AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #5081 Del Skrevet 17. februar 2017 3 minutter siden, Taperen skrev: Hehe, ja en blir litt stresset når det dukker opp nye silhuetter Kanskje Natu blir den nye Pidgey, ikke mange jeg har fanget her hjemme siden det spawner så lite her, har fanget 6 nye, og den eneste jeg har flere av er Natu med 3 stk. Jeg har fanget en del i dag, og de aller fleste nye er enten Natu, Hoothoot, Ledyba eller Swinub. Har også fått utviklede former av de to siste. Anonymkode: c166a...c21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5082 Del Skrevet 17. februar 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har fanget en del i dag, og de aller fleste nye er enten Natu, Hoothoot, Ledyba eller Swinub. Har også fått utviklede former av de to siste. Anonymkode: c166a...c21 Ok, takker for info . Av de du nevner så har jeg fanget en Hoothoot, denne kan også bli til Ditto.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snøvott Skrevet 17. februar 2017 #5083 Del Skrevet 17. februar 2017 Vasser i Swinub her, fått nok til å utvikle 3 ganger allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 17. februar 2017 #5084 Del Skrevet 17. februar 2017 1 time siden, Raspberrypai skrev: Det som er mer synd her er at både Lapras, Blastoise og Victrebeel ble svakere, mens Vaporeon fremdeles er like mye overpowered. Synes alle disse tre kunne beholdt sin høye CP. Det er Vaporen som burde blitt svakere Helt latterlig at kun 25 candy skal gi deg en Vaporen som blir sterkere enn en Gyarados eller Blastoise som koster langt mer. I tillegg til at verken lyn eller gress funker på den fordi Niantic har gitt den så latterlig høy CP. Ååårgh, det er irriterende. Om de skal fortsette å tulle med CPene bør de i det minste gi oss muligheten til å nullstille oppgraderingene våre slik at vi får tilbake candy/stardust for de vi har brukt. Jeg har investert masse i Lapras men nå er den nesten ubrukelig, samme med Victrebeel. Enig med Vaporeon. Eevee er kjempevanlig og i tillegg koster det ingenting å evolve, likevel er det en av de sterkeste. Kanskje det kommer noen nye sterke gress/elektiske typer nå? Selv om det er litt useless nå som all stardusten allerede er brukt opp Men for å være litt mer positiv er jeg fornøyd med denne endringen: Charge moves can have at most 3 charge bars. Gyradosene mine med Bite og Twister er litt mer brukbare nå, med Twister på 45 damage og 3 bar i stedet for 25. Vet noen hva denne betyr? "Base catch rates have been changed for many Pokemon". Betyr det kanskje at det er blitt lettere å fange Gen 1 pokemon som Dragonite? Håper det, håper ihvertfall ikke det har blitt vanskeligere! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 17. februar 2017 #5085 Del Skrevet 17. februar 2017 Nå hadde jeg ikke sett snurten av Ditto på EVIGHETER, fanget to stk rett etter at den ble sluppet og så har jeg ikke sett noen Dittoer siden. Skulle fange en slags kaninlignende sak her i sted, gjett én gang om den ble Ditto Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. februar 2017 #5086 Del Skrevet 17. februar 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjekt med nye Pokemon! Synd jeg ligger strekk ut sjuk på tredje dagen Er spent på om det er noen forandring i spawning? Litt redd for at min daglige Dratini er borte... Anonymkode: 4bbe3...3f7 God bedring! Krysser fingrene for at Dratini blir hos deg 2 timer siden, Taperen skrev: Kan også bekrefte at folk begynner å klekke egg etter updaten hvor det finnes gen 2 Pokémons i eggene Jippi! Jeg klekket alle egga mine igår, så nå har jeg masse plass til gen 2 egg :D 53 minutter siden, Taperen skrev: Hehe, ja en blir litt stresset når det dukker opp nye silhuetter Kanskje Natu blir den nye Pidgey, ikke mange jeg har fanget her hjemme siden det spawner så lite her, har fanget 6 nye, og den eneste jeg har flere av er Natu med 3 stk. Haha min tanke også! Natu