Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Evilposelos skrev:

Det er jo normalt å etterhvert ville ha sex da. Når tror du at du hadde vært klar for det? Det er ikke sikkert han bare er ute etter en ting selv om han ville ha sex.  

Joda. Men når han kun var ute etter sex blir det annerledes. Når han har null interesse av meg som person og kun var ute etter å komme i buksa mi så er blit jeg iallfall ikke klar for det. Kommer ikke til å høre fra han igjen. Han kommer til å få seg en enda finere dame med hot kropp, jeg var vel ikke bra nok som kjæresteemne. As always. 

Anonymkode: 195fb...224

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke du/dere lage en egen tråd😉 Tror det er til meg, blir skuffa hver gang 😉

Huff ikke meningen. Skal slutte nå. Lykke til med din date :hug:

AnonymBruker
Skrevet

Litt kyssing betyr vel ikke sex? Du svinger sånn opp og ned i følelsene dine, blir stressa av deg. SLAPP AV. Gå på flere dates, han har jo visst deg stor interesse ved å søke deg opp igjen. 

Anonymkode: 3d7da...5a1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Litt kyssing betyr vel ikke sex? Du svinger sånn opp og ned i følelsene dine, blir stressa av deg. SLAPP AV. Gå på flere dates, han har jo visst deg stor interesse ved å søke deg opp igjen. 

Anonymkode: