Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

IMG_7070.thumb.PNG.05e044fac966e832e02f3ff3ada0fd4a.PNG

Noen som vet hva denne er godt for? Skjer det noe om man er så heldig å finne alle, eller er det ikke noe vits å ta vare på? 

Ble iværtfall glad når jeg så den :)

Anonymkode: 9f5ee...050

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet hva denne er godt for? Skjer det noe om man er så heldig å finne alle, eller er det ikke noe vits å ta vare på? 

Heldiggris, har ikke sett noen av de, om de er brukenes til noe vet jeg ikke

Skrevet
1 time siden, Blomst89 skrev:

Du kan sende noen Eevee-candy hit, jeg har vært alt for sløsete og har bare 10-15 stk nå. :P Har alle utviklingene da, men skulle gjerne fått de to nye litt bedre i cp/level.

He he, har noen fine wonder Eevee som kan bli noen fine nye noen, har en wonder på 806 CP ....:)

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Taperen skrev:

Heldiggris, har ikke sett noen av de, om de er brukenes til noe vet jeg ikke

Første jeg har sett siden gen 2 kom ut, så noe sier meg at det blir evigheter før jeg ser en til. 

Husker bare som barn at Entei var linket til unown, så kanskje man trenger hele alfabetet for å få de legendariske hundene? :ac:

Skrevet

Fikk fanget Drogoniten som var nede i veien her, ikke noe bra IV med 38, men høy CP 2753....

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Første jeg har sett siden gen 2 kom ut, så noe sier meg at det blir evigheter før jeg ser en til. 

Husker bare som barn at Entei var linket til unown, så kanskje man trenger hele alfabetet for å få de legendariske hundene? :ac:

Javel ja, kjenner ikke til pokemon i det hele tatt, er i grunnen ingenting for bestefar dette her, men klarer ikke å legge spillet helt til side heller.....:P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Taperen skrev:

Fikk fanget Drogoniten som var nede i veien her, ikke noe bra IV med 38, men høy CP 2753....

Jeg fant en tyrannitar, gleden falmet litt når jeg trykte på den, hadde kun 800 CP. Fikk den, og fant ut at etterpå at også IVen var temmelig lav :( 

Men fikk iværtfall 20 candy på den :) 

Skrevet

Er det noen som vet hvor mange pokemons fra gen en og gen to man kan fange? :)

AnonymBruker
Skrevet
56 minutter siden, Sirah skrev:

Er det noen som vet hvor mange pokemons fra gen en og gen to man kan fange? :)

Tar man vekk regionale og legendariske er det 143 man kan fange fra gen 3 her til lands. 

Tror det er 80 i gen 2, da 6 stykker er legendariske.

Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tar man vekk regionale og legendariske er det 143 man kan fange fra gen 3 her til lands. 

Tror det er 80 i gen 2, da 6 stykker er legendariske.

Tusen takk :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

uuuh stilig. Hvor fant du den?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fant en tyrannitar, gleden falmet litt når jeg trykte på den, hadde kun 800 CP. Fikk den, og fant ut at etterpå at også IVen var temmelig lav :( 

Men fikk iværtfall 20 candy på den :) 

Er jo alltid moro å fange noen som er sjeldne, blir jo noe Candy av det som du sier:)

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, Taperen skrev:

Forskjeller her i landet ser jeg, har ikke fått Girafarig enda, mens jeg har fanget 4 wild Donphan.....

Store forskjeller. Jeg bor i tidenes drittby når det kommer til pokemon go. Det eneste som spawner jevnlig her er Swinub, Hoothoot, Murkrow, Natu, Sentret, en og annen Wooper og de samme gamle Pidgey, Rattata og Weedle. Zubat som før var hyppig gjest rundt omkring, har nesten sluttet å spawne etter at gen 2 kom. Det eneste lyspunktet er at det av og til spawner en bra pokis ved begravelsesbyrået og på parkeringsplassen utenfor ene matbutikken. Men det er bare av og til. Som oftest spawner det de samme drittpokisene der også.
Har heller ikke sett snurten av flere items, verken på 7. dags snurr eller på vanlige snurr.

Jeg vurderer hardt å kjøre en tur i snøværet til tettstedet der de har flere bra pokiser. Kanskje er det fremdeles Cyndaquil-nest der.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Snadder skrev:

uuuh stilig. Hvor fant du den?

Litt bortenfor der jeg bor, så i et helt vanlig nabolag :)

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt bortenfor der jeg bor, så i et helt vanlig nabolag :)

Bor du i en storby? Har enda ikke sett den her i nord

Skrevet

Jaja, det ble nå et par Cyndaquils og Chikoritas om ikke annet. Pluss en vill Slugma og en Machop til Machamp-samlinga mi :) Og så dristet jeg meg til å kjempe mot en Blissey i en gym. Den hadde cp 2700-og-noe mens de fleste av mine pokiser ligger under 2000. Med to Vaporeons og en Pinsir klarte jeg jaggu å bekjempe det rosa marerittet før tiden gikk ut! :nori:Pinsir var tydeligvis ganske bra mot Blissey, han gjorde ganske stor skade og tålte angrepene hennes godt. Artig :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
57 minutter siden, Snadder skrev:

Bor du i en storby? Har enda ikke sett den her i nord

Ja, bor ganske sentralt, så kan ha noe med det.

Skrevet

Det dukket akkurat opp en Ditto i sofaen min 😀

• Liker 1
Skrevet

Gikk en liten klekketur og fikk én ny pokis i dexen; Mantine :)
Jeg ligger liksom litt bak dere andre her, hver gang jeg får en ny pokis er det en som flesteparten av dere forlengst har fått. :P

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan får dere tak i sjeldne pokemon som snorlax, chansey, dratini osv??? Har spilt lenge og har ikke fått en eneste av de. Her er der bare masse vanlige pokemon som pidgey, swinub, zubat, grimer, hoothoot, mankey osv. Får aldri noe kult. Finner nesten aldri 10 km egg heller, og jeg får bare pineco i dem :( Får lyst til å gi opp.

Anonymkode: b61e1...acd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...