Feraligatr under denne eventen! 😍 Hadde håper på min første Lapras da, men den så jeg aldri snurten av..

Men jeg lurer på en ting.. er det forskjell på hvor mye candy en får når en fanger?

Når jeg bruker pinap berry så får jeg 5 for Squirtle, men fanget akkurat en Machop og den gav meg 6 med bæret!

Du får egentlig 6 candy for begge med pinap berry, men det er en bug i spillet som gjør at det står 5 og ikke 6.

Gjest Loffeliten
Skrevet

Ble veldig kjedelig å spille nå når eventet var over, bare Pidgey og Ledyba og Spinarak og kjedelige greier å finne. Sukk. 

Ikke at jeg fant så himla mye interessant mens eventet pågikk, heller - men var jo en viss spenning i alle Magikarpene rundt omkring (nope, ingen shiny :jolie:) og så fant jeg en Lapras (med cp på trehundreognoe :Knegg: ), et par Totodile og et par jeg ikke hadde fanget før (Qwilfish, Octillery, Lanturn). 

Gjest Birti
Skrevet

Hurra! Var på jobb i nabobyen idag, og fant to nye på vei til bilen. En Sneasel og en Ledian. De er ræva begge to, men det får man tåle når pokedeksen vokser :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...