Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sa på søndagsmorgen at jeg vil ha exeggutor, aldri sett den før, kun fått en Exeggute så følte meg veldig langt unna. Natt til mandag ser jeg en Exeggutor i nearby!! Løper ut finner den, og den stikker av :grine: Men fikk endelig en Lapras da :hjerter: Og til helgen må jeg til frognerparken og fange Ponyta.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pokemon go er så morsomt at jeg slutter i jobben for å spille dagen lang.

Anonymkode: 20130...39f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fant noe moro til alle dere pokemon fans: 

Anonymkode: a41e5...49b

:ler:

Fikk endelig denne rakkeren, ikke se så nøye på cp!

Da mangler jeg venosaur, charmeleon og charizard av de tilgjengelige.

Screenshot_2016-09-28-00-08-15-1.jpg

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 24.9.2016 at 1.58, AnonymBruker skrev:

Pokemon er for barn!

Den 26.9.2016 at 23.46, AnonymBruker skrev:

På tide å slutte med tullet snart? Er dere ikke voksne mennesker??????????????

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Pokemon go er så morsomt at jeg slutter i jobben for å spille dagen lang.

Splittet personlighet? Eller har du blitt så fristet av galskapen her at du har kastet deg på pokemongo-bølgen? :P

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tok over en gym for første gang i dag😃 Ser at jeg ikke har et sånt merke ved pokemonen jeg satte igjen på gymmen så trodde jeg hadde blitt kasta ut 😛 Men den driver fortsatt og teller ned til neste gang jeg kan ta ut pokecoins :klo:  Er det noen som vet hvorfor? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Rhyth skrev:

Jeg tok over en gym for første gang i dag😃 Ser at jeg ikke har et sånt merke ved pokemonen jeg satte igjen på gymmen så trodde jeg hadde blitt kasta ut 😛 Men den driver fortsatt og teller ned til neste gang jeg kan ta ut pokecoins :klo:  Er det noen som vet hvorfor? 😊

Den teller fortsatt ned selv om du ikke har noen pokemon i gym. Man kan bare ta ut en gang i løpet av 22 (?) timer uansett om man har noen i gym eller ikke :) Så selv om du setter en ny pokemon i en gym så fortsetter nedtellingen fra samme sted. Den resettes ikke. Håper du forstår mitt forsøk på å forklare :P 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en Dratini i 10 km egg, så da fikk jeg masse candy, så jeg kunne evolve til Dragonite. Endelig fikk jeg han. Nå har jeg 136 i pokedexen. Så er ikke mange jeg mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Brimi skrev:

Aker brygge tror jeg det var :)

Oki...hmmm kanskje jeg skal dra dit da. Skal på et annet arrangement som slutter ca 17 først da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, SunnivaOslo skrev:

Oki...hmmm kanskje jeg skal dra dit da. Skal på et annet arrangement som slutter ca 17 først da.

Da får du en time ihvertfall. Varer bare til 18.00.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er skikkelig dårlig gjort når jeg endelig har klart å slått en gym, så kommer det noen og legger inn en pokemon før jeg får tid til å legge inn min egen. Slo en blå gym, (jeg er fra team gul) og så kom det en trener fra det team røde og la inn en pokemon. :sur:

Anonymkode: 0759e...f1b

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Brimi skrev:

Er det noen som skal på eventen i Oslo på lørdag? :)

Jeg skal, husk å ta med pokemonkort, varme klær, og andre leker.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fikk en charmander :) Er omtrent én hver måned! Så det var stas. Ellers.. tusen pidgeys og weedles.. Og ingen er gode. Tar høstferie og reiser vekk så er spent på om jeg finner noen nye :) Lov å håpe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli lei jeg også nå, selv om jeg bare har 99 Pokémons så langt. Blir bare sur hver gang det dukker opp rotter og fugler og rotter og fugler..! Heller ikke sett snurten av 10km-egg på over en måned.

Fant et nettbasert kart som er ganske bra, der kan man blant annet filtrere ut rotter og fugler fra livemap'en. :nigo:  Akkurat nå gjør det meg ingenting å "jukse".

www.fastpokemap.se

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Ambivalent skrev:

Begynner å bli lei jeg også nå, selv om jeg bare har 99 Pokémons så langt. Blir bare sur hver gang det dukker opp rotter og fugler og rotter og fugler..! Heller ikke sett snurten av 10km-egg på over en måned.

Fant et nettbasert kart som er ganske bra, der kan man blant annet filtrere ut rotter og fugler fra livemap'en. :nigo:  Akkurat nå gjør det meg ingenting å "jukse".

www.fastpokemap.se

Takk for linken. Det var en Dragonair i nærheten her med bare 2 minutter igjen. Måtte løpe ut å fange den. Så nå har jeg vondt i brystene, for hvem har vel tid til å ta på seg BH i en sånn situasjon :P 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...