Gå til innhold

Hjelp...


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Hum,det var det da!

Jeg vet ikke helt hvor jeg skal spørre om dette her men håpet på det svar...jeg leter etter en sang fra 95-98 tiden..det er musikk type Guns and Roses, Pink Floyd eller Roling Stones..Jeg har hørt mye på den når jeg var liten..eller Mor eller Far hørte mye på den...hørte den engang på en fest...Aner ikke hva den heter eller no...men er nesten sikker på at det er Guns and Roses...Det er ganske hefig gitarspill i starten og den er rolig og trist..tror jeg aldri finner sangen men MÅ prøve siden den betyr mye for meg...

Takk for alle svar...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous
Sweet Child of mine?

nei er ikke den heller...den er sånn døds trist..sånn gråte sang..hehe..eller ikke det heller...joda er det..eller jeg gråter når jeg hører den..hehe... tror den starer med : It is not impossibe....er jeg nesten sikker på...eller jeg er sikker på det..trenger ikke å være guns and roses...men er den type musikk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Don't cry?

(Hva mener du med "heftig gitarspill"?? Gitarspill med futt i, eller imponerendes bra spillt gitarspill??? :klø: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous
Don't cry?

(Hva mener du med "heftig gitarspill"?? Gitarspill med futt i, eller imponerendes bra spillt gitarspill??? :klø: )

Heftig gitar spill er sånn lys tone som herjer låte istarten så blir den rolig og en mann synger litt dramatisk :sjenert: : it's not impossible eller it's impossible....det er den første setningen i sangen...Jeg MÅ finne den sangen!

Tusen takk for de som prøver å hjelpe meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Don't cry?

(Hva mener du med "heftig gitarspill"?? Gitarspill med futt i, eller imponerendes bra spillt gitarspill??? :klø: )

Heftig gitar spill er sånn lys tone som herjer låte istarten så blir den rolig og en mann synger litt dramatisk :sjenert: : it's not impossible eller it's impossible....det er den første setningen i sangen...Jeg MÅ finne den sangen!

Tusen takk for de som prøver å hjelpe meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Don't cry?

(Hva mener du med "heftig gitarspill"?? Gitarspill med futt i, eller imponerendes bra spillt gitarspill??? :klø: )

Heftig gitar spill er sånn lys tone som herjer låte istarten så blir den rolig og en mann synger litt dramatisk :sjenert: : it's not impossible eller it's impossible....det er den første setningen i sangen...Jeg MÅ finne den sangen!

Tusen takk for de som prøver å hjelpe meg :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...