Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

*Dragonite mente jeg (I gym)

Har dere noen regler for hvordan dere spiller?

Jeg gjør sånn at jeg bruker maks 2 baller på de dårlige (pidgey,rattata,swinub osv) fanger jeg dem ikke da så får de fanden meg ikke et kast😊

Spiller når jeg tar bussen e.l til steder og noen ganger går jeg av steder og spiller litt i nærområdet.

Kaster som regel til de sitter i ballen, og bruker kun vanlig ball på de som er vanlige, de nye og de mest eksklusive bruker jeg Ultra baller, siden jeg nesten utelukkende bruker vanlige baller, så sitter jeg nå på 41 great og 840 ultra baller :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, Taperen skrev:

Hmm, tok du alle første dagen:P hva har du i Johto medaljen din, her har jeg akurat 50, og det er vel med baby pokemonene, så da har jeg fått 43 etter at de slapp gen 2

Jeg har 24 :P 3 av de er babyer. 

Har bare rukket å gå to lange turer for å jakte Pokemon siden gen 2 ble sluppet, i tillegg til en rask sentrumsrunde for å snurre Pokestops. Jobber i sentrum men de siste dagene har jeg ikke fått spunnet pokestopsene som er langs veien på den korte bussturen ned, og en av stoppene som jeg pleide å rekke bort til på de få minuttene jeg bruker på å gå til jobb rekker jeg heller ikke bort til lenger, så nå får jeg bare snurret en om dagen hver vei til jobb (det er ørten gazillioner Pokestops dersom jeg avviker noen meter fra ruten min, da, men jeg har et ganske tett skjema så jeg får ikke gjort det (selv om det bare er noen meter dukker det jo gjerne opp noen Pokemon, som igjen hopper ut av ballen hundre ganger, og jeg vil med det øke tiden borte fra babyen min med en del minutter, noe jeg ikke vil) 

Skrevet

Logger meg på fra jobb med gjevne mellomrom PG det dukker bare opp de samme som jeg ikke behøver, samt at jeg ser at det er de som er ved pokestopsene i nærheten også. Har vel totalt sett 5 skygger av pokemon jeg ikke har på Pokestops i nærheten, men bare en så langt i dag (noe som ligner på en hest)

Skrevet
13 timer siden, Taperen skrev:

Her er de, er MEGET sjeldne, har fått to Sun stone etter flere hundre snurtinger

UpgradePorygon2

King's RockPolitoed and Slowking

Metal CoatSteelix and Scizor

Dragon ScaleKingdra

Sun StoneSunflora and Bellossom

Hvem er sunflora?Ny poke?Flott med en sånn liste så vet man hva man skal bruke tingene på😀

Skrevet
5 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Jeg har 24 :P 3 av de er babyer. 

Har bare rukket å gå to lange turer for å jakte Pokemon siden gen 2 ble sluppet, i tillegg til en rask sentrumsrunde for å snurre Pokestops. Jobber i sentrum men de siste dagene har jeg ikke fått spunnet pokestopsene som er langs veien på den korte bussturen ned, og en av stoppene som jeg pleide å rekke bort til på de få minuttene jeg bruker på å gå til jobb rekker jeg heller ikke bort til lenger, så nå får jeg bare snurret en om dagen hver vei til jobb (det er ørten gazillioner Pokestops dersom jeg avviker noen meter fra ruten min, da, men jeg har et ganske tett skjema så jeg får ikke gjort det (selv om det bare er noen meter dukker det jo gjerne opp noen Pokemon, som igjen hopper ut av ballen hundre ganger, og jeg vil med det øke tiden borte fra babyen min med en del minutter, noe jeg ikke vil) 

Neida, dette er jo bare et spill, må jo prioritere det herligste i livet :)

Blir bedre når det våres og du kan ta en trillerunde med nesa i mobilen, good luck :)

Skrevet

Det er forresten bare irriterende med de derre special intens man behøver for å evolve til noen av de nye, så lenge det virker omtrent umulig å få disse tingene. Jeg har flere jeg har nok candy til å evolve, men mangler de dumme greiene :P 

• Liker 2
Skrevet
10 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Hvem er sunflora?Ny poke?Flott med en sånn liste så vet man hva man skal bruke tingene på😀

Ja, det er utviklingen til Sunkern i gen 2, har fanget en Sunkern, trenger 50 Candy og en Sun stone for å utvikles til Sunflora

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Det er forresten bare irriterende med de derre special intens man behøver for å evolve til noen av de nye, så lenge det virker omtrent umulig å få disse tingene. Jeg har flere jeg har nok candy til å evolve, men mangler de dumme greiene :P 

Er vel både og, går det for fort så gaper folk på gen 3 i neste uke, vet at en i fra India som alt har fullført gen 2 utrolig nok

Skrevet
11 minutter siden, appelsinjuice skrev:

Synes også det er det. Og tydeligvis stor forskjell hvem som får. Noen har jo fått de fleste allerede. Andre har spunnet flere hundre poke stops, og ikke fått en eneste.

Synes også det bare er kjedelige ute nå. Virket ut som det første døgnet var mange forskjellige ute. Mens nå er det få og kjedelige igjen.

Skrevet

Finner fortsatt bare Murkrow, Ledyba og Svinub (eller hva de nå heter) samt en og annen av de små grønne fuglene og en rar blå en. 

• Liker 1
Skrevet

Var en liten svipptur med bil nedom butikken vår, en bitteliten bygd, fanget Aipom, Swinub, Wooper, Spinarak, Snubbull, Spinarak av de nye , hadde alle i fra før

Skrevet

Jeg er så lei av å ikke finne noen nye eller fange mange nok like til å evolve noen nye. Husker i sommer da jeg kunne få 5-6 nye på en dag med noen timers trasking på Pokemon jakt. Nå har jeg ikke mulighet til å traske rundt like mye pga. jobb, men det er litt kjipt at spillet har blitt kjedelig igjen bare noen dager etter gen 2 ble sluppet. 

• Liker 1
Skrevet

Her er det fortsatt bare masse: 

-Sentret

-Hoothoot

-Ledyba

-Spinarak

-Natu

-Wooper

-Murkrow

-Swinub

og noen få:

-Furret (men poengløst pga. masse Sentret)

-Noctowl (poengløst pga. masse Hoothoot)

-Marill

-Hoppip

-Aipom

-Snubbull

-Piloswine (poengløst pga. masse Swinub) 

Har også funnet en Sudowoodo og en Dunsparce, ellers er det bare de over som går igjen. Bleh. 

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg forresten hatt Dratini som buddy i en halv evighet og jeg må fortsatt gå 31 mil (!!) til før jeg får Dragonite. Det mest spennende som har skjedd på pokemonfronten i dag var da GPS'en gikk amok og avataren min løp nedover gata her og jeg fant en Geodude :P Mangler fortsatt Golem. 

Skrevet
2 timer siden, Taperen skrev:

Neida, dette er jo bare et spill, må jo prioritere det herligste i livet :)

Blir bedre når det våres og du kan ta en trillerunde med nesa i mobilen, good luck :)

Jeg gleder meg allerede til vår og lange trilleturer :) Går lange turer nå også da, men det er jo mer lystbetont når det er litt varmere i været :P 

Jeg bemerker meg forresten at det er svært lite aktivitet i denne tråden akkurat nå. Hva er det dere andre driver med, jobber? Makan! :P 

Skrevet
2 timer siden, appelsinjuice skrev:

Jeg er så lei av å ikke finne noen nye eller fange mange nok like til å evolve noen nye. Husker i sommer da jeg kunne få 5-6 nye på en dag med noen timers trasking på Pokemon jakt. Nå har jeg ikke mulighet til å traske rundt like mye pga. jobb, men det er litt kjipt at spillet har blitt kjedelig igjen bare noen dager etter gen 2 ble sluppet. 

Er vel litt hvordan du legger lista, her var jeg en tur i heia, knakk et par tre egg som ikke var allverden, men klager ikke, fanget en Metapod med Pinab bær, godt fornøyd med det siden det gir 10 Candy , blir fortere evolving ut av det, ellers så prøver jeg å fange mest mulig Pidgey, siden den kun krever 12 Candy til evolving, så legger du lista for høyt så kan spillet bli kjedelig, kan si at jeg fanget 7 stk på turen, ALLE var i fra gen 1.....

• Liker 1
Skrevet

På klekketuren ble det ikke allverden, Nidoran, Igglybuff, Nidoran, Growlithe, men desto ble datter i fyr og flamme med en som hun ikke hadde i fra før, Togepi :)

• Liker 1
Skrevet

HOHO jeg fikk endelig Muk! JIPPI! Fikk en Grimer i egg tidligere i dag og da hadde jeg endelig nok candy til å evolve! 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, appelsinjuice skrev:

Her er det fortsatt bare masse: 

-Sentret

-Hoothoot

-Ledyba

-Spinarak

-Natu

-Wooper

-Murkrow

-Swinub

og noen få:

-Furret (men poengløst pga. masse Sentret)

-Noctowl (poengløst pga. masse Hoothoot)

-Marill

-Hoppip

-Aipom

-Snubbull

-Piloswine (poengløst pga. masse Swinub) 

Har også funnet en Sudowoodo og en Dunsparce, ellers er det bare de over som går igjen. Bleh. 

Er mye av de samme her på Sørlandet også, har spilt veldig lite i dag, er foreløpig første dag uten noen nye, men skal en tur på jobb snart, får se om fet dukker opp noen nye der :)

Skrevet
2 minutter siden, Sirah skrev:

HOHO jeg fikk endelig Muk! JIPPI! Fikk en Grimer i egg tidligere i dag og da hadde jeg endelig nok candy til å evolve! 

Faen meg ingenting å rope hurra for.....:fart2:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...