Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg fikk min nummer 11, Pineco i 10 km egg. Skulle da ikke vært lov. Har ellers fått 3 larvitar, en chansey og en dratini. Og ellers så får jeg ingen bra i egg. Er litt lei, at det er så utrolig sjelden, man får noe bra i egg.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så kjedelig! Det tok sin tid før jeg kom i mål med min, men nå har jeg altså en Muk. Jeg tenkte på deg når jeg så en grimer på jobben min (!) på kartet :P

Jeg skjønner ikke hvorfor jeg sjekker kartet en gang. Jeg bruker det aldri for å gå ut å lete, jeg bare sjekker det på sengekanten for å se hva jeg går glipp av? Jeg har ikke en gang bil, så det er ikke sånn at jeg bare kan ha meg ut om jeg ser noe spennende :P Så nettopp noen nye mons på jobben på kartet. Hvorfor er de aldri der på dagtid?? :P

Neste buddy på lista er Dratini, mangler 6 Candy for å evolve til Dragonite. Et steg nærmere å få fylt opp pokedexen fra første generasjon. Samt at den er søt da! :laugh:

Anonymkode: 76f3f...12a

Haha samme her. Bor såpass langt utenfor sentrum at jeg neppe rekker inn til sentrum uansett før de forsvinner. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er eventet over? Syns det har kommet masse vanlige pokemon nå. Pidgey osv.

Anonymkode: 25297...6a8

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er eventet over? Syns det har kommet masse vanlige pokemon nå. Pidgey osv.

Tror det varer til i morgen en gang, fortsatt masse vannpokémon her jeg er i hvert fall.

Fant en ny i går, Qwilfish, så nå har jeg 190 stk i Pokédexen :) Har for første gang på evigheter to 10 km-egg samtidig nå, så krysser alt jeg har av fingre og tær for at et av dem inneholder en Snorlax eller Chansey! :) Tipper jeg får noe kjedelig fra gen 2 da, men lov å håpe at jeg tar feil.

Endret av Blomst89
  • Liker 1
Gjest canacas
Skrevet

Jeg har plukket frem pokemon appen igjen, for nå er det ikke så kaldt på henda lenger. Men klarer ikke helt å slå fra meg tanken om hvilken level jeg hadde vært på om jeg ikke hadde blitt lei og tatt høst/vinter-ferie :P Mange morsomme nye pokemons har dukket opp også. Får mange hjemme i sofaen også. Til og med på jobb får jeg pokemons. Er det spillet som er snill med meg og vil ha meg tilbake? Teddiursa er min buddy :ninuskapus: 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kartet dere snakker om, er det pogonorge? Jeg syns det er så ustabil og vanskelig, er det alltid sånn, eller kun hos meg? Og så dekker det ikke utkanten av Oslo, eller nabokommunene? Har sett at noen skriver at pokemonene kun er der en bestemt tid, og at det f.eks ikke er nok tid til å dra dit. Hvordan vet man hvor lenge de blir? 😃

Du trykker på de du lurer på hvor lenge er der, så står det hvor mange minutter og sekunder det er til den stikker av. 

• Liker 2
Skrevet

Hurra! Jeg fant en shiny Magikarp nå nettopp! 😀 Den så ut som en vanlig Magikarp før jeg trykket på den, men så ble den gul med masse stjerner rundt når jeg trykket på den! Turte ikke annet enn å bruke razzberry og ultra ball i tilfelle den skulle være vanskeligere å fange enn vanlige Magikarp, men heldigvis ble den fanget på første forsøk. Dessverre har den det dårligste på appraisal, men med mindre jeg plutselig finner en til så blir det min neste Magikarp som skal utvikles, for må jo ha rød Gyarados! 😊

Screenshot_20170328-142417.png

• Liker 8
Skrevet

Åååå lei meeeg. Fikk en kjempedterk psyduck og istedet for å evolve den så sendte jeg den vekk med en feil ahhhrggghh. Har aldri fått en psyduck med over 600 poeng før

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er 8 machop i tøyenparken akkurat nå, og jeg er på T-banen på vei forbi. Har ikke tid til å gå av, for jeg må hente ungen min på skolen.... Trenger den!

• Liker 1
Skrevet

Er det mange som har funnet shiny magikarp? For jeg har fanget veldig mange, har nesten nok candy til å utvikle 2 gyardos nå. har flere fra før. Og jeg vil så gjerne ha en rød gyardos. Og vet dere om shiny magikarp forsvinner, da eventen er over?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet hva som er i Frognerparken for tiden? er det fortsatt Electrabuzz?

På kontraskjæret er det exeggcute som spawner, møter alt fra en til tre stk hver gang jeg rusler gjennom "parken".

Anonymkode: c8bac...a6e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ganske fornøyd med dagens fangst; en snorlax og en gyarados i høy iv og bra angrep. Har nå to snorlaxer 

IMG_0058.PNG

IMG_0060.PNG

Anonymkode: c8bac...a6e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet når eventet slutter? 

• Liker 1
Skrevet

I morgen rundt klokken 20 vil jeg tro. 

• Liker 1
Skrevet

Fant en shiny Magikarp  ved Nationaltheatret og evolva den til rød Gyarados. Nå må jeg samle stardust og Candy for å power up den. Brukte alle stardustene jeg hadde på Blissey.

I 10km har jeg endelig vært heldig. Før fikk jeg masse matiné, pineco og glir og i de siste eggene har det bare vært Chansey😊😊😊 har fått gligar og da...nedtur. har ett 10km egg til ruging nå. Resten er 5km.

Screenshot_2017-03-28-20-54-26.png

• Liker 4
Skrevet

To nye pokiser i dexen i det siste; Yanmar i egg og Qwilfish fanget vill.

Spillet tøyset noe veldig her nå, for en gangs skyld i min favør. Jeg kjørte innom noen pokestops på vei hjem fra jobb, og da jeg hadde vært innom siste plassen, la jeg ned spillet og dro hjem. Da jeg kom hjem sto fremdeles pokedama på siste plassen jeg var på, og der ble hun stående lenge etterpå. Det spawnet pokemons som jeg kunne fange og jeg fikk opp hvilke pokemon som var i nearby. Litt artig da, siden jeg bort uti ødemarka der det verken er pokestops eller pokemon i nærheten :)

• Liker 4
Skrevet

Nå er det en Lapras et kvartal unna, men jeg kan ikke løpe dit og fane den siden jeg er på jobb :P 

Fikk Togepi (eller hva den nå heter) i et egg tidligere i dag, så fikk endelig en ny i Pokedexen. 

• Liker 1
Skrevet

Helt utrolig, men jeg fikk 2 pineco, i mine 2 siste 10 km egg. Altså 13 pineco i 10 km egg. Burde jo klage.

• Liker 3
Skrevet

Jeg fikk også en Pineco i egg i dag, OG en Natu. Kjipt. Men det ble en wonder Growlithe i egg i går da, så nå blir endelig Arcanine min (noe som er bra da jeg har hatt nok candy siden før jul, men bare crappy IV pokemon). Ellers har det ikke skjedd så mye spennende i det siste, men jeg fikk to 10km egg i dag, pluss en vill Bulbasaur og nok candy til å få en nyyyydelig Gyrados ved neste lucky egg-runde! 

• Liker 1
Skrevet

Hurra, jeg fikk plutselig en Metal Coat (ikke på noen streak spin), så da fikk jeg utviklet denne skumle karen her! 😀

Screenshot_20170329-190433.png

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...