AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #1 Del Skrevet 6. juli 2016 I går hadde jeg besøk av en venninne. Kom med sandaler og hadde ikke med seg sokker en gang. Da jeg fikk se føttene hennes, holdt jeg på å spy! Hun hadde skikkelig fotsopp. Jeg har hatt fotsopp før og vet hvordan det ser ut. Ikke bare hadde hun fotsopp, men noen få vorter på føttene. Jeg måtte bare be henne på en vennlig måte om å få et par sokker hun kan ta på seg. Neihei! Hun hadde da ikke fotsopp! Jeg er jo ikke dum da. Så går hun bort til sofaen og hiver seg ned med føttene i sofaen!!!!! Kun for faen. Jeg ba henne om å se til helvete å pelle seg vekk. Nei jeg sitter her jeg sa hun. Kjæresten min var like nedi gata hos en kompis. Skal jeg ringe han og be han om å komme hjem igjen og hive deg ut?! Da gir hun meg det sure blikket og sier "greit, jeg skal gå! Men ikke si at jeg har fotsopp " Hun tramper ut og momler noe. Kjæresten min ble forbanna da jeg sa hva hun hadde gjort. Så utrolig ekkelt! Nå må vi enten kjøpe ny sofa eller desinfisere og koke hele sofaen. Makan! Hva ville dere gjort med sofaen? Anonymkode: 5ba3a...a28 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bronaldo Skrevet 6. juli 2016 #2 Del Skrevet 6. juli 2016 Kjøpe ny sofa er vel å dra det litt langt... Vask sofaen grundig, så skal det nok gå fint. Eventuelt kvitt deg med venninnen din også, dustekjerring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #3 Del Skrevet 6. juli 2016 Anonymkode: 324b9...1e2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #4 Del Skrevet 6. juli 2016 Og i dagens spalte "Ukas overreaksjon"..... Anonymkode: 06401...db5 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #5 Del Skrevet 6. juli 2016 Slutt å tull, fotsopp dør fort, så bare ikke stikk føttene der. Skjønner godt om venninen din ikke vil være venne din etter det der. Anonymkode: 6cca0...3f9 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #6 Del Skrevet 6. juli 2016 Haha, koke sofaen! Unnskyld, men jeg måtte le litt av den. Men spøk til side, jeg skjønner at du er forbanna. Virkelig. Man tramper virkelig ikke rundt med fotsoppføtter i huset til folk, og slenger soppfarmene opp i sofaen! Mannen min hadde også fotsopp, og nektet plent på at han hadde det. Heldigvis var det en kamerat som nevnte for ham at han hadde sopp, og da dro han seg avgårde til legen. Men MEG ville han ikke høre på, neida! Soppmennesker, altså. Anonymkode: 078af...3c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #7 Del Skrevet 6. juli 2016 herregud for en overdramatisering... skjønner godt om venninnen din ikke gidder å komme til deg mer etter å ha blitt skjelt ut på den måten. fotsopp dør etter hvert, støvsug og vask sofaen så skal du se at dere overlever Anonymkode: 8e9d8...157 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #8 Del Skrevet 6. juli 2016 Sommerferie og KG Å skaffe seg kunnskap om hvor fotsopp befinner seg og hvordan den ser ut, er ofte en fordel. Anonymkode: d6f42...617 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 6. juli 2016 #9 Del Skrevet 6. juli 2016 Tusen takk TS, you made my day 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chromium Skrevet 6. juli 2016 #10 Del Skrevet 6. juli 2016 Å, herregud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 6. juli 2016 #11 Del Skrevet 6. juli 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sommerferie og KG Å skaffe seg kunnskap om hvor fotsopp befinner seg og hvordan den ser ut, er ofte en fordel. Anonymkode: d6f42...617 Ts har vel ikke sagt noe om hvordan fotsoppen så ut eller hvor på foten den var? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #12 Del Skrevet 6. juli 2016 Synes du skal koke sofaen ja! Super ide! Kan du koke min sofa samtidig eller? 1 åringen spydde utover hele sofaen i går Anonymkode: d7be8...5fe 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 6. juli 2016 #13 Del Skrevet 6. juli 2016 Mmm, lettkokt sofa med fløtegratinerte poteter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 6. juli 2016 #14 Del Skrevet 6. juli 2016 Ryddet for spekulasjoner. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. juli 2016 #15 Del Skrevet 7. juli 2016 Koke sofaen Det burde ta knekken på soppen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gothminister Skrevet 7. juli 2016 #16 Del Skrevet 7. juli 2016 23 timer siden, AnonymBruker skrev: I går hadde jeg besøk av en venninne. Kom med sandaler og hadde ikke med seg sokker en gang. Da jeg fikk se føttene hennes, holdt jeg på å spy! Hun hadde skikkelig fotsopp. Jeg har hatt fotsopp før og vet hvordan det ser ut. Ikke bare hadde hun fotsopp, men noen få vorter på føttene. Jeg måtte bare be henne på en vennlig måte om å få et par sokker hun kan ta på seg. Neihei! Hun hadde da ikke fotsopp! Jeg er jo ikke dum da. Så går hun bort til sofaen og hiver seg ned med føttene i sofaen!!!!! Kun for faen. Jeg ba henne om å se til helvete å pelle seg vekk. Nei jeg sitter her jeg sa hun. Kjæresten min var like nedi gata hos en kompis. Skal jeg ringe han og be han om å komme hjem igjen og hive deg ut?! Da gir hun meg det sure blikket og sier "greit, jeg skal gå! Men ikke si at jeg har fotsopp " Hun tramper ut og momler noe. Kjæresten min ble forbanna da jeg sa hva hun hadde gjort. Så utrolig ekkelt! Nå må vi enten kjøpe ny sofa eller desinfisere og koke hele sofaen. Makan! Hva ville dere gjort med sofaen? Anonymkode: 5ba3a...a28 Fysj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #17 Del Skrevet 7. juli 2016 Den 6. juli 2016 at 14.22, Sly skrev: Mmm, lettkokt sofa med fløtegratinerte poteter. Lettkokt sofa med aromasopp Anonymkode: e4757...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Micki* Skrevet 7. juli 2016 #18 Del Skrevet 7. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Lettkokt sofa med aromasopp Anonymkode: e4757...fdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 7. juli 2016 #19 Del Skrevet 7. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lettkokt sofa med aromasopp Anonymkode: e4757...fdc Evt fløtegratinert fotsopp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 7. juli 2016 #20 Del Skrevet 7. juli 2016 Lag soppstuing av sofaen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå