Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
13 minutter siden, Ardwinna skrev:

Jeg regner med alle har fått med seg trikset med å gi Eevee navn for å få enten Espeon eller Umbreon, men visste dere at det finnes en annen måte å sikre seg riktig eeveelution på etter at navnetrikset er brukt opp? I følge en side på nett må man ha den Eeveen man ønsker å evolve som buddy, gå minst 10km med den og så evolve den (mens den fremdeles er buddy). Hvis man evolver på dagtid blir det en Espeon og hvis man evolver på kveld/natt blir det en Umbreon. Verdt et forsøk i hvertfall :)

Blir navnetrikset brukt opp?

Skrevet
55 minutter siden, Maleficenta skrev:

Blir navnetrikset brukt opp?

Ja. Det fungerer bare én gang pr navn.

• Liker 2
Skrevet
21 timer siden, Blomst89 skrev:

Åå, du er heldig som har Blissey! Har sett den i gymmen utenfor stua mi (jeg har en gym som jeg når fra sofaen, veldig kjekt!), men selv har jeg ikke en gang en Chansey. Tar tilbake ønsket mitt om en Snorlax og ønsker meg en Chansey i 10 km-egget jeg holder på med nå! *krysse fingrene* :)

Hvor mange candy trenger man forresten for å utvikle Chansey til Blissey?

Merker jeg er veldig fornøyd med at det finnes pinap berry nå, og i tillegg at man får mer candy av å fange utviklinger. Møtte på en gloom og en oddish i går, og takket være pinap berry er jeg nå plutselig 18 candy nærmere en Bellossom. Mangler fortsatt nesten 70 candy da, men håper at jeg fortsetter å møte på oddish og gloom fremover! :)

Jeg har fått to Chansey i egg og en vill, hvorav en av eggene var Wonder (bedt man kan få som blå) og verd å bruke candy og utvikle 😄 Så da fikk jeg Blissey, og hadde godis til overs å øke CP på.

jeg har snorlax fra før, men har så lyst på Aerodactyl.  Den er nydelig. Klekte et 10km egg man får skjeldent I går å håpet sterkt. Men neida, nok en konglesak 😔

Skrevet

Jeg har tatt pokemon hobbyen til the next level 😂 Noen 90s kids eller andre son klarer å gjette hvilket gammelt pokemon spill jeg spiller på vei til jobb 😄? Har lang pendlevei å tid å slå i hjel så da er det godt med spull

IMG_1243.JPG

• Liker 3
Skrevet

Jeg har fått evolva til Blissey på cp rundt 1800 men har nå bare 1 Candy igjen så får ikke power up på den😢

Fikk en manite (?) I 10km egget (det er sånn flyndre)bra det for den var ny for meg,men tror dere ikke fanden meg jeg fikk manite i de 2 andre 10km eggene mine???Ååååååååå!!!!!!

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det Pikachu med partyhatt "over alt" bortsett fra akkurat der jeg er, når jeg er der? :P 

• Liker 2
Skrevet

Jeg fikk ikke noe ekstra på Poke stop på 7 day streak :/ Har fortsatt ikke fått en eneste special item. 

Er det forresten to forskjellige 7 day streaks, altså en for hvor mange dager i strekk man fanger en Pokemon og en for hvor mange dager i strekk man spinner et Poke stop ? Eller er det kun for hvor mange dager på rad man fanger en Pokemon? For jeg ser at tellingen av dager popper opp når jeg fanger dagens første Pokemon, men ikke når jeg spinner Poke stops. Trodde man måtte spinne hver dag også ? 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Jeg fikk ikke noe ekstra på Poke stop på 7 day streak :/ Har fortsatt ikke fått en eneste special item. 

Er det forresten to forskjellige 7 day streaks, altså en for hvor mange dager i strekk man fanger en Pokemon og en for hvor mange dager i strekk man spinner et Poke stop ? Eller er det kun for hvor mange dager på rad man fanger en Pokemon? For jeg ser at tellingen av dager popper opp når jeg fanger dagens første Pokemon, men ikke når jeg spinner Poke stops. Trodde man måtte spinne hver dag også ? 

Det kommer opp telling når jeg spinner pokestop (det første pr dag)får mye items bla. Og det teller opp.

• Liker 1
Skrevet (endret)

I går fikk jeg en Sun Stone på tur fra campus, i dag fikk jeg en King's Rock på tur til campus; ikke verst! Mine første evolution items, også kom de fra to stopp rett ved siden av hverandre! Klekket min første Slugma i går og, og en Dratini, så pokemon-fangsten i det siste skal jeg si meg fornøyd med. 

Endret av whitewildfox
  • Liker 1
Skrevet
1 time siden, SunnivaOslo skrev:

Det kommer opp telling når jeg spinner pokestop (det første pr dag)får mye items bla. Og det teller opp.

Hm, jeg har ikke lagt merke til at det er telling når man spinner dagens første Poke stop, så da er jeg rett og slett litt usikker på hvor langt den har kommet i tellingen. Så at jeg var tilbake på dag 1 på tellingen på hvor mange dager i strekk jeg har fanget Pokemon, men har ikke fått noen special item eller noe ekstra mye på Poke stop på lenge, og det er litt snålt for jeg vet jeg spant Poke stops både lørdag og søndag (noe som er mot vanlig) Så jeg burde jo ha nådd 7 dager på spinningen også... Hmm... 

Klekket nettopp et egg og fikk Magby, som jeg ikke hadde fra før :) 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, whitewildfox skrev:

I går fikk jeg en Sun Stone på tur fra campus, i dag fikk jeg en King's Rock på tur til campus; ikke verst! Mine første evolution items, også kom de fra to stopp rett ved siden av hverandre! Klekket min første Slugma i går og, og en Dratini, så pokemon-fangsten i det siste skal jeg si meg fornøyd med. 

Misunnelig. Jeg har fortsatt ikke fått noen special item. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nå har jeg endelig gått langt nok med dratinien min til at jeg har nok candy til å evolve dragonite. Og da kommer det selvfølgelig dratini i de neste to 10km eggene :sur:

Anonymkode: 05922...194

• Liker 4
Skrevet

Jeg har fått tre King's Rock og en Metal Coat, ingen av de kom fra en streak. Det er helt tilfeldig når man får dem, men sjansen er veldig lav.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, whitewildfox skrev:

Hvor går du på skole? Dette burde reklameres for på universitetets hjemmeside. 

"Studer hos oss! Her er det pokestops med stor sjangse for special items!" :laugh:

• Liker 5
Skrevet (endret)
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor går du på skole? Dette burde reklameres for på universitetets hjemmeside. 

"Studer hos oss! Her er det pokestops med stor sjangse for special items!" :laugh:

Jeg studerer ved NTNU :fnise: Tror nok ikke de trenger så mye mer reklame enn de har, men det skader vel ikke! 

Endret av whitewildfox
  • Liker 2
Skrevet

Nå er det tro Pikachu med partyhatt i nærheten, men jeg kan jo ikke drive å løpe ut av kontoret for å fange Pokemon :P:fnise: 

Syntes de er "over alt" men aldri der hvor jeg er :P 

• Liker 1
Skrevet

Nå er det en skate-lignende sak (sånn derre flat hai-lignende greie :P) i nærheten, men...Jah... Kan jo ikke fortsette å løpe ut i hytt og pine :P 

• Liker 1
Skrevet

Mantine heter den. Får satse på at den dukker opp igjen snart :P 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Fikk lapras i 10 k egg. Yay. 

Endret av Silfen
  • Liker 3
Skrevet

Nå er det en Grimer på samme sted som i går, men jeg kan ikke gå dit og finne den...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...