var første jeg fanget, rett etter den kom en Pidgey 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 17. februar 2017 #5087 Del Skrevet 17. februar 2017 1 minutt siden, Raspberrypai skrev: Investerte masse candy i en Victrebell med perfekt IV slik at jeg skulle få en god gress Pokemon, så ja det er surt når de plutselig blir dårligere. Men catch rate sier vel noe om hvor lette de er å fange de når de først dukker opp. Altså hvor ofte den går ut av pokeballen. Ja, men jeg lurer på om de har gjort det enklere eller vanskeligere å fange dem, dvs hviken vei Catch raten er den endret, og for hvilke Pokemon. Det er vel spawn rate som går ut på hvor ofte de faktisk dukker opp. Håper det er litt endret nå også slik at de sjeldne Gen 1-pokemonene faktisk fortsetter å dukke opp innimellom. Ellers blir det jo umulig å fullføre Pokedexen for de som ikke allerede har Gen 1 i boks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blomst89 Skrevet 17. februar 2017 #5088 Del Skrevet 17. februar 2017 Yay, så gøy med update og nye Pokémon! Jeg har skrevet litt her tidligere under anonym bruker, men tenkte det var på tide å doppe anonymiteten nå. Jeg slettet appen for ca 6 uker siden, da jeg begynte å gå lei av å aldri få noen nye Pokémon uten å måtte gå en evighet med buddy/egg, men nå som jeg så på VG i dag at flere gen 2 pokémon er sluppet, måtte jeg laste den ned igjen (sannsynligvis til min samboers fortvilelse). Synd jeg gikk glipp av valentine's-eventet, siden jeg fortsatt mangler Chansey, men håper på at den fortsatt er mulig å få tak i framover siden den tross alt nå har en utvikling i gen 2. Foreløpig I dag har jeg funnet 3 Natu, en Xatu, to Murkrow og en Swinub. Får ta meg en liten gåtur etter jobb og samle litt bær, pokeballer og forhåpentligvis noen nye Pokémon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 17. februar 2017 #5089 Del Skrevet 17. februar 2017 Fyrte av en insense og det eneste som dukket opp var en Ledybe (eller hva den nå heter. Ladybug'en) men den stakk av. Fikk evolva en Eevee til en kattelignende greie, og innså plutselig at jeg nøkler litt på leggen da jeg bestemte meg for å selge alle Pokemonene jeg hadde flere av og bare beholde en av hver her om dagen. Presterte også å evolva Slowbro til en ny Slowking, PG kaste bort masse candy på det (jeg trodde jeg evolva den til en ny en siden det kun var en skygge der jeg trykket på evolve) Så nå mangler jeg masse Slowpoke candy for å evolve til den nye også. Bleh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cyndaquil Skrevet 17. februar 2017 #5090 Del Skrevet 17. februar 2017 4 timer siden, Raspberrypai skrev: Det som er mer synd her er at både Lapras, Blastoise og Victrebeel ble svakere, mens Vaporeon fremdeles er like mye overpowered. Synes alle disse tre kunne beholdt sin høye CP. Det er Vaporen som burde blitt svakere Helt latterlig at kun 25 candy skal gi deg en Vaporen som blir sterkere enn en Gyarados eller Blastoise som koster langt mer. I tillegg til at verken lyn eller gress funker på den fordi Niantic har gitt den så latterlig høy CP. Ja jeg er kjempeskuffet 😕 Tok lang tid og mange skritt æ få Laprasen. Hadde ikke kasta bort masse star dust på den hadde jeg vist dette ble å skje. skuffelsen gikk litt over når jeg utviklet en Wonder Eevee og fikk denne vakkre skapningen da 😄 Noen som vet om han er bra til noe? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 17. februar 2017 #5091 Del Skrevet 17. februar 2017 (endret) Disse har jeg fått i dag (Sentret, Hoothoot, Ledyba, Spinarak, Natu, Hoppip, Wooper, Murkrow, Swinub og Ariados): Og denne stakk av fra meg (Ursaring), håper den ikke er sjelden Ellers spinnet 18 stopp, fått 4 nanab- og 2 pinap-bær, ingen evolusjonssteiner. Endret 17. februar 2017 av Browncoat 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Browncoat Skrevet 17. februar 2017 #5092 Del Skrevet 17. februar 2017 5 minutter siden, aicelain skrev: Ja jeg er kjempeskuffet 😕 Tok lang tid og mange skritt æ få Laprasen. Hadde ikke kasta bort masse star dust på den hadde jeg vist dette ble å skje. skuffelsen gikk litt over når jeg utviklet en Wonder Eevee og fikk denne vakkre skapningen da 😄 Noen som vet om han er bra til noe? Dette er styrke/svakhetene til Dark-typene: Effective Against: Psychic, Ghost Weak Against: Fighting, Bug, Fairy 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dorey Skrevet 17. februar 2017 #5093 Del Skrevet 17. februar 2017 Er det det bare jeg som synes GPSen er helt koko i dag? Avataren bare løper frem og tilbake og er helt jojo. Synes pokisene stikker av mye fortere og. (Og siden jeg ikke har noe forhold til gen 2 pokemon, synes jeg ikke det er så gøy med de nye...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2017 #5094 Del Skrevet 17. februar 2017 Bare meg som synes oppdateringen er kjedelig? For det første lagger spillet kjempemasse, det er skikkelig vanskelig å ha med å gjøre. For det andre har mange av de gamle pokemonene i pokedexen blitt dårligere For det tredje har jeg absolutt null kjennskap til gen2 og utover Jeg kunne møtt på en dritsjelden en (type like sjelden som å finne en lapras in the wild) uten å ha peiling, til og med mulig at jeg ikke hadde giddi å fange den og bare gått rett forbi liksom. Anonymkode: 76f3f...12a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. februar 2017 #5095 Del Skrevet 17. februar 2017 59 minutter siden, aicelain skrev: Ja jeg er kjempeskuffet 😕 Tok lang tid og mange skritt æ få Laprasen. Hadde ikke kasta bort masse star dust på den hadde jeg vist dette ble å skje. skuffelsen gikk litt over når jeg utviklet en Wonder Eevee og fikk denne vakkre skapningen da 😄 Noen som vet om han er bra til noe? Dark så gøy! Og fin egyptisk inspirert. Ga du den navn før evolving for å få denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. februar 2017 #5096 Del Skrevet 17. februar 2017 Kjenner ikke til noen av disse, men det gjorde jeg ikke med gen 1 heller. Så langt har jeg fanget Aipom, Wooper, Swinub og Ladyba hjemmefra. I tillegg fått uvanlig besøk av Magnemite og Jynx, og en Horsea gjorde et nytt move og hoppet sidelengs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taperen Skrevet 17. februar 2017 #5097 Del Skrevet 17. februar 2017 4 timer siden, Snøvott skrev: Vasser i Swinub her, fått nok til å utvikle 3 ganger allerede. Såpass ja, det var da voldsomt, bor du i storby? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. februar 2017 #5098 Del Skrevet 17. februar 2017 1 time siden, Dorey skrev: Er det det bare jeg som synes GPSen er helt koko i dag? Avataren bare løper frem og tilbake og er helt jojo. Synes pokisene stikker av mye fortere og. (Og siden jeg ikke har noe forhold til gen 2 pokemon, synes jeg ikke det er så gøy med de nye...) Hehe dama mi løper også som en full sjømann 😂 Heldigvis blir alle meterne registrert så bare idag har jeg fått en ny candy på buddyen min Jeg merker at jeg har litt delte meninger om så mange nye! Jeg "kjente" jo alle de gamle så godt, og nå skjønner jeg ingenting om hva som blir snakket om igjen 😂 Men det er vel bare en overgang og så er man inne i det igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Loffeliten Skrevet 17. februar 2017 #5099 Del Skrevet 17. februar 2017 Kan det stemme at spillet har blitt bedre på å registrere kilometer? Jeg fikk i hvertfall registrert flere kilometer enn normalt da jeg var ute og gikk i dag. (Enda så snodig ganglag avataren har lagt seg til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 17. februar 2017 #5100 Del Skrevet 17. februar 2017 Ja hun labber jo helt merkelig Tok en titt på klær, gidder virkelig ikke bruke coins på det. Ser at Niantic fortsatt har misforstått konseptet sokker, hjelper jo ikke på forfrysninger med bare lår akkurat! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå