AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1021 Del Skrevet 30. juli 2016 https://www.reddit.com/r/pokemongo/comments/4v92bj/_/ Anonymkode: 7adf5...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalie Skrevet 30. juli 2016 #1022 Del Skrevet 30. juli 2016 I dag skal jeg på jakt i Frognerparken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. juli 2016 #1023 Del Skrevet 30. juli 2016 Jeg er litt skuffet i dag, gått 2 timer i byen, da på flere nye steder. Gått sikkert 8 km, fått registrert 3 km. Og ikke sett en eneste ny pokemon. Litt lettere å fange de i dag da. Og nå er jeg på Level 14. I går tror jeg at jeg fikk 10 nye. Men igjen, varierer sikkert veldig fra dag til dag. Skal en tur til ned til byen senere i dag og. Får dere 10 km egg? For jeg får de ikke, men vil ha de. Og jeg ruger alltid 4 egg til enhver tid, og har klekket veldig mange egg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 30. juli 2016 #1024 Del Skrevet 30. juli 2016 I dag fikk jeg en Goldduck med over 900 i CP! Beste jeg har fått så langt! Klekket en Bulbasaur fra ene egget som jeg ikke hadde fra før og en weedle og catepilar på de to andre. Er på level 18 så nå går det sakte oppover, begynner å bli litt lei også... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1025 Del Skrevet 30. juli 2016 23 minutter siden, Rosalie skrev: I dag skal jeg på jakt i Frognerparken. Jeg også, hvis du ser en stresset person med en orange mini bull terrier i bånd så er det meg Anonymkode: 7adf5...e8b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 30. juli 2016 #1026 Del Skrevet 30. juli 2016 Aah! Sitter nå strategisk plassert mellom to pokestops på Vulkan med en iskald lemonade og fanger pokémon på løpende bånd. Livet er ikke så vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. juli 2016 #1027 Del Skrevet 30. juli 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes det er litt vittig at de går i flokk, ser bare for meg masse Pikachuer som i serien, haha. Men skal jo si meg enig i at det er mer spennende om det ikke er så forutsigbart, er gøy med pokejakt :D Anonymkode: 7adf5...e8b Ja, det er gøy !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aamu Skrevet 30. juli 2016 #1028 Del Skrevet 30. juli 2016 Argh, den registrerte ikke kjøpesenteret jeg var på idag som noe som helst Og jeg gikk glipp av en sjøhest, mewt og noe annet jeg ikke vet hva var. Men fikk en ny sjøhest, squirtle (nr 2) og en svær bie-sak! Er på level 7, straks level 8. Var innom mitt første pokestop (såvidt, fra bil !!!) og fikk 2 pokeballer og noe annet.. potion? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheGirlWhoWaited Skrevet 30. juli 2016 #1029 Del Skrevet 30. juli 2016 Jeg må få reist til Oslo en dag, merker jeg - mye mer Pokémon-liv der enn her på bygda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 30. juli 2016 #1030 Del Skrevet 30. juli 2016 21 timer siden, Zzyzx skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
appelsinjuice Skrevet 30. juli 2016 #1031 Del Skrevet 30. juli 2016 (Beklager forrige post, fikk ikke fjernet sitatboksen eller skrevet noe ) I dag er jeg på landet med mann, barn og hund, og det er ingen Pokemon her! Nearby-listen er også tom, så skrudde av spillet. Fikk mannen til å kjøre en annen vei enn motorveien i håp om å fange Pokemon på veien, men fikk bare en Jigglypuff... Så et par Rattata og en Meowt, men klarte ikke trykke på sistnevnte før vi hadde kjørt forbi (spurte mannen om vi kunne kjøre tilbake, men fikk nei Litt dumt for jeg behøver jo flere for å evolve. Fant også en Gastly, men den forsvant i løse luften. Så null fremgang på Pokemon fronten i dag... Har 90 meter igjen på det siste egget jeg har, så håper jeg får flere snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 30. juli 2016 #1032 Del Skrevet 30. juli 2016 17 timer siden, Polly Ester skrev: Jeg bor i Drammen. Kanskje vi "gamlingene" skal slå oss sammen og gå jakt? Jeg var i byen i dag (Drammen) og det var faktisk tre-fire damer i godt voksen alder der som gikk alene og tydelig spilte i parken. Selv satt jeg på gresset og spilte som bare det mellom tre Pokestops Kanskje det var en av dere jeg så? En hadde hund, mens en annen hadde treningstøy på seg. Så var det ei på ca 14-15 år som pekte litt diskret på meg og nikket i min retning mens hun tydelig hvisket til et par venner "se på hun gamla bak der som spiller" eller noe liknende. Så snudde de seg og smilte. Da sa jeg bare " Det er ganske vanlig, skjønner dere" Fikk bare til svar " ja, det er jo det". Ha ha, sikkert ironisk ment fra hennes side, men faktisk så ser jeg flere og flere voksne spillere. Riktignok ser jeg flest som prøver å spille litt i smug da. De er litt søte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. juli 2016 #1033 Del Skrevet 30. juli 2016 6 minutter siden, Ms. Steele skrev: Jeg var i byen i dag (Drammen) og det var faktisk tre-fire damer i godt voksen alder der som gikk alene og tydelig spilte i parken. Selv satt jeg på gresset og spilte som bare det mellom tre Pokestops Kanskje det var en av dere jeg så? En hadde hund, mens en annen hadde treningstøy på seg. Så var det ei på ca 14-15 år som pekte litt diskret på meg og nikket i min retning mens hun tydelig hvisket til et par venner "se på hun gamla bak der som spiller" eller noe liknende. Så snudde de seg og smilte. Da sa jeg bare " Det er ganske vanlig, skjønner dere" Fikk bare til svar " ja, det er jo det". Ha ha, sikkert ironisk ment fra hennes side, men faktisk så ser jeg flere og flere voksne spillere. Riktignok ser jeg flest som prøver å spille litt i smug da. De er litt søte Satt du i parken ved teateret? Jeg har vært der 2 ganger i dag. Men jeg går gjennom ganske raskt, men gjerne mer enn en gang. Jeg hadde på meg kjole, solbriller og brunt hår i hestehale. Er sånn jeg nesten alltid går kledd. Har tråla rundt i byen 2 ganger i dag, men ingen nye der. Var en ny i egget mitt, og en ny utenfor døra til venninna mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2016 #1034 Del Skrevet 30. juli 2016 Er det lurt å power up pokemon før man transferer de? For mer xp. Anonymkode: b734f...a5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nutella Skrevet 30. juli 2016 #1035 Del Skrevet 30. juli 2016 Jeg suuuger i dette spillet, altså jeg suger i å kaste ballene, lol! Brukte 10 stk på å fange en her om dagen, haha skjønner ikke at det går an. Og nå er jeg tom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest FarDareisMai Skrevet 30. juli 2016 #1036 Del Skrevet 30. juli 2016 Et kort, men i et ufattelig vakkert og ærerikt øyeblikk var jeg og min trofaste Vaporeon mestere på gymmet på tigeren i Oslo, for så å bli grundig knust og ydmyket ti sekunder senere. Er umulig å beholde gymmet på tigeren i mer enn ti sekunder før noen andre tar det. Fant en magnemite og en seele ved kubaparken på Vulkan , de har jeg ikke. Og magikarpene yngler som bare det langs Akerselva. Ble en fin tur i det nydelige været, og så er det hyggelig å bli bedre kjent med Oslo. Alt i alt, en fin jakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ms. Steele Skrevet 30. juli 2016 #1037 Del Skrevet 30. juli 2016 9 minutter siden, momo skrev: Satt du i parken ved teateret? Jeg har vært der 2 ganger i dag. Men jeg går gjennom ganske raskt, men gjerne mer enn en gang. Jeg hadde på meg kjole, solbriller og brunt hår i hestehale. Er sånn jeg nesten alltid går kledd. Har tråla rundt i byen 2 ganger i dag, men ingen nye der. Var en ny i egget mitt, og en ny utenfor døra til venninna mi. Ja, jeg satt der en times tid. Var det deg med hund? Fikk ikke så mye spennende der i dag, men fikk jo samlet litt baller og annet når jeg allikevel var der. Var en diger Aerodactyl på CP 990 som jeg gjerne skulle hatt, men han spratt ut av ballen i ett kjør. Så når jeg hadde brukt ca 12 Razz berries og tilsvarende great balls så stakk han Poff, borte med en virvel og grå sky... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. juli 2016 #1038 Del Skrevet 30. juli 2016 6 minutter siden, Ms. Steele skrev: Ja, jeg satt der en times tid. Var det deg med hund? Fikk ikke så mye spennende der i dag, men fikk jo samlet litt baller og annet når jeg allikevel var der. Var en diger Aerodactyl på CP 990 som jeg gjerne skulle hatt, men han spratt ut av ballen i ett kjør. Så når jeg hadde brukt ca 12 Razz berries og tilsvarende great balls så stakk han Poff, borte med en virvel og grå sky... Nei, jeg har ikke hund. Jeg var der rundt 11, så rundt 17. Er veldig kjedelig, når de forsvinner, etter man har brukt mye energi på å fange de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 30. juli 2016 #1039 Del Skrevet 30. juli 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det lurt å power up pokemon før man transferer de? For mer xp. Anonymkode: b734f...a5c Dette lurer jeg og på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 30. juli 2016 #1040 Del Skrevet 30. juli 2016 4 timer siden, FarDareisMai skrev: Aah! Sitter nå strategisk plassert mellom to pokestops på Vulkan med en iskald lemonade og fanger pokémon på løpende bånd. Livet er ikke så vondt. Ååå, det er sånne historier som får meg til å miste litt piffen på pokemonspilling... Skulle gjerne ha hatt sånne områder i nærheten. Nå har jeg brukt opp incensen min og og får stort sett bare pokemon jeg har i fra før når jeg klekker egg. 2km-egg har jeg nesten sluttet å klekke siden jeg stort sett bestandig får Weedle med lav CP. Jeg kjørte innom to tette pokestop på tur hjem fra ei venninne og da fikk jeg fanget en Machop med bedre CP enn den jeg hadde i fra før. Det var jo litt gøy da. Mulig jeg kjører nedom sentrum når jeg skal ut og kjøre igjen om ei stund. Det er jo fint vær og jeg trenger å klekke et par-tre 5 km egg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå