Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, Taperen skrev:

Ja, det er utviklingen til Sunkern i gen 2, har fanget en Sunkern, trenger 50 Candy og en Sun stone for å utvikles til Sunflora

Ah ok,det visste jeg ikke. Takk for opplysningen! Hvordan ser denne pokisen ut?Er sikker på at jeg ikke har fått den enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, appelsinjuice skrev:

Jeg gleder meg allerede til vår og lange trilleturer :) Går lange turer nå også da, men det er jo mer lystbetont når det er litt varmere i været :P 

Jeg bemerker meg forresten at det er svært lite aktivitet i denne tråden akkurat nå. Hva er det dere andre driver med, jobber? Makan! :P 

Jobber nei, vi spiller PokemonGo !!!!!:fnise:

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Taperen skrev:

Faen meg ingenting å rope hurra for.....:fart2:

Hehe jeg tenkte faktisk på deg 🙈 MEN egget er fanget på Sørlandet (du bor der, gjør du ikke?) så det er håp 😎

Skrevet

Idag fikk jeg plutselig 3 av denne...1 i egg og 2 wild i området Aker Brygge. Er den noe populær eller bra?

Screenshot_2017-02-21-15-45-01.png

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Ah ok,det visste jeg ikke. Takk for opplysningen! Hvordan ser denne pokisen ut?Er sikker på at jeg ikke har fått den enda.

Ser ut som en vuggende blomsterpotte med en plante med to grønne blader :P

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Taperen skrev:

Ser ut som en vuggende blomsterpotte med en plante med to grønne blader :P

Hehe Ok da vet jeg det😊

Skrevet
6 minutter siden, Sirah skrev:

Hehe jeg tenkte faktisk på deg 🙈 MEN egget er fanget på Sørlandet (du bor der, gjør du ikke?) så det er håp 😎

Skal du gni det skikkelig inn nå :angry: 

Jo det kalles Sørlandet her også selv om det er ganske langt vest i Vest-Agder, men heldig du, må jo bare gratulerer, er glad på dine vegner :)

Skrevet
9 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Idag fikk jeg plutselig 3 av denne...1 i egg og 2 wild i området Aker Brygge. Er den noe populær eller bra?

Har ikke noe kjennskap til den, men siden den er såpass lett tilgjengelig wild, så tviler jeg på det, har også fanget 3 stk av den

Screenshot_2017-02-21-15-45-01.png

• Liker 1
Skrevet

Så ikke du skrev tilbake til meg først @Taperen da du siterte inni 'boksen',men ok greit å vite😊😊😊. Tenker selv den kan ikke være sjelden siden jeg fikk 3. En ting som er litt irriterende med gen 2 at det er så få å evolve,etter hva jeg har sett da. Det er så mange som er ferdig evolva som den forbanna kråka som dukker opp over alt og evolvingene til sentret og hoothoot😕

ser jo på pokedexen at det mangler mange og jeg vil ha fleeeer😢😢😢

Skrevet
6 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Så ikke du skrev tilbake til meg først @Taperen da du siterte inni 'boksen',men ok greit å vite😊😊😊. Tenker selv den kan ikke være sjelden siden jeg fikk 3. En ting som er litt irriterende med gen 2 at det er så få å evolve,etter hva jeg har sett da. Det er så mange som er ferdig evolva som den forbanna kråka som dukker opp over alt og evolvingene til sentret og hoothoot😕

Hehe, den forbanna kråka ja, her kaller jeg den også det, men leste et sted at den forbanna kråka kan evolves i en senere generasjon, så kanskje like greit å samle på noen kråke Candy :)

• Liker 1
Skrevet

HEr hos meg ser det ut som Spinarak er den nye Pidgey :P den er over alt, er nesten lei av den allerede.. ellers kryr det av ladyba eller hva den heter! 

Fikk Sandshrew i egg i dag. Ikke så fryktelig spennende, men veldig fint med candy - kan snart evolve!

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Kikket igjennom rimelig kjapt nå, tror det er rundt 21 i gen 2 som kan evolves

• Liker 1
Skrevet

Fikk evolva Natu til Xatu, så det ble 1 ny i dag. Litt kjipt etter å ha sitti på jobb i hele dag og sjekka spillet :P Vurderte å gå en liten tur i sentrum for å snurre Pokestops etter jobb siden mannen ville ha noe på butikken, men ombestemte meg og snudde etter det første stoppet. Ville hjem til minstemann, tenkte vi heller kunne trille en tur bort på butikken. Nå har poden sovna og mannen måtte handle sjæl :P 

Er det noen som vet om noen steder i Oslo-området hvor det spawner noe interessant? 

• Liker 1
Skrevet

Endelig fikk jeg en Snorlax!!!! Skulle bare mangle, er straks på level 30, og har ikke sett snurten av den før den plutselig dukka opp rett foran meg på Aker Brygge i dag. Rundt 1300 i CP og ok moveset, altså ikke brukandes til så mye - men jeg har den i alle fall! Nå mangler jeg bare Dodrio (må bare gå 1,2 mil til), så har jeg alle fra 1. gen minus de regionale og legendariske + mew og mewtwo. Fornøyd med det! Har blitt rett over 30 stk. fra 2. gen, litt kjedelig at man kan fange så mange av evolvingene rundt omkring allerede. Fått et evolve-item, det man trenger for Porygon, og har selvsagt ikke nok Porygon-candy... Jaja, jakten fortsetter :D 

Anonymkode: 8ab53...fc4

• Liker 3
Skrevet

Hvem bør jeg utvikle Eevee til? Hvem er best? ☺

Skrevet

Noen her som har Pokemon Go Plus-dingsen? Og kan si noe om den? Vurderer å kjøpe den.

Anonymkode: 76f3f...12a

Skrevet

Jeg har fått to Ditto i dag 😍

Skrevet

Har spilt lite i dag. Fanget noen av de samme som kryr av overalt og snurret noen pokestop på tur hjem fra jobb. Fikk faktisk min andre Sun Stone også! Dette er andre item jeg får på under ei uke, og det før 7. dags snurring. Jeg må vel spare den til jeg finner noen Sunkern. Som sikkert skjer til neste år :P Jeg skulle gjerne hatt en Dragon Scale istedet, da jeg er klar til å evolve Kingdra. Men men, man må vel bare være takknemlig for de items man får.
Tror den mest "sjeldne" gen2-pokisen jeg har fått så langt er en Misdreavous (fanget vill med incense), og den er vel ikke sååå sjelden heller. Men jeg synes den er litt stilig! :)

• Liker 1
Skrevet

Er Wheezing noe tess i gym? Jeg er ikke sikker på om jeg skal gidde å evolve not likely Koffingen min, eller om jeg skal vente til jeg får en som er bedre. 

Skrevet

Resultatet av dagens klekking: 

:grine::grine::grine:

image.jpeg

image.jpeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...