Gå til innhold

Venninne som har fotsopp og gikk barbeint i leiligheten min!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

I går hadde jeg besøk av en venninne. Kom med sandaler og hadde ikke med seg sokker en gang. Da jeg fikk se føttene hennes, holdt jeg på å spy! :kvalm:  Hun hadde skikkelig fotsopp. Jeg har hatt fotsopp før og vet hvordan det ser ut. Ikke bare hadde hun fotsopp, men noen få  vorter på føttene.

Jeg måtte bare be henne på en vennlig måte om å få et par sokker hun kan ta på seg. Neihei!  Hun hadde da ikke fotsopp! :snurt: Jeg er jo ikke dum da. Så går hun bort til sofaen og hiver seg ned med føttene i sofaen!!!!! :kjempesinna: Kun for faen. Jeg ba henne om å se til helvete å pelle seg vekk. Nei jeg sitter her jeg sa hun. Kjæresten min var like nedi gata hos en kompis. Skal jeg ringe han og be han om å komme hjem igjen og hive deg ut?! Da gir hun meg det sure blikket og sier "greit,  jeg skal gå! Men ikke si at jeg har fotsopp " 

Hun tramper ut og momler noe. Kjæresten min ble forbanna da jeg sa hva hun hadde gjort. Så utrolig ekkelt! Nå må vi enten kjøpe ny sofa eller desinfisere og koke hele sofaen. Makan! 

Hva ville dere gjort med sofaen? 

Anonymkode: 5ba3a...a28

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpe ny sofa er vel å dra det litt langt... Vask sofaen grundig, så skal det nok gå fint. Eventuelt kvitt deg med venninnen din også, dustekjerring.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og i dagens spalte "Ukas overreaksjon".....

Anonymkode: 06401...db5

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Slutt å tull, fotsopp dør fort, så bare ikke stikk føttene der. 

Skjønner godt om venninen din ikke vil være venne din etter det der.

Anonymkode: 6cca0...3f9

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Haha, koke sofaen! Unnskyld, men jeg måtte le litt av den.

Men spøk til side, jeg skjønner at du er forbanna. Virkelig. Man tramper virkelig ikke rundt med fotsoppføtter i huset til folk, og slenger soppfarmene opp i sofaen! Mannen min hadde også fotsopp, og nektet plent på at han hadde det. Heldigvis var det en kamerat som nevnte for ham at han hadde sopp, og da dro han seg avgårde til legen. Men MEG ville han ikke høre på, neida! Soppmennesker, altså. :balltre:

Anonymkode: 078af...3c6

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

herregud for en overdramatisering... skjønner godt om venninnen din ikke gidder å komme til deg mer etter å ha blitt skjelt ut på den måten. fotsopp dør etter hvert, støvsug og vask sofaen så skal du se at dere overlever

Anonymkode: 8e9d8...157

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Sommerferie og KG :Nikke: 

Å skaffe seg kunnskap om hvor fotsopp befinner seg og hvordan den ser ut, er ofte en fordel. 

Anonymkode: d6f42...617

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sommerferie og KG :Nikke: 

Å skaffe seg kunnskap om hvor fotsopp befinner seg og hvordan den ser ut, er ofte en fordel. 

Anonymkode: d6f42...617

Ts har vel ikke sagt noe om hvordan fotsoppen så ut eller hvor på foten den var? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Synes du skal koke sofaen ja! Super ide! Kan du koke min sofa samtidig eller? 1 åringen spydde utover hele sofaen i går :sprettoy:

Anonymkode: d7be8...5fe

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

I går hadde jeg besøk av en venninne. Kom med sandaler og hadde ikke med seg sokker en gang. Da jeg fikk se føttene hennes, holdt jeg på å spy! :kvalm:  Hun hadde skikkelig fotsopp. Jeg har hatt fotsopp før og vet hvordan det ser ut. Ikke bare hadde hun fotsopp, men noen få  vorter på føttene.

Jeg måtte bare be henne på en vennlig måte om å få et par sokker hun kan ta på seg. Neihei!  Hun hadde da ikke fotsopp! :snurt: Jeg er jo ikke dum da. Så går hun bort til sofaen og hiver seg ned med føttene i sofaen!!!!! :kjempesinna: Kun for faen. Jeg ba henne om å se til helvete å pelle seg vekk. Nei jeg sitter her jeg sa hun. Kjæresten min var like nedi gata hos en kompis. Skal jeg ringe han og be han om å komme hjem igjen og hive deg ut?! Da gir hun meg det sure blikket og sier "greit,  jeg skal gå! Men ikke si at jeg har fotsopp " 

Hun tramper ut og momler noe. Kjæresten min ble forbanna da jeg sa hva hun hadde gjort. Så utrolig ekkelt! Nå må vi enten kjøpe ny sofa eller desinfisere og koke hele sofaen. Makan! 

Hva ville dere gjort med sofaen? 

Anonymkode: 5ba3a...a28

Fysj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Den 6. juli 2016 at 14.22, Sly skrev:

Mmm, lettkokt sofa med fløtegratinerte poteter. 

Lettkokt sofa med aromasopp:spise:

Anonymkode: e4757...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lettkokt sofa med aromasopp:spise:

Anonymkode: e4757...fdc

Evt fløtegratinert fotsopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...