Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

JEG FANT EN SHINY MAGIKARP SOM BLE EN VANLIG DITTO HVA FAEN??

:sinna::kjempesinna:

Anonymkode: 95b25...7b0

Huff, da hadde jeg blitt sur og.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Loffeliten
Skrevet

Klekket Pinsir og Aerodactyl, som jeg ikke hadde fra før (snodig nok siden "alle" andre vasset i Pinsir en stund), fikk en metal coat på et helt vanlig spinn (7-dagersspinn i morgen!) og får dermed endelig utviklet Onix, og har bare en mil igjen før jeg har gått meg til en Charizard. :nori:

Skrevet

Jeg evolvet en 97% IV Onix og fikk en Steelix med absolutt dårligst mulig moveset (Dragon Tail og Crunch). Surt. 

• Liker 2
Skrevet

I dag ble det to nye på meg: Chinchou og Lanturn (fanget vill). Og jeg har sånn ca. dobblet Magicarp candiene mine, så nå har jeg rundt 270 candy (og over 20 som kan sendes til professoren), så innen eventet er over blir det nok en nydelig Gyrados på meg :nordvesta: Har også fått fem Omanyte, så Omastar er ikke så aaaalt for langt unna heller!

Har ikke sett snurten av Totodile da, ikke nearby engang, og DET irriterer meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere som har fanget shiny - ser dere det først når den er fanget, eller ser dere det før dere skal kaste ballen? 

Anonymkode: 8ab53...fc4

• Liker 1
Skrevet

Fanget en wild Lapras i kveld, ikke allverden CP 792, hadde den i fra før da.

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

JEG FANT EN SHINY MAGIKARP SOM BLE EN VANLIG DITTO HVA FAEN??

:sinna::kjempesinna:

Anonymkode: 95b25...7b0

Herregud, da hadde jeg blitt forbanna :grine:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere som har fanget shiny - ser dere det først når den er fanget, eller ser dere det før dere skal kaste ballen? 

Anonymkode: 8ab53...fc4

Det har blitt svart på. Etter. 

Anonymkode: a75f7...cf3

Skrevet

Da har jeg fått mitt første special item på 7 day streak. Tror dere ikke søren meg at det jeg fikk var enda en ubrukelig Sun Stone (jeg har fortsatt bare 60 av 100 Oddish-candy, og ingen Sunkern)?? Dustespill :P Tror jeg har nok candy til å bruke alle andre special items, men jeg får selvfølgelig bare den ene jeg ikke trenger. Ikke ofte jeg blir irritert på dette spillet, da det tross alt er et gratisspill som jeg kun har brukt 22 kr på siden juli, men ble litt irritert på dette. :P

Hjelper kanskje å bli litt irritert da, for det jeg våknet til i dag var en Lapras på soverommet mitt med CP 1203 og blizzard! :) Det veier litt opp for solsteinen jeg fikk i går kveld/natt!

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Blomst89 skrev:

Da har jeg fått mitt første special item på 7 day streak. Tror dere ikke søren meg at det jeg fikk var enda en ubrukelig Sun Stone (jeg har fortsatt bare 60 av 100 Oddish-candy, og ingen Sunkern)?? Dustespill :P Tror jeg har nok candy til å bruke alle andre special items, men jeg får selvfølgelig bare den ene jeg ikke trenger. Ikke ofte jeg blir irritert på dette spillet, da det tross alt er et gratisspill som jeg kun har brukt 22 kr på siden juli, men ble litt irritert på dette. :P

Hjelper kanskje å bli litt irritert da, for det jeg våknet til i dag var en Lapras på soverommet mitt med CP 1203 og blizzard! :) Det veier litt opp for solsteinen jeg fikk i går kveld/natt!

Så flink du har vært å bare bruke 22 kr! Jeg har nok svidd av noen hundrelapper siden jeg startet, selv om jeg liksom bare skulle spille gratis...
Jeg skal straks ned til sentrum og da blir det 7. dags snurr på meg, og jeg skal vedde på at jeg får en sun stone siden jeg har fått to i fra før. Har allerede evolvet Bellossom og mangler masse candy for å evolve Sunkern til Sunflora.

• Liker 2
Skrevet

Det er litt dumt for oss som ikke har mulighet til å spille hver dag at vi aldri skal få special items.

Det andre som er dumt med dette eventet, er at de har begynt med noe rart. Jeg har bare mulighet til å spille på ettermiddagen, på formiddagen er det tonnevis med monstre rundt omkring, men på ettermiddagen er det bare 2-3 igjen, ikke noe å gå ut for, altså. Veldig irriterende. :angry:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Ardwinna skrev:

Så flink du har vært å bare bruke 22 kr! Jeg har nok svidd av noen hundrelapper siden jeg startet, selv om jeg liksom bare skulle spille gratis...
Jeg skal straks ned til sentrum og da blir det 7. dags snurr på meg, og jeg skal vedde på at jeg får en sun stone siden jeg har fått to i fra før. Har allerede evolvet Bellossom og mangler masse candy for å evolve Sunkern til Sunflora.

Du får si ifra hva du fikk da! Får håpe du ikke er like uheldig som meg og får enda en Sun Stone. Satser på at jeg har hellet med meg og får et item jeg trenger neste helg! :)

Hvor har du funnet Sunkern forresten? Har ikke sett snurten av den foreløpig..

AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske jeg fikk sun stone! Jeg er misunnelig.

Har fått 3 kings rock og ingenting annet.

Anonymkode: 0759e...f1b

• Liker 1
Skrevet

Og jeg har ikke fått en eneste special item enda. 

Dro med meg mann, barn og hund til Drammen i dag for å gå tur (og lete etter Pokemon :P ) Fant ingenting spennende, men så 3 Sunkern på kartet et godt stykke unna. Rakk dog ikke fram i tide. Jaja. 

• Liker 1
Skrevet

I dag har jeg fått Mareep og Yanma i egg, og fanget en Remoraid. Og så fikk jeg metal coat på pokéstop - men har ikke candy til verken Onix eller Schyter. 

Den virkelig gledelige nyheten er at bygdesentrum har fått to nye pokéstop og et gym til 😆

• Liker 2
Skrevet

Jeg og sønnen min var i Oslo, og spilte i 5 timer, og eneste bra vi fikk, var en Totodile, den fant vi ved operaen. Så var en litt skuffende tur. Og jeg har vel fanget over 50 magikarp i løpet av eventet, men ingen shiny.

• Liker 1
Skrevet

Den nye oppdateringen har rullet inn på mobilen min, og opplyser om at jeg samlet alle eggene mine 16. mai 2016. Okei. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har fått flere special items, men aldri på en 7 day streak, de bare kommer helt tilfeldig.

Anonymkode: d3bb3...145

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, whitewildfox skrev:

Den nye oppdateringen har rullet inn på mobilen min, og opplyser om at jeg samlet alle eggene mine 16. mai 2016. Okei. 

Her også :P

• Liker 2
Skrevet

Da dukket det opp en Totodile her hjemme, aldri sett den før, satt i første ball :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...