Mari Y Skrevet 7. juli 2016 #41 Del Skrevet 7. juli 2016 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det ironiske er, at disse er de som er styret i to år fremover. Så man kan ikke sende inn klage. De er ikke skikket til å sitte i styret, men de tok det på seg av eget initiativ. Anonymkode: f33af...01c Det er kansje mulig å undersøke med Advokatforeningen, men jeg vet egentlig ikke. Kan hende det kunne vært lurt å sjekke om man kan melde ifra til kommunen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 7. juli 2016 #42 Del Skrevet 7. juli 2016 10 timer siden, Gothminister skrev: Jeg vil aldri anbefale folk og anmelde noe slikt. Hva tror du straffen blir? Barnet blir tatt, det burde det strengt talt bli i denne sak. For hasj får man en liten bot. Så tilbake igjen. Hva kan da skje med den som anmelder? Det kan være alt i fra juling til lemlestelse. Jeg har jobbet mange år på gata i de verste miljøer og kjenner gatas lov. Der er det ingen nåde for anmeldere. Dessverre har det blitt slik. Politiet har ikke ressurser til å beskytte vanlige folk som anmelder lovbrudd. Så man skal være veldig klar over hva som kan bli konsekvensene av hva man gjør. Nå kan det jo være litt forskjell her. Har aldri hatt noen tilknytning til kriminelle miljøer, men går ut ifra at dette skiller seg ut fra samfunnet, i dette henseende. For alt vi vet er ikke dette kriminelle, utover at de røyker hasj. De kan like greit være rett og slett utrolig ansvarsløse, om ikke annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2016 #43 Del Skrevet 7. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at jeg orker å anmelde trakasseringen deres. Orker ikke bruke energi og tid på noen av delene egentlig, men blir det en fest til, så varsler jeg om jeg ser at de hiver seg i en bil og kjører beruset, slik de har gjort før. Anonymkode: f33af...01c Så du gir faktisk f i barna til disse fyllik folkene?.Jeg finner det foraktelig å ikke kontakte politi og barnevern i den anledning! Anonymkode: e88d9...a18 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 7. juli 2016 #44 Del Skrevet 7. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så du gir faktisk f i barna til disse fyllik folkene?.Jeg finner det foraktelig å ikke kontakte politi og barnevern i den anledning! Anonymkode: e88d9...a18 Det er jeg enig i at man bør gjøre, kontakter man f eks Alarmtelefonen for barn og unge, kan man være anonym i tillegg. Voksne kan ringe inn en bekymringsmelding om et barn. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 8. juli 2016 #45 Del Skrevet 8. juli 2016 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Tviler på at jeg orker å anmelde trakasseringen deres. Orker ikke bruke energi og tid på noen av delene egentlig, men blir det en fest til, så varsler jeg om jeg ser at de hiver seg i en bil og kjører beruset, slik de har gjort før. Anonymkode: f33af...01c Vel, da anmelder du festbråket til politiet hver gang. Med et sånt styre hadde jeg sett meg om etter et annet sted å bo for her kommer det ikke til å bli orden før noen andre melder seg til styreverv. De må ikke sitte i to år, de kan kastes når som helst av resten av beboerne på ekstraordinær generalforsamling forutsatt at dere har nok personer til å ta over styrevervene og at alle andre er enig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 8. juli 2016 #46 Del Skrevet 8. juli 2016 Ryddet for spekulasjoner og personangrep. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 9. juli 2016 #47 Del Skrevet 9. juli 2016 Den Thursday, July 07, 2016 at 22.22, AnonymBruker skrev: Nei, jeg er ikke mer engstelig for det, men det gjør det mindre levelig å trives her... Det er flere naboer her rundt som reagerer på aktiviteten deres i helgene, og på at de har en liten jente. Anonymkode: f33af...01c Men hvorfor er det ingen av dere som har kontaktet barnevernet??? Skjønner at du synes det er ekkelt at de snakker om deg på polsk, men det verste i denne saken, er jo oppvekstforholdet til denne jenta! Varsle barnevernet om det hjemmet der. Fort! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #48 Del Skrevet 10. juli 2016 At ikke du eller de andre naboene har ringt barnevernet for lengst. Jeg er sjokkert. Det dere ser er jo omsorgssvikt. Stygge rop og dårlig nattesøvn er da virkelig småtterier sammenlignet med omsorgssvikt av et uskyldig lite barn. I Kristoffer-saken lurer alle på hvorfor ingen av alle dem som så at noe var galt meldte det. Vil du virkelig være en slik person som ikke melder? Skjønner du syns det et ubehagelig, men du kan være anonym. Anonymkode: 9d889...f9c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 10. juli 2016 #49 Del Skrevet 10. juli 2016 Ryddet for personangrep. Raven Emerald, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 10. juli 2016 #50 Del Skrevet 10. juli 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: At ikke du eller de andre naboene har ringt barnevernet for lengst. Jeg er sjokkert. Det dere ser er jo omsorgssvikt. Anonymkode: 9d889...f9c jeg er dessverre ikke overasket i det hele tatt.. folk vil ikke blande seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2016 #51 Del Skrevet 10. juli 2016 12 minutter siden, kattepusen skrev: jeg er dessverre ikke overasket i det hele tatt.. folk vil ikke blande seg Det MÅ de. Det er et barn det er snakk om her! Har de ikke lært noe av det som skjedde med Kristoffer? Vær så snill TS. Ta deg sammen og ring barnevern/politi. Anonymkode: 9d889...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 10. juli 2016 #52 Del Skrevet 10. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det MÅ de. Det er et barn det er snakk om her! Har de ikke lært noe av det som skjedde med Kristoffer? Anonymkode: 9d889...f9c Det er det som er problemet, folk MÅ ingenting! De BØR, ja. Men de MÅ dessverre ingenting Jeg har selv opplevd omsorgsvikt som alle visste om, men ingen gjorde noe med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #53 Del Skrevet 11. juli 2016 14 timer siden, kattepusen skrev: Det er det som er problemet, folk MÅ ingenting! De BØR, ja. Men de MÅ dessverre ingenting Jeg har selv opplevd omsorgsvikt som alle visste om, men ingen gjorde noe med. Man har plikt til å melde i fra. At så godt som ingen blir straffet for å la være er det heldigvis noen som arbeider for å forandre. https://www.nrk.no/troms/_-viktig-verktoy-for-a-avverge-overgrep-mot-barn-blir-ikke-brukt-1.13033518 Slik som det er nå kan dessverre TS og de andre naboene til TS se gjennom fingrene at et barn lider uten at det har noen konsekvenser for dem. Anonymkode: 9d889...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2016 #54 Del Skrevet 11. juli 2016 15 timer siden, kattepusen skrev: Det er det som er problemet, folk MÅ ingenting! De BØR, ja. Men de MÅ dessverre ingenting Jeg har selv opplevd omsorgsvikt som alle visste om, men ingen gjorde noe med. Glemte å si det er trist du har opplevd omsorgssvikt og at ingen grep inn Anonymkode: 9d889...f9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tirben Skrevet 11. juli 2016 #55 Del Skrevet 11. juli 2016 Men hvor blir det av TS? Ber om råd og når mange ber henne ta kontakt med barnevernet, så svarer hun ikke? Hallo TS: Ta kontakt med barnevernet så fort som mulig! Det er et barn som lider!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Raven Emerald Skrevet 12. juli 2016 #56 Del Skrevet 12. juli 2016 Ryddet for personangrep og svar til dette. Raven Emerald, mod. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå