Ardwinna Skrevet 20. februar 2017 #5361 Del Skrevet 20. februar 2017 6 timer siden, appelsinjuice skrev: Syntes dere andre får så mange spennende nye Pokemon! Jeg finner bare de samme, jeg... Edderkoppen, ugla (Hootoot eller hva den nå heter), kråka, den søte lille grønne fuglen og den derre brune som kan evolves til Furret. Det er sånn her også. Murkrow er også overalt her, og den går jo ikke an å evolve så den begynner jeg å bli lei av allerede. Eneste nye så langt i dag er en Weezing da jeg endelig fikk nok candy til å evolve Koffingen min. Har to egg som trenger i underkant av 100 meter, så jeg håper det er gen 2 i dem. Hva tror dere vi får på St. Patricks day da? Grønne pokiser? Eller kanskje noe ekstra greier siden symbolet for ST. Patricks day er firkløvere og "lucky charms". Lucky eggs i pokestopene kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5362 Del Skrevet 20. februar 2017 2 timer siden, Invicta skrev: Det står dessverre ingenting i journalen om at jeg verken har gått opp i level eller at jeg fikk noe i den forbindelse. De eneste tingene jeg har fått i dag, har jeg fått på pokestops. Hvis jeg hadde fått noe, hadde jeg sett det. Det var lite i bagen, for å si det sånn. To pokeballs, en inkubator. Jeg så jo på den lista hva det var meningen at jeg skulle fått, og det har jeg ikke. Kjipt. Ja det var veldig merkelig, har aldri opplevd det før, vet ikke om andre heller som har vært borti noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5363 Del Skrevet 20. februar 2017 1 time siden, Silfen skrev: Hva er disse ekstra tingene man trenger for evolving nå? Her er de, er MEGET sjeldne, har fått to Sun stone etter flere hundre snurtinger UpgradePorygon2 King's RockPolitoed and Slowking Metal CoatSteelix and Scizor Dragon ScaleKingdra Sun StoneSunflora and Bellossom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5364 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) 1 time siden, Silfen skrev: Faen, trippel posting , hengte seg opp her, sorry Endret 20. februar 2017 av Taperen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5365 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) 1 time siden, Silfen skrev: Endret 20. februar 2017 av Taperen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 20. februar 2017 #5366 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg har fått to metal coat, én dragon scale og to up-grade. Har tydeligvis vært heldig! Håper på å få sun stone og kings rock snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5367 Del Skrevet 20. februar 2017 25 minutter siden, Mormont skrev: Jeg har fått to metal coat, én dragon scale og to up-grade. Har tydeligvis vært heldig! Håper på å få sun stone og kings rock snart Er det mulig, veldig ujevnt fordelt ser det ut som, men godt du har gått såpass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 20. februar 2017 #5368 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg var nettopp med mannen på en liten kjøretur til et sted halvveis uti ødemarka som jeg ikke har vært før, og da dukket denne karen opp på nearby (tenkte på deg, taperen!): Fikk dessverre ikke tak i ham, men sannelig dukket det opp en til i sentrum og den fikk jeg. Brukte Pinab berry for å øke antall candies, men har fremdeles noen candy igjen før jeg kan ordne en Muk. De forbaska eggene er jo bare gen1-pokiser! Fikk en Poliwag (greit nok, jobber mot en Politoed) og en Staryu. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 20. februar 2017 #5369 Del Skrevet 20. februar 2017 Dere ser jo denne Grimeren hele gjengen, her klekker jeg haugevis av 5 km egg, og kjører rundt i fra by til tettsteder, øde plasser, har til og med vært ute i fjorden og lett etter den med Incense, vet snart ikke hva jeg skal gjøre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 21. februar 2017 #5370 Del Skrevet 21. februar 2017 Er gøy med masse nye pokemon 😄 Jeg har lite kunnskaper om gen 2 pokemon,. Så bare tegneserien mår det var generasjon 1 😊 Så blir overakasket hver gang. Her i Vestfold kryr det av Svinub. Jeg har inntrykk av at den er generasjon 2 sin "pidgey". Flere som finner mye Svinub? flere som få får ananas bær? Jeg har fått en del av rosa banan bæra, men kun to ananas bær tross utallige Spins 😮 Pokemon go har vært snill mot meg da 😄 Jeg fikk to 10egg i forige uke, og i går fikk jeg hele 3 lenge siden siste jeg fikk 10km egg før dette, å få 5 på kort tid gjorde meg glad. Klekte ett som var en Wonder Chansey, så nå har jeg Blissey 😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 21. februar 2017 #5371 Del Skrevet 21. februar 2017 2 timer siden, aicelain skrev: Er gøy med masse nye pokemon 😄 Jeg har lite kunnskaper om gen 2 pokemon,. Så bare tegneserien mår det var generasjon 1 😊 Så blir overakasket hver gang. Her i Vestfold kryr det av Svinub. Jeg har inntrykk av at den er generasjon 2 sin "pidgey". Flere som finner mye Svinub? flere som få får ananas bær? Jeg har fått en del av rosa banan bæra, men kun to ananas bær tross utallige Spins 😮 Pokemon go har vært snill mot meg da 😄 Jeg fikk to 10egg i forige uke, og i går fikk jeg hele 3 lenge siden siste jeg fikk 10km egg før dette, å få 5 på kort tid gjorde meg glad. Klekte ett som var en Wonder Chansey, så nå har jeg Blissey 😄 Jeg og har fått chansey i egg. Mangler bare 2 candy så har jeg blissey😊 på magicarp har jeg 393 candy hehehe. Jeg får flere rosa enn gule bær jeg og,de gule er jo gull hvis du "vet" at den blir i egget neste gang du kaster. Fikk tilfeldig 2 dratini igår. Tok trikk opp til Storo senteret,og tilbake ca 3 timer etter og kjørte forbi Birkelunden. Fikk Dratini begge gangene😆 Har masse å spare til Dragonite da..... Jeg får mest natu, swinub,markrow (?) Leyba og sentret,de er virkelig OVERALT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 21. februar 2017 #5372 Del Skrevet 21. februar 2017 14 timer siden, Silfen skrev: Hva er disse ekstra tingene man trenger for evolving nå? Jeg har enda bare få en metal coat så kunne evolve Onix. Vet ikke hva "regelen"er for hvor ofte man får dem,men som sagt,bor midt i Oslo og har snurra masse stops og kun fått 1 ting.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mormont Skrevet 21. februar 2017 #5373 Del Skrevet 21. februar 2017 2 timer siden, aicelain skrev: Er gøy med masse nye pokemon 😄 Jeg har lite kunnskaper om gen 2 pokemon,. Så bare tegneserien mår det var generasjon 1 😊 Så blir overakasket hver gang. Her i Vestfold kryr det av Svinub. Jeg har inntrykk av at den er generasjon 2 sin "pidgey". Flere som finner mye Svinub? flere som få får ananas bær? Jeg har fått en del av rosa banan bæra, men kun to ananas bær tross utallige Spins 😮 Pokemon go har vært snill mot meg da 😄 Jeg fikk to 10egg i forige uke, og i går fikk jeg hele 3 lenge siden siste jeg fikk 10km egg før dette, å få 5 på kort tid gjorde meg glad. Klekte ett som var en Wonder Chansey, så nå har jeg Blissey 😄 Det kryr av Swinub her i Oslo og, er nok gen 2 sin Pidgey, ja jeg kan ingenting om gen 2 selv, så aner jo ikke om jeg bør løpe ut når jeg ser en skygge på nearbylista mi. Den første dagen gen 2 var her spurta jeg ut kl 7 for å fange en Hoothoot, ser jo nå at det ikke var helt nødvendig Får ikke så mange ananasbær jeg heller, har 25 stk nå, og har ikke brukt mer enn kanskje 15. Skulle gjerne hatt flere, er jo veldig greit nå som det er mange nye å utvikle. Håper du får noe bra i eggene dine 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 21. februar 2017 #5374 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg finner ikke noen nye, bare de samme som den første dagen jeg spilte. Syntes det er litt kjedelig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 21. februar 2017 #5375 Del Skrevet 21. februar 2017 24 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Jeg og har fått chansey i egg. Mangler bare 2 candy så har jeg blissey😊 på magicarp har jeg 393 candy hehehe. Jeg får flere rosa enn gule bær jeg og,de gule er jo gull hvis du "vet" at den blir i egget neste gang du kaster. Fikk tilfeldig 2 dratini igår. Tok trikk opp til Storo senteret,og tilbake ca 3 timer etter og kjørte forbi Birkelunden. Fikk Dratini begge gangene😆 Har masse å spare til Dragonite da..... Jeg får mest natu, swinub,markrow (?) Leyba og sentret,de er virkelig OVERALT! Så dere i Oslo sliter med visse pokemon som vi får en del av her på Sørlandet på øde plasser og små byer, ang Magikarp så har jeg 3 Gyarados, og har 7 wonder Magikarper som venter på å bli evolvet, sitter med litt over 1200 Candy Når det gjelder Dratini så er det ikke så mye av de her heller, men har nå utviklet til et par Dragonite, pluss at jeg har vel fanget 3-4 Dragonite Så noe små fordeler har vi her ute på landsbygda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 21. februar 2017 #5376 Del Skrevet 21. februar 2017 28 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Jeg har enda bare få en metal coat så kunne evolve Onix. Vet ikke hva "regelen"er for hvor ofte man får dem,men som sagt,bor midt i Oslo og har snurra masse stops og kun fått 1 ting.. De er meget sjeldne, du har klart størst sjanse å få en på 7 dagers streaken, jeg har kun fått EN utenom streaken etter å ha spunnet ca 450 pokestop.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 21. februar 2017 #5377 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) 8 minutter siden, Taperen skrev: Så dere i Oslo sliter med visse pokemon som vi får en del av her på Sørlandet på øde plasser og små byer, ang Magikarp så har jeg 3 Gyarados, og har 7 wonder Magikarper som venter på å bli evolvet, sitter med litt over 1200 Candy Når det gjelder Dratini så er det ikke så mye av de her heller, men har nå utviklet til et par Dragonite, pluss at jeg har vel fanget 3-4 Dragonite Så noe små fordeler har vi her ute på landsbygda Vi sliter ikke akkurat med Magicarp. Gå en tur ned Akerselva og det kryr av dem. Jeg er bare en litt urutinert spiller som spiller feks hvis jeg skal ta bussen et sted osv. Har også gått måneder da jeg ikke spilte. Finner ikke ofte Dratini,men så og si hver eneste gym har en Dratini😕😕 Jeg mangler flere fra gen1 som jeg gjerne vil ha,men må vente på evolving eller håpe på å fange wild. Har liksom fått 6 Snorlaxer og 0 Lapraser😂 Endret 21. februar 2017 av SunnivaOslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 21. februar 2017 #5378 Del Skrevet 21. februar 2017 14 minutter siden, appelsinjuice skrev: Jeg finner ikke noen nye, bare de samme som den første dagen jeg spilte. Syntes det er litt kjedelig.. Hmm, tok du alle første dagen hva har du i Johto medaljen din, her har jeg akurat 50, og det er vel med baby pokemonene, så da har jeg fått 43 etter at de slapp gen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SunnivaOslo Skrevet 21. februar 2017 #5379 Del Skrevet 21. februar 2017 *Dragonite mente jeg (I gym) Har dere noen regler for hvordan dere spiller? Jeg gjør sånn at jeg bruker maks 2 baller på de dårlige (pidgey,rattata,swinub osv) fanger jeg dem ikke da så får de fanden meg ikke et kast😊 Spiller når jeg tar bussen e.l til steder og noen ganger går jeg av steder og spiller litt i nærområdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 21. februar 2017 #5380 Del Skrevet 21. februar 2017 3 minutter siden, SunnivaOslo skrev: Vi sliter ikke akkurat med Magicarp. Gå en tur ned Akerselva og det kryr av dem. Jeg er bare en litt urutinert spiller som spiller feks hvis jeg skal ta bussen et sted osv. Har også gått måneder da jeg ikke spilte. Finner ikke ofte Dratini,men så og si hver eneste gym har en Dratini😕😕 Jeg mangler flere fra gen1 som jeg gjerne vil ha,men må vente på evolving eller håpe på å fange wild. Har liksom fått 6 Snorlaxer og 0 Lapraser😂 Javel, du spiller ikke så mye, da har du jo mye som du enda kan få, så det bør jo egentlig motivere deg Har også samme antall Snorlaxer, men har 2 Lapras, den siste fikk jeg i midten av August.....og jeg har spilt så og si hver dag 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå