Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er på level 22 nå og merker det går skikkelig tregt å levle opp nå. Så en person i en gym som hadde level 35!! Mistenker at han spoofer.

Anonymkode: 8fbc0...a98

er lvl 32 nå og spoofer ikke. Tenker at med lucky egg og mye tid og innsats så kommer man seg raskt til lvl 30 i værtfall

Videoannonse
Annonse
Skrevet
50 minutter siden, momo skrev:

Noen som vet om det er noe spennende i Slottsparken nå? Eller noe annet sted, sentralt i Oslo? Skal dit i morgen.

Jeg er på Level 33, og spoofer ikke.

Girafarig spawner i Slottsparken :) ellers er det vel ikke så fryktelig mange andre spennende spawnplasser. Electabuzz i Forgnerparken, Vulpix i Tøyenparken, Misdreavus i Sofienbergparken. Det spawner også Houndour  regelmessig ved Grev Wedels plass og Shuckle ved Tøyen T-bane og Munchmuseet. 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Er på level 22 nå og merker det går skikkelig tregt å levle opp nå. Så en person i en gym som hadde level 35!! Mistenker at han spoofer.

Hehe, jeg er også i level 35, hadde jeg bodd andre plasser en ute på landet så hadde jeg nok vært i level 40 uten altfor store problemer, den største byen jeg har spilt i har ca 6000 innbyggere, regner ikke med de to tre gangene jeg har vært i Kr.Sand og spilt, for det har bare vært noen minutter, men for det meste så spiller jeg i min lille bygd med 300 innbyggere, akurat her jeg bor så er det vel en 50 innbyggere...

Skrevet
6 minutter siden, Mormont skrev:

Girafarig spawner i Slottsparken :) ellers er det vel ikke så fryktelig mange andre spennende spawnplasser. Electabuzz i Forgnerparken, Vulpix i Tøyenparken, Misdreavus i Sofienbergparken. Det spawner også Houndour  regelmessig ved Grev Wedels plass og Shuckle ved Tøyen T-bane og Munchmuseet. 

Takk for svar. Da skal jeg nok til Tøyen T-bane og Grev Wedels plass.

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kommer dere egentlig i så høy level da? Jeg har brukt lucky egg et par ganger med det går likevel tregt. Kanskje jeg fanger for lite pokemon? Skal jeg fange pokemon selv om jeg har fanget de før?

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kommer dere egentlig i så høy level da? Jeg har brukt lucky egg et par ganger med det går likevel tregt. Kanskje jeg fanger for lite pokemon? Skal jeg fange pokemon selv om jeg har fanget de før?

Jeg har spilt siden juli, i sommer og høst, så spilte jeg mye daglig. Og i vinter har jeg spilt daglig, men ikke like mye. Jeg fanger alt jeg finner av pokemon, dette for å kunne bruke Lucky egg, og evolve flest mulig. Har og klekt 1000 egg. Har vært mange turer til Oslo for å spille, og da spiller jeg jo i mange timer.

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fanger masse pokemons selv om jeg har de fra før. Sjekker IV på de og beholder de beste. De som får "wonder" når man trykker på "Appraise". Men samle masse mons av de du har fra før slik at du har nok candy og mons til å utvikle så lenge et lucky egg varer. Da går man råfort opp i level. Pluss mye gymming gir bra med xp

Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fanger alt jeg kommer over, og da spesielt d som bare trenger 12 Candy for å evolve, bruker mye Pinab bær på Pidgey som har lav CP, har ikke tall på hvor mange lucky egg jeg har brukt, men det er mange, akurat nå så har jeg vel godt over 300 i fra gen1 som kan evolves, men venter og ser om det blir noe lucky egg event til påske.

Fanger veldig forskjellig om dagene, noen dager kun 40-50 pokemon, spørs hvor jeg er, og om jeg har tid, i dag har jeg fanget rundt om 110 stk

• Liker 1
Skrevet

Ifølge pokemongolive.com:

• The 7-day ‘First PokéStop of the Day’ streak will now award a random Evolution item.

Da blir det fart på sakene! :) 

• Liker 3
Skrevet
15 minutter siden, isbjørnungen skrev:

Ifølge pokemongolive.com:

• The 7-day ‘First PokéStop of the Day’ streak will now award a random Evolution item.

Da blir det fart på sakene! :) 

Håper dette stemmer! :) Har tre Pokémon som kan utvikles bare jeg får riktige items, men får jo aldri items, med unntak av den "dumme" solsteinen jeg ikke får brukt fordi jeg ikke har funnet nok Oddish.

Jeg fant endelig en Teddiursa i går, ellers lite nytt. Håper jeg snart får noen flere 2 eller 10 km-egg, 5 km-eggene gir meg ingenting nytt dessverre. :-/

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, Blomst89 skrev:

Håper dette stemmer! :) Har tre Pokémon som kan utvikles bare jeg får riktige items, men får jo aldri items, med unntak av den "dumme" solsteinen jeg ikke får brukt fordi jeg ikke har funnet nok Oddish.

Jeg fant endelig en Teddiursa i går, ellers lite nytt. Håper jeg snart får noen flere 2 eller 10 km-egg, 5 km-eggene gir meg ingenting nytt dessverre. :-/

Nå måtte jeg sjekke pokedexen her, er det mulig at det er SÅ store forskjeller her i landet når det kommer til pokemoner, stusset når du skrev at du ikke finner nok Oddish, her på Sørlandet er det nok av de, har fanget 454 stk.....

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er bare på level 26 men bor øde til med få pokestops og lite pokemon. Hadde jeg bodd mer sentralt er det slett ikke umulig at jeg hadde vært level 30 eller høyere. Jeg har nesten aldri brukt lucky egg (bare to ganger eller noe) da jeg ikke har tålmodighet til å samle pokemon til én stor evolve-bonanza. Ikke gidder jeg å fange masse pokemon jeg har ørti av i fra før heller. Det eneste ekstra jeg gjør er å kjøpe inkubatorer og klekke mange egg i perioder.
Jeg har spilt siden juli 2016 da, så har jo holdt på en stund.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg er bare på level 26 men bor øde til med få pokestops og lite pokemon. Hadde jeg bodd mer sentralt er det slett ikke umulig at jeg hadde vært level 30 eller høyere. Jeg har nesten aldri brukt lucky egg (bare to ganger eller noe) da jeg ikke har tålmodighet til å samle pokemon til én stor evolve-bonanza. Ikke gidder jeg å fange masse pokemon jeg har ørti av i fra før heller. Det eneste ekstra jeg gjør er å kjøpe inkubatorer og klekke mange egg i perioder.
Jeg har spilt siden juli 2016 da, så har jo holdt på en stund.

Da har du samme spillestil som meg. Jeg er også på level 26 og gidder heller ikke fange Pokemon jeg ikke behøver til noe siden jeg ikke gidde å kjøpe baller (har gjort det noen ganger, men nå som jeg "må" spinne Poke Stops hver dag blir ryggsekken lett full og siden jeg ikke gidder å kjøpe mer lagringsplass måtte jeg faktisk slette noen baller i går, i søken på en special item) 

Har nesten gitt opp å spinne 7 dager på rad siden jeg aldri fikk noen special items likevel (er bare en dag jeg ikke har gjort det siden jeg hørte om 7 day streak, da) men nå må jeg jo begynne igjen. 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Taperen skrev:

Nå måtte jeg sjekke pokedexen her, er det mulig at det er SÅ store forskjeller her i landet når det kommer til pokemoner, stusset når du skrev at du ikke finner nok Oddish, her på Sørlandet er det nok av de, har fanget 454 stk.....

Det var sykt mange! 😮 Jeg har fanget 31 Oddish, og kanskje tre ville Gloom. Tok en evighet bare å få utviklet Vileplume. Er vel ca halvveis til en Bellossom nå takket være pinap berry. Synes det godt kan komme en Oddish-spawn i Oslo ved neste bytte! ☺️

Skrevet
2 minutter siden, Blomst89 skrev:

Synes det godt kan komme en Oddish-spawn i Oslo ved neste bytte! ☺️

Neste bytte er vel i morgen, regner jeg med. 

• Liker 2
Gjest Birti
Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er har kommet meg til level 23 etter jeg begynte å spille i jula, så selv om det er blir vanskeligere og vanskeligere å levle, så går det jo ikke såå tregt. Passer på å fange og snurre minst en gang hver dag, for da får man jo litt ekstra poeng, også ser jeg på det som en unnskyldning til å komme meg ut litt. Bra for folkehelsa ;-)

Et spørsmål; Hva betyr spoofer?

Gjest Loffeliten
Skrevet

Jeg er snaaart på level 27, begynte å spille i juli men har hatt noen måneders pause. Jeg går mye, og får klekket en del egg - men har stort sett bare evighetsinkubatoren gående for jeg nekter å bruke penger på spillet og jeg driver ikke med gymkjemping. :)  Så da begrenser jo eggklekkingen seg også.

Mangler nesten alltid baller, er så få pokestop i nærheten, så jeg går ofte forbi det meste som dukker opp. Fanget en Cyndaquil i morges, første jeg har sett - og det eneste som har vært verd å bruke baller på hittil i dag. :dry: Har 180 i pokedexen min, men mangler en del jeg har inntrykk av er "vanlige" fra gen 1. Pinsir og Scyther, f.eks. Aldri sett!

Skrevet
13 timer siden, Taperen skrev:

Ja det er stor forskjell.... Hadde en tur for ikke så lenge siden og i den byen jeg besøkte var det en million pokemons som er vanskelig å få tak i her hjemme. Mens de vanlige her nesten ikke eksisterte...

Skrevet (endret)

Fanget denne i dag! :nordvesta:

IMG_0419.JPG

Endret av Mormont
  • Liker 9
Skrevet (endret)

Nytt event på gang forresten, begynner ca 21.00 i kveld:

http://pokemongo.nianticlabs.com/en/post/waterfestival2017

Trainers,

Get ready to make some waves in Pokémon GO! There’s a global Water Festival in progress, and Magikarp, Squirtle, Totodile, and friends are looking forward to celebrating with you! Starting today at 1 P.M. PDT, you’ll be more likely to encounter Magikarp, Squirtle, Totodile, and their evolutions all around the world. Additionally, when you’re out exploring areas where Water-type Pokémon more commonly appear, you’ll have a greater chance to encounter several of the Water-type Pokémon originally discovered in the Johto region, and maybe... you might even encounter Lapras.

Also, starting later today, you’ll notice a new avatar wardrobe item—the Magikarp Hat!

The Pokémon GO Water Festival is a limited-time celebration and will come to an end on March 29, 2017, at 1 P.M. PDT, so get outside and GO catch some Water-type Pokémon!

Endret av Mormont
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...