Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på pokemon jakt daglig, men har ikke funnet noen nye siden lørdag. Og synes det er litt dårlig, at det aldri dukker opp nye. Nå dukker det bare opp de kjedeligste, de man allerede har evolvet flere ganger. Kommer jo heller ingen av de, som jeg trenger for å få evolvet til en ny. Og i dag klekte jeg 4 egg, bare kjedelige ting i de. Ene var 10 km egg, og var Pineco, som jeg har fått de siste gangene, og trenger ikke 3 stk av den.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Yay, i dag ble jeg endelig level 28! :) Hvilket level er dere andre her? Føler jeg henger litt etter etter pausen min, men samtidig hadde jeg nok aldri rukket å nå over level 30 selv uten pausen. Har ikke vært så flink den siste tiden å spare utviklinger til lucky eggs, da jeg har prioritert å kjøpe inkubatorer og storage upgrade for gym-pengene mine.

Har dessverre ikke fanget noen nye Pokémon i dag, men fikk utviklet Marill til Azumarill og Ledyba til Ledian, så fikk to nye i Pokedexen. Håper jeg finner noen nye i morgen, og at 5 km-egget mitt som sannsynligvis klekker i morgen ikke er en Paras eller noe annet ubrukelig. Tviler litt på det siste da, dessverre, men lov å håpe!

Skrevet

Jeg har hatt en super dag med pokemonfangst! Har fått sååå mange nye :duskedame: Klekket Sudowoodo, Pichu og Togepi, og fanget Skarmory, Snubull, Gligar, Sunkern og Skiploom. Fikk litt morsomt ellers også, blant annet min tredje ville Aerodaktyl, samt en Onix i egg som jeg trenger da jeg fortsatt er laaangt unna Steelix. Plasserte meg strategisk på biblioteket da jeg skulle lese i dag, sånn at jeg rakk en pokestop, ble litt av hvert da for å si det sånn :fnise:

• Liker 4
Skrevet
10 timer siden, Taperen skrev:

Nytt Pikachu event på gang, lurer på om det er noe en gang i fremtiden som gjør at det kan være greit å samle på noen av disse event Pikachuene :)

February 21, 2017

Pikachu Parties in Pokémon GO!

Keep your eye out for a special Pikachu wearing a party hat to celebrate Pokémon Day!

Pikachu is ready to lead the Pokémon Day celebration in Pokémon GO. From February 26 at 1:00 p.m. PST to March 6 at 1:00 p.m. PST, any Pikachu you encounter in the wild will be wearing a festive party hat! The Pikachu you catch during that time will keep its party hat forever, so be sure to look for this special Pikachu during its short time in the wild.

Woooop! Jeg ELSKER partyhatter! :laugh:

Anonymkode: 76f3f...12a

• Liker 3
Skrevet
2 timer siden, momo skrev:

Jeg har vært på pokemon jakt daglig, men har ikke funnet noen nye siden lørdag. Og synes det er litt dårlig, at det aldri dukker opp nye. Nå dukker det bare opp de kjedeligste, de man allerede har evolvet flere ganger. Kommer jo heller ingen av de, som jeg trenger for å få evolvet til en ny. Og i dag klekte jeg 4 egg, bare kjedelige ting i de. Ene var 10 km egg, og var Pineco, som jeg har fått de siste gangene, og trenger ikke 3 stk av den.

Trenger du ikke flere Candy for og evolve den videre, eller har du nok nå?

Ikke noen nye på meg heller i dag, ikke i går heller, men henger ikke med geipen for det :P

• Liker 1
Skrevet
42 minutter siden, whitewildfox skrev:

Jeg har hatt en super dag med pokemonfangst! Har fått sååå mange nye :duskedame: Klekket Sudowoodo, Pichu og Togepi, og fanget Skarmory, Snubull, Gligar, Sunkern og Skiploom. Fikk litt morsomt ellers også, blant annet min tredje ville Aerodaktyl, samt en Onix i egg som jeg trenger da jeg fortsatt er laaangt unna Steelix. Plasserte meg strategisk på biblioteket da jeg skulle lese i dag, sånn at jeg rakk en pokestop, ble litt av hvert da for å si det sånn :fnise:

Kjekt at du finner såpass med nye da :)

• Liker 1
Skrevet

Da har jeg levlet opp til 35, og er HELE 343 XP i levlet :P

Går alt som det skal fremover, så satser jeg på å være i lvl 36 litt før påske, må jo sette seg noen mål vet du  :)

• Liker 1
Skrevet

I kveld gikk jeg i 30 min i Oslo sentrum. Brukte incence, og senere brukte jeg en lure mens jeg satt på cafe. Jeg merket overhodet INGEN forskjell! Med luren fikk jeg en pidgey, en spearow og en rattata... og med incencen fikk jeg noen av de vanligste nye, som kråka. Skuffet!! 

Anonymkode: 2fb0a...e82

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I kveld gikk jeg i 30 min i Oslo sentrum. Brukte incence, og senere brukte jeg en lure mens jeg satt på cafe. Jeg merket overhodet INGEN forskjell! Med luren fikk jeg en pidgey, en spearow og en rattata... og med incencen fikk jeg noen av de vanligste nye, som kråka. Skuffet!! 

Ikke overrasket over det, skal du bruke Incense så må du komme deg en plass hvor det ikke spawner noe, det har jeg gjort med hell flere ganger, men ikke gjort det ennå siden gen 2 kom, lure har jeg brukt en gang, men vet ikke når jeg kommer til å bruke de igjen, ga meg ingenting som var av interesse.

• Liker 1
Skrevet

De to eggene mine klekket uten at jeg merket det i dag, så jeg måtte inn i journalen og sjekke hva det ble. Jeg fikk en halvgod Eevee og min første Slugma. Så én ny pokis i dag :)

3 timer siden, Blomst89 skrev:

Yay, i dag ble jeg endelig level 28! :) Hvilket level er dere andre her?

25, snart 26 forhåpentligvis. Jeg har spilt ganske mye helt siden i juli i fjor, men det er så dårig stelt med pokiser og pokestops her at det ikke går så veldig fort å øke i gradene.

• Liker 1
Skrevet

Har ikke kunnet logge inn på spillet på et par timer, får bare unable to authenticate.

Skrevet

Fikk klekket ett 10km egg idag, fikk Schyter + 16 candy. Så nå er jeg halveis til å kunne utvikle til den nye :D 

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, Frøkensina skrev:

Har ikke kunnet logge inn på spillet på et par timer, får bare unable to authenticate.

Forstod det slik at det var flere som hadde det problemet verden over, selv merket jeg ingenting, kommer du inn nå?

• Liker 2
Skrevet

Jeg er bare på level 25, men hadde en lang pause fra september (?) til nå rett over nyttår, samt at jeg bare har evolva med lucky egg to ganger (har ikke hatt tålmodighet til å vente med å utvikle nye, og har ikke giddet å kjøpe baller for å kunne fange lassevis med Pidgey osv) 

Jeg svidde forresten av en incense mens jeg satt stille på kontoret, og det poppet opp Pokemon hele tiden men kkke en eneste en som jeg gadd fange (dvs. bare de samme som dukker opp over alt hele tiden) Kjedelig. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er straks på level 29, har hatt 2 lange pauser fra spillet men har i det siste spilt mye. Merker at det hjelper å ha hund, da må jeg jo ut å gå flere ganger om dagen uansett. På morgenturen i dag fikk jeg phanpy(ny for meg), dratini, schyter og flere brukbare pokemons :) 

Skrevet
3 timer siden, appelsinjuice skrev:

Jeg er bare på level 25, men hadde en lang pause fra september (?) til nå rett over nyttår, samt at jeg bare har evolva med lucky egg to ganger (har ikke hatt tålmodighet til å vente med å utvikle nye, og har ikke giddet å kjøpe baller for å kunne fange lassevis med Pidgey osv) 

Jeg svidde forresten av en incense mens jeg satt stille på kontoret, og det poppet opp Pokemon hele tiden men kkke en eneste en som jeg gadd fange (dvs. bare de samme som dukker opp over alt hele tiden) Kjedelig. 

Kan ikke gå sagt det flere ganger, ikke kjøp incense hvis du skal sitte på ræva, du får da kun maks 5-6 stk på den halvtimen den varer, og popper du den opp hjemme, på jobb så får dere som regel det som spawner der, bruk incense når dere en gang er ute på øde plasser hvor det ikke spawner, evt kjør sakte i bil på en øde landevei, da kan du få tatt 20 pokemon hvis du er heldig, og helt sikkert noen som er sjeldnere enn de du finner i sofaen eller i kontorstolen, så ut i skogen opp i trærne, god jakt :)

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, Elsoo skrev:

Jeg er straks på level 29, har hatt 2 lange pauser fra spillet men har i det siste spilt mye. Merker at det hjelper å ha hund, da må jeg jo ut å gå flere ganger om dagen uansett. På morgenturen i dag fikk jeg phanpy(ny for meg), dratini, schyter og flere brukbare pokemons :) 

Ja du får takke hunden for bra pokemon til frokost, fin fangst det :)

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Incensen er slik at den spawner extra pokemon til deg, sant?!  Bruker du incense på plasser det spawner pokemon, så får du litt flere av de pokemon som spawner der, er du fortsatt med ?!   Så til det som jeg har skrevet i innlegg oppforbi her, kommer du ut på plasser hvor det IKKE spawner pokemon, så får du random Pokémon, det trenger ikke være bra pokemon, men som regel så før du opp noe som er bra, den eneste Blastoise som jeg har fanget i spillet var i fra incense på en øde landevei 28/8 da jeg kun hadde tilgang til poke/greatball, var ei mara å få den inn i ballen ....

• Liker 2
Skrevet

Dagens beste 😂 Jeg reddet denne Sentrert, som har blink på magen, fra bueskyte banen 😂 Neste generasjons 3D dyr. Av alle upassende (eller passende?) spaws ga denne masse latter.  Noens som har noen kule spawns å dele?

IMG_1194.PNG

Anonymkode: 071d6...fd6

• Liker 13
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dagens beste 😂 Jeg reddet denne Sentrert, som har blink på magen, fra bueskyte banen 😂 Neste generasjons 3D dyr. Av alle upassende (eller passende?) spaws ga denne masse latter.  Noens som har noen kule spawns å dele?

Anonymkode: 071d6...fd6

Hehe, jeg fant min første Sentret utenfor et senter 😂

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...