Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og der poppet det pinadø ut en Lapras også, en wonder sådan :nordvesta:

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Ardwinna skrev:

Jeg har fått to Girafarig i 2km-egg denne eventen. Den første var JIPPI og den andre var mer "hæ? Jaja..."
Så det var en tidligere i tråden som manglet Tangela, hadde jeg kunnet hadde hun lett fått den jeg fikk i dag. Hva skal man med tre Tangela liksom.

Jeg vil ha Tangela! 

Grattis med Grimer og Lapras, taperen! 

Har ikke fått noe mer spennende enn Tyrogue i egg i dag. Tror jeg har 209 i Pokedexen nå. Men hvor er Tangela?? 

Skrevet

Jeg fikk forresten en Dratini med maaaasse candy i egg i dag. Nå virker alle milene jeg gikk med Dratini som buddy nesten bortkastet :P 

Skrevet

Jeg har ENDELIG fått Snorlax i dag. Han befant seg midt inne på en kirlegård. Måtte stikke fra jobben for å ta den 🤣 

Og så fanget jeg en Porygon, den hadde jeg heller ikke fra før. 

Klekket masse egg. Fått cleffa (ny), koffing x2, bulbasaur x2, smoochum, misdreavus, squirtle, aerodactyl, wooper, elekid, totodile og mareep  (ny). 

Brukt egg og utviklet mange, blant annet noen nye. Arcanine, alakazam og weezing. Så må vel bare si det har vært en super dag 😃

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Taperen skrev:

Åh hei å hå, nanananaaaaa, juhuuuuuu:alice::edie::nordvesta:

Gjett EN gang folkens, hva fikk Taperen i et 2 km egg nå???!!!! :sulosi:

Gratulerer :nordvesta:

Skrevet
9 timer siden, Taperen skrev:

Åh hei å hå, nanananaaaaa, juhuuuuuu:alice::edie::nordvesta:

Gjett EN gang folkens, hva fikk Taperen i et 2 km egg nå???!!!! :sulosi:

Det var da virkelig på tide. Gratulerer!

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

100% dratini!! 😭

...

Og 100% Chansey I dag. Noe spesielt med eventen og IV, eller bare jeg som har vært litt heldig nå?

Skrevet
1 time siden, hog skrev:

Det var da virkelig på tide. Gratulerer!

Og 100% Chansey I dag. Noe spesielt med eventen og IV, eller bare jeg som har vært litt heldig nå?

Takker.

Ja du har vært heldig, ingen 100% her.

Skrevet
10 minutter siden, Pusetatten skrev:

Hvordan vet dere IV?

Hvis poken er 100% er det ganske enkelt. Da sier treneren at HP, attack og defence er like gode, etterfulgt av beste appraisal "Bla bla. wonder" i mystic sitt tilfelle.

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, hog skrev:

Hvis poken er 100% er det ganske enkelt. Da sier treneren at HP, attack og defence er like gode, etterfulgt av beste appraisal "Bla bla. wonder" i mystic sitt tilfelle.

Takk! Da er Gyaradosen min 100 % 😃😃

• Liker 1
Skrevet

Flere enn meg som begynner å gå litt lei av Ditto? Jeg trenger candy til å utvikle Pidgey, Rattata og Sentret, ikke flere Ditto :P

Nå er jeg bare 5000 XP unna level 30, så sitter utålmodig og venter på at det dukker opp Pokémon på jobben. Har dessverre ikke tid til å gå ut før i ettermiddag, men heldigvis spawner det som regel 2-3 Pokémon her ca hvert 10.-15. minutt :)

• Liker 2
Skrevet

Mange nye på meg i går, både i egg og etter evolving, følgende nye tok plass i pokedexen min i går, GRIMER, Lanturn, Ampharos, Slowking, Girafarig, Forretress, Ursaring, Pupitar, Tyranitar, så nå viser pokedexen 220 stk :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er litt "weird", for oss som ikke er blått og rødt lag, å lese når dere skriver "wonder" osv, for det ordet betyr nada for oss gule. 

Kan dere ikke referere til IV istedet? Det er jo noe alle lagene har felles.

Anonymkode: 4df28...be8

• Liker 2
Skrevet

Hurra, da er jeg level 30 og har blant annet fått tre nye inkubatorer! :nordvesta:

Så nå blir det siste innspurt på eggklekking etter jobb i dag. Har tre 2 km-egg og et 10 km-egg til klekking nå, og håper jeg i hvert fall får tre-fire nye 2 km-egg før eventet er over. For jeg antar at det viktigste er å samle inn nye 2 km-egg før eventet er over? Innholdet i egget er vel bestemt fra tidspunktet du får egget?

Angående IV og wonder: jeg bruker ikke IV-kalkulatorer, kun appraisal, så jeg vet ikke om mine Pokémon har for eksempel 90% IV eller 100%, kun om de er wonder etc. Så derfor er det enkleste for min del å bruke wonder når jeg skriver om det her. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har ca 45 pokemon som er klar til å evolve. Bør jeg bruke lucky egg nå som det er dobbel xp eller bør jeg helle bruke det senere når jeg har flere pokemon? Men da får jeg ikke dobbel xp. Jeg vet ikke hva som er best å gjøre... Hjeeeelp meg. :sjenert: 

Anonymkode: 0759e...f1b

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei, jeg har ca 45 pokemon som er klar til å evolve. Bør jeg bruke lucky egg nå som det er dobbel xp eller bør jeg helle bruke det senere når jeg har flere pokemon? Men da får jeg ikke dobbel xp. Jeg vet ikke hva som er best å gjøre... Hjeeeelp meg. :sjenert: 

Anonymkode: 0759e...f1b

Bruk det nå, og kjøp deg heller et nytt lucky egg (eller 8 stk som jeg gjorde) nå som de er på halv pris :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk en del nye Pokémons i løpet av eventet, er spesielt fornøyd med 2xLapras, og fikk min andre aerodactyl

IMG_0092.PNG

IMG_0093.PNG

IMG_0094.PNG

IMG_0095.PNG

IMG_0096.PNG

Anonymkode: c8bac...a6e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt "weird", for oss som ikke er blått og rødt lag, å lese når dere skriver "wonder" osv, for det ordet betyr nada for oss gule. 

Kan dere ikke referere til IV istedet? Det er jo noe alle lagene har felles.

Anonymkode: 4df28...be8

Er liek wierd for osss på rødt. bare godta at wonder er det øverste du får så er det lettere. Jeg bruker ikke IV selv, vet bare at det beste jeg får er amazing.

Anonymkode: 6b3f2...aec

• Liker 2
Skrevet

Ser ut som de har vært et spawn-skifte i dag, nå kryr det av Charmander ved Tøyenbadet, og det er Bulbasaur-spawn i Stensparken. Jeg mangler fortsatt Venusaur, så vet hvor jeg skal i hvert fall! Har allerede gått over 50 km med Bulbasaur som buddy, men vil gjerne slippe å gå 75 km til (mangler fortsatt 25 candy) når jeg heller da kan fange 5 Bulbasaur. :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

NOen som vet hva som er i Frognerparken?

Anonymkode: c8bac...a6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...