Gå til innhold

Pokemon Go

Snadder

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

¦¦¯¯_¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦_¯¯¦
¦¦¦¦¦¯_¦_____¦_¯¦¦¦¦
¦¦¯_¦¦¦¯¦¦¦¦¦¯¦¦¦_¯
¦¦¦¦¦¦__¦¦¦__¦¦¯¯
¦¦¦¦¦¦¦_¦¦¦_¦¦¦¦__¯¯¯¯¦
¦¦¦¦__¯¯¦_¦¯¯__¦¦¦¦¦¦¦¦
_¯¯¦¯¯¦_____¦¯¯¦___¦¦¦¦
¦¦¦¦¯_¦¦¦¦¦¦¦_¯¦¦¦¦¦¯¯¯
¦¯_¦¦¯¦¦¯¯¯¦¦¯¦¦¦_¦¯
¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦_¯_¦¯_
¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦_¯¦¦¦¦¦¦¦
¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦_¦¦¦_¯
¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¦¯
¦¦¦¯__¯¯__¯¯___¦¯

Anonymkode: 39283...30f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yey! Går nå tur med min Bulbasaur, kommer nok til å ta en halv evighet til å få nok candy til å evolve til Venusaur, men en får ta et skritt av gangen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var ikke lett, hvordan velge buddy. Hvem har dere valgt og hvorfor? Og hvordan vet dere hvor mye candy de ulike gir per mil?

Jeg valgte sandscrew, men tror kanskje jeg bytter til dratini.:vetikke:

Anonymkode: bfb95...b03

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for pokemon buddy! :)

Så en Snorlax på kartet i kveld, et lite stykke unna der jeg bor. Hadde 12 min på meg å ta den, så jeg løp som jeg hadde fanden i hælene, men jeg fant den ikke :cry3:den var under sightings noen minutter, og jeg løp rundt som en gærning for å finne den, men den gang ei :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var ikke lett, hvordan velge buddy. Hvem har dere valgt og hvorfor? Og hvordan vet dere hvor mye candy de ulike gir per mil?

Velger den aktuelle som buddy og så ser man det. Dragonite var 5 km, dyyr :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Valgt Bulbasaur siden jeg trenger candy for å evolve den :) Når du har valgt buddy og trykker på bilde av den ved siden av avataren din så ser du antall km. Jeg må gå 3 per candy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke fått oppdatering enda. 

Vært en runde nå, gikk på Kabuto. Den hadde jeg ikke fra før, så da spilte det ikke så stor rolle at den bare hadde CP på 14.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her ser du hvor langt du må gå med de forskjellige Pokemon for å få candy: http://m.imgur.com/yiyShPf?r

Jeg har valgt Squirtle siden jeg mangler såpass få candy før jeg kan evolve til Blastoise. Jeg lurer litt på om det var et dumt valg siden jeg sikkert kommer til å finne den Squirtle'en jeg behøver snart uansett. Holdt på å velge Geodude siden den bare krever 1 km per candy. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ganske labert på Pokemonfronten min i det siste men slår på spillet sånn innimellom. Fikk en Goldeen i 5km-egg i dag og har nok til å evolve en Seaking. Fikk også et til 10km-egg og en Bulbasaur som plutselig spawnet rett ved jobben! Riktignok en lav-CP men gøy lell siden det var den eneste starter'n jeg ikke hadde i fra før! :)
Jeg ble så ivrig når jeg fikk et til 10km-egg at jeg måtte kjøpe meg en incubator... :P:blush:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke fått oppdateringen ennå, men klarte ikke å vente lenger, så lastet ned via AKPmirror i dag. Så da kommer den sikkert i morgen ;) Da jeg lastet ned spillet første gang gikk jeg også til slutt lei av å vente på offisiell lansering i Norge, men da kom spillet i Play store ca fem timer senere :p

Ellers fant jeg plutselig en Wigglytuff, som jeg ikke hadde fra før, på vei til universitetet i dag, helt uten bruk av kart, så det var gøy! :) Resten av dagens fangst har vært pidgeys og rattata..

Anonymkode: a3258...252

Oppdateringen kom nå, jeg skal ut å gå i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg valgte å gå tur med Exeggutor, for jeg trenger candy for å ta Power up. Og trenger å gå 9 km, for en Power up. Alle andre mangler jeg sånn ca 50 candy for å evolve. Så da venter jeg litt med de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke sett snurten av Tentacool før jeg i dag treffer på den to ganger. Veldig kort tur, så bare en Weedle i tillegg, men snart har jeg et 10 km-egg, det siste for denne gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg fikk oppgradert spillet og har valgt min lille Bøllefrø (Machop) som buddy. Mangler to candy for å evolve videre, og siden den trenger 3 km for å tjene en candy må jeg vel gå 6 km for å få den evolvet, men greit det :)

Satte nettopp på et lucky egg og evolvet smått og stort, så fikk noen nye i pokedexen; Ninetales, Kingler og Seaking. Skulle egentlig vente på en bedre Vulpix før jeg evolvet men ble lei av å vente.

Så forresten skyggen av en Seadra nede i byen i dag men fant den ikke :( Æsj altså, mangler jo den og har bare fanget to Horsea til nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette var ikke lett, hvordan velge buddy. Hvem har dere valgt og hvorfor?
...

Diglett for øyeblikket, mangler bare 3 candy. Så blir det nok duoduo -> charmander eller lapras.

Virker som man trenger en god lapras i Trondheim siden alle og bestemora deres har en dragonite på 2800 cp+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, momo skrev:

Oppdateringen kom nå, jeg skal ut å gå i morgen.

Haha, jeg visste det kom til å skje! 😂 Kos dere på tur i morgen! 😊 Må nok lufte vennen min (Growlite) litt i morgen selv!

Anonymkode: a3258...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da fikk jeg gått inn en Nidorino candy i kveld (3km) mangler bare tre candy til før jeg kan evolve den. 

Så fikk jeg en Tangela i et av eggene som klekket, den var ny for meg. Men når jeg kikket over pokemonene mine så hadde jeg plutselig to stykk i forskjellig CP? :vetikke: skjønte ikke helt hvor den andre kom fra men, jo takk jeg tar'n jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...