Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
10 timer siden, PecanPie skrev:

Her var det et raid med Exeggutor i dag, de dukker opp innimellom. 

Vi heiv oss med i et 5-erraid og fikk Palkia. Det var gøy!

Kan man bruke Exeggutor når oppgaven sier Exeggute? ☺️

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, Virilja skrev:

Kan man bruke Exeggutor når oppgaven sier Exeggute? ☺️

Jepp! Men jeg tror ikke du kan utvikle exeggute. Har riktignok ikke prøvd selv, tenker bare at da har du ikke fanget en. Hvis du har en exeggute å teste på kan du jo prøve! :)

Skrevet
10 minutter siden, PecanPie skrev:

Jepp! Men jeg tror ikke du kan utvikle exeggute. Har riktignok ikke prøvd selv, tenker bare at da har du ikke fanget en. Hvis du har en exeggute å teste på kan du jo prøve! :)

Har ikke kommet helt dit enda. Holder fortsatt på med alle evolve-oppgavene 😜 men har sett at det er flere Exeggutor-raids rundt omkring, så det er godt å vite når den tid kommer!

Skrevet
13 timer siden, hog skrev:
Use 5 Razz Berries to help catch Pokémon Encounter: Cubone

Hatch an egg for 50/50 exeggcute/snubbul

Takk!:D

Anonymkode: a0e01...2de

Skrevet

Jeg har stått stille siden begynnelsen av Desember ca. Jeg må fange en ditto, og jeg fanget 3 stk rett før jeg fikk oppgaven og ikke sett noen siden. Og evolve gloom eller sunkern, og mangler 33 oddish Candy og har gått og gått siden begynte på 10. Også er det å fange 5 exeggcute og fanget mange rett før jeg fikk oppgaven og ikke fanget noen siden. Jeg har fullført mange field- research og klekket mangfoldige med egg. Så siste 2 ukene har jeg nesten ikke spilt siden har vært så lei 😂

Skrevet

Her har eg kun ei einaste oppgåve igjen før eg får Meltan. Må fange Kabuto eller Omanyte, men har ikkje sett ein einaste av dei sida eg fekk oppgåva. Litt surt, men det må vel gå til slutt :P Veljer å ikkje tenkje på det. Så kan eg heller "komme på det" igjen når eg ser ein av dei eg må fange. 

Skrevet
47 minutter siden, Amantheia skrev:

Her har eg kun ei einaste oppgåve igjen før eg får Meltan. Må fange Kabuto eller Omanyte, men har ikkje sett ein einaste av dei sida eg fekk oppgåva. Litt surt, men det må vel gå til slutt :P Veljer å ikkje tenkje på det. Så kan eg heller "komme på det" igjen når eg ser ein av dei eg må fange. 

Prøv å få tak i "catch 10 ice-type pokemon" (belønning: Kabuto) eller "Win a level 3 or higher raid" (belønning: Omanyte) :)
Jeg har fullført førstnevnte og venter med å åpne den til jeg trenger den.

Skrevet

Fanget palkia i dag, første gangen jeg opplever at det er mer enn 2 stk på raid (vi var 7 stk)  så min første «boss» pokis 😃

kunne ikke spille på et par uker for GPS funket ikke så jeg kom ikke inn! 😩 prøvde alt nettet tipset om til ingen nytte. 

Men plutselig kom jeg inn! Flere som har opplevd det? 

Fikk fanget exeggcute nr 2 igår. Sikkert over 2mnd siden sist.. så dette kan ta sin tid.

håper det kommer et nytt special oppgave snart så jeg kan følge med i tiden.. 

Har dere fått flere forskjellige under field? Jeg får de samme om og om igjen 😑

Anonymkode: 6df11...041

Skrevet (endret)
På 3.2.2019 den 16.12, Ardwinna skrev:

Prøv å få tak i "catch 10 ice-type pokemon" (belønning: Kabuto) eller "Win a level 3 or higher raid" (belønning: Omanyte) :)
Jeg har fullført førstnevnte og venter med å åpne den til jeg trenger den.

Trakk for tipset! Har fått en hvor jeg skal fange 10 is-pokemon, da sparer jeg den. 😊

Endret av PecanPie
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har nylig nådd level 40, og savner litt det å samle xp. Dere andre som har nådd max level, fortsetter dere å utvikle med egg i tilfelle det kommer nye levler etterhvert, og det man har fått over level 40 teller? Tenker spesielt nå som det er dobbel xp. Jeg har en haug av candy og masse dyr jeg kan utvikle.

Anonymkode: 2fb0a...e82

Skrevet

Endelig fikk jeg Miltank i pokedexen!!! :mynona: Riktignok tre dårlige på rappen, men deilig å endelig få fylt det irriterende hullet i dexen!
Og så kom jeg faktisk over et Exeggutor-raid, så nå har jeg fått 1 av 5 exeggcute... :rolleyes:

• Liker 1
Gjest padawan
Skrevet
20 timer siden, Ardwinna skrev:

Tre dårlige på rappen, men deilig å endelig få fylt det irriterende hullet i dexen!

Jeg har egentlig aldri tenkt noe særlig over å tette hull i pokedeksen tidligere men hadde en liten runde og fikk evolvet sikkert 35 Pokémon så nå har jeg også tettet litt hull. Tidligere har det kanskje vært litt vilkårlig hvordan jeg har evolvet Pokémon.

Skrevet (endret)
37 minutter siden, padawan skrev:

Jeg har egentlig aldri tenkt noe særlig over å tette hull i pokedeksen tidligere men hadde en liten runde og fikk evolvet sikkert 35 Pokémon så nå har jeg også tettet litt hull. Tidligere har det kanskje vært litt vilkårlig hvordan jeg har evolvet Pokémon.

Jeg har litt samlemani og evolver omtrent fortløpende så snart jeg får sjansen :P
Hadde sikkert hatt mye mer XP og vært høyere i level om jeg hadde vært flinkere til å samle opp og masse-evolvet med lucky egg.
Jeg har forøvrig mange hull i dexen da jeg er generelt uheldig med eggklekking og det er et begrenset utvalg av pokemon her omkring. I tillegg har jeg ingen å raide med så legendariske må jeg se langt etter før de kommer som belønning i field research. Jeg håper stadig på en Ho-oh eller Lugia som belønning for field research men så langt har det blitt bare Articuno. Litt skuffende men den siste var shiny i det minste.

Endret av Ardwinna
Gjest padawan
Skrevet

Det er ganske lenge siden jeg har evolvet egentlig. Før gjorde jeg det med lucky egg for å levle raskere når jeg ikke hadde så mange xp igjen til neste level. Har plass til 1400 Pokémon så fått samlet opp en del egg hver gang jeg har tømt "lageret".

Skrevet
På 25.1.2019 den 18.42, AnonymBruker skrev:

9 timer spilletid?

3 kontoer.... 

Anonymkode: 37a2c...87e

Skrevet
På 5.2.2019 den 10.20, AnonymBruker skrev:

Jeg har nylig nådd level 40, og savner litt det å samle xp. Dere andre som har nådd max level, fortsetter dere å utvikle med egg i tilfelle det kommer nye levler etterhvert, og det man har fått over level 40 teller? Tenker spesielt nå som det er dobbel xp. Jeg har en haug av candy og masse dyr jeg kan utvikle.

Nah... setter på egg når jeg går ut. Da mest for å lage plass i bagen. Er 2x40.

Det er uansett langt mer xp å hente gjenneom venner. Lett å finne nye, bare å t en tur på o store Internett 😬

Skrevet
På 2.2.2019 den 19.35, padawan skrev:

Nå har jeg egentlig begynt å gi opp Let's og, Meltan. Føltes som måneder siden jeg fant en Exeggute

Får boksen hver tredje dag nå! Og sjanse for shiny meltan. Bare å begynne igjen 😍

Skrevet

Hvor mange Sinnoh stones har dere fått? Og hvordan har dere fått dem?
Jeg fikk to ganske på rappen da de kom men har siden ikke sett snurten av dem. Får ikke ved å fullføre field research... :( Har heller ingen i nærheten å PvP-battle med heller. Tør ikke utfordre noen av dere vennene langt unna, spesielt ikke siden de fleste av dere er høyere i level enn meg :P
Må man forresten vinne en battle for å få items eller kan man få noe bare ved å delta?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...