Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får dere tak i sjeldne pokemon som snorlax, chansey, dratini osv??? Har spilt lenge og har ikke fått en eneste av de. Her er der bare masse vanlige pokemon som pidgey, swinub, zubat, grimer, hoothoot, mankey osv. Får aldri noe kult. Finner nesten aldri 10 km egg heller, og jeg får bare pineco i dem :( Får lyst til å gi opp.

Anonymkode: b61e1...acd

Ja si det du....Snorlax har jeg fanget hjemme, et bittelite boligfelt, har også fått et par i egg, Chansey har jeg ikke fanget wild, men fått 3 stk i egg, Dratini er som regel ved vann/sjø, har fanget flere av de, senest i dag, på fredag fanget jeg et par Dragonair også pluss Dratini, men er andre ting som er sjelden hos meg vet du...Grimer har jeg ikke sett, Aerodactyl var jeg heldig som fanget wild når jeg var en sjelden tur i Kristiansand.......i dag fanget jeg en wild Electabuzz på CP 1645 som faktisk er min høyeste...:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan får dere tak i sjeldne pokemon som snorlax, chansey, dratini osv??? Har spilt lenge og har ikke fått en eneste av de. Her er der bare masse vanlige pokemon som pidgey, swinub, zubat, grimer, hoothoot, mankey osv. Får aldri noe kult. Finner nesten aldri 10 km egg heller, og jeg får bare pineco i dem :( Får lyst til å gi opp.

Jeg har fått én Snorlax og to Chansey i egg, og en Chansey fanget vill (under Valentines-eventen). Jeg har aldri sett Snorlax vill. Dratini har jeg fremdeles ikke fått tak i. Jeg fant én i fjor sommer men den hoppet ut av ballen og stakk av. Fanget en Dragonair med lav cp rett etter at jeg startet å spille, men det er den eneste i Dratini-familien jeg har :( Alle andre har både Dratini, Dragonair og Dragonite mens jeg sitter med en lusen, ubrukelig Dragonair. Og jeg bor nært vann! Det spawner masse andre vannpokemon men Dratini ser jeg aldri noe til.

Grimer og Mankey er sånne pokemon som er kjempevanlige hos noen og mer sjeldne hos andre. Grimer har jeg sett lite til, jeg har fanget to vill og fått en i egg. Mankey var ganske sjelden før men har blitt vanligere her omkring etter at gen 2 kom.

Jeg mangler fremdeles mange fra gen 1 og har nå til sammen 178 pokemon i pokedexen. Men jeg prøver å tenke at jeg må bare glemme hvor mange spennende pokemon alle andre får og spille for opplevelsens skyld. Noen ganger er man svinheldig og treffer på en mer sjelden pokemon som spontanspawner på et uventet sted.
Hvis du vil ha flere 10km-egg kan du prøve å kjøpe flere inkubatorer og ha veldig mange egg på klekking samtidig. Noen spillere på nett påstår at du lettere får 10km-egg dersom du allerede har mange egg på klekking. For meg har det stemt ganske greit men jeg ser også at 10km-egg har blitt litt mer vanlige i det siste selv om jeg har færre egg på klekking.

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Her dukker dratini opp med jevne mellomrom, Chansey fikk jeg flere av rundt valentines eventet, Snorlax har jeg fanget en wild og fått en i egg. De fleste jeg har fanget wild har vært på bortgjemte plasser, der det ikke er mye datatrafikk.

Ellers har jeg fått mange sjeldne i egg, jeg har også erfart at man får oftere 10 km egg når man har flere inkubators på til sammen tid (noe jeg syns er dumt, jeg vil helst ikke bruke penger i det hele tatt på spillet men ser jo at det øker sjansene for noe bra). 

Skrevet

I helga bikket jeg over til level 30 og har fått både Lucky eggs, inkubators, lures og incense. Jeg brukte et Lucky egg og har nå 208 i pokedexen (jeg klarer ikke å vente lenge med å evolve). Fikk også en togepi fra 2 km egget. 

Nå har jeg grimer som buddy og mangler muk og kabutops fra gen 1.

Hadde ventet på å få utvikle disse også, men cp'n er ikke så høy, 1800 og 1600..

Screenshot_20170319-141642.png

Screenshot_20170319-141324.png

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg spunnet over 2000 Poke stops og jeg har fortsatt ikke fått en eneste special item :/ 

Lite spennende å finne her i dag. Fant en Sunkern, en Hoppip (som jeg behøver for å evolve Skibloom, eller hva den nå heter) og en Chikorita. Fikk en Dratini i egg så nå mangler jeg "bare" 30 candy for å få Dragonite. 

Golem evolva jeg til her om dagen. I tillegg til Dragonite mangler jeg nå Kabutops og den siste evolusjonen av Bulbasaur fra gen 1. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Under over alle under, i dag fikk jeg min første Dratini! Den klekket ut av et 10km-egg :) Ellers fant jeg en vill Skarmory og denne gangen klarte jeg heldigvis å fange den. Har også gått inn så mange candy med Squirtle som buddy at jeg endelig fikk Blastoise. Ikke særlig bra cp og IV men det driter jeg i. Nå teller det mest å få den i dexen.

Men dritt at jeg ikke får evolution items. Har snurret og snurret i ukesvis men ingen nye items. Jeg vedder på at dersom jeg skulle være så heldig å få et til item, så får jeg sikkert enda en sun stone. :dry:

Fra gen 1 mangler jeg fremdeles: Venusaur, Charizard, Alkazam, Machamp, Golem, Muk, Magmar, Gyarados, Omastar, Aerodactyl og Dragonite.

Endret av Ardwinna
Skrevet

Her så har vi hatt 2 chansey, og snorlax i huset. Jeg fanget begge chansey, og sønnen min begge snorlax. Så har jeg fanget en snorlax på Aker Brygge, der har jeg funnet en del dratini og. Ellers fått en snorlax, og mange chansey i egg. Sønnen min har ikke en eneste chansey.

Skrevet

Fikk en Metal Coat i dag, på et helt tilfeldig pokestop fra jobb! ingen streak, ingenting annet spesielt (snurrer den hver dag på vei til jobb), men den dukket plutselig opp. Hva i all verden brukes de til? Har ikke sett noen evolvinger som krever Metal Coat. Synes disse Special Item greiene var skikkelig dritt. Har sykt mye Poliwag-candy og Slowpoke-candy men får ikke elvolvet pga de. Har egentlig mistet helt piffen, bare møkk å få. Ledyba, Natu og Swinub eller hva den heter - over alt. Har evolvet dem, bra CP, men er dritt lei. Er de eneste jeg finner. 

Skrevet
6 minutter siden, boblevann skrev:

Fikk en Metal Coat i dag, på et helt tilfeldig pokestop fra jobb! ingen streak, ingenting annet spesielt (snurrer den hver dag på vei til jobb), men den dukket plutselig opp. Hva i all verden brukes de til? Har ikke sett noen evolvinger som krever Metal Coat. Synes disse Special Item greiene var skikkelig dritt. Har sykt mye Poliwag-candy og Slowpoke-candy men får ikke elvolvet pga de. Har egentlig mistet helt piffen, bare møkk å få. Ledyba, Natu og Swinub eller hva den heter - over alt. Har evolvet dem, bra CP, men er dritt lei. Er de eneste jeg finner. 

Onix og Scyther trenger metal coat :) 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, Mormont skrev:

Onix og Scyther trenger metal coat :) 

men jeg har ingen av dem.... Ubrukelig spill :( 

Skrevet

Klokken er ikke 06:30 enda og jeg har fanget to ville Lapras i dag :ler:

• Liker 5
Skrevet

Hva er greia med alle Abra'ene som dukker opp over alt for tiden? Har fanget 3 stk bare nå siden jeg kom på jobb (har 2 Pokestop'er jeg når fra kontoret....) og tok 4 i går ettermiddag hjemmefra. Har aldri spawnet Abraer her før, så det må da være noe?

Gjest Birti
Skrevet

Jeg fikk endelig en metal coat på søndag, og fikk evolva til Scizor! :D Og i går hadde endelig Rhyhorn trimma seg nok til å bli en Rhydon. Nå må den bare styrkes litt, så klarer jeg kanskje å holde meg i et annet gym enn det som ligger utti villmarka :P

Skrevet

Jeg fant en snorlax i dag, som jeg ikke har fra før, men den forsvant etter et forsøk! Med både ultraball, bringebær og bra kast! 😭

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Angelheart2 skrev:

Hva er greia med alle Abra'ene som dukker opp over alt for tiden? Har fanget 3 stk bare nå siden jeg kom på jobb (har 2 Pokestop'er jeg når fra kontoret....) og tok 4 i går ettermiddag hjemmefra. Har aldri spawnet Abraer her før, så det må da være noe?

Har ikke sett abra på flere uker jeg. 

Anonymkode: 6b3f2...aec

AnonymBruker
Skrevet
17 timer siden, appelsinjuice skrev:

Nå har jeg spunnet over 2000 Poke stops og jeg har fortsatt ikke fått en eneste special item :/ 

Lite spennende å finne her i dag. Fant en Sunkern, en Hoppip (som jeg behøver for å evolve Skibloom, eller hva den nå heter) og en Chikorita. Fikk en Dratini i egg så nå mangler jeg "bare" 30 candy for å få Dragonite. 

Golem evolva jeg til her om dagen. I tillegg til Dragonite mangler jeg nå Kabutops og den siste evolusjonen av Bulbasaur fra gen 1. 

Samme her. Snurra pokestops mellom 10 og 40 ganger ca hver dag siden de nye itemsene kom, og har ikke fått en eneste stein. Har i grunn glemt av at de finnes.

Anonymkode: 8328b...69a

AnonymBruker
Skrevet

Fant en tyranitar i dag! Men dessverre hadde den bare 140 i CP:( 

AnonymBruker
Skrevet

Er på level 22 nå og merker det går skikkelig tregt å levle opp nå. Så en person i en gym som hadde level 35!! Mistenker at han spoofer.

Anonymkode: 8fbc0...a98

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er på level 22 nå og merker det går skikkelig tregt å levle opp nå. Så en person i en gym som hadde level 35!! Mistenker at han spoofer.

Anonymkode: 8fbc0...a98

Jeg er i level 35, spoofer ikke :)

• Liker 1
Skrevet

Noen som vet om det er noe spennende i Slottsparken nå? Eller noe annet sted, sentralt i Oslo? Skal dit i morgen.

Jeg er på Level 33, og spoofer ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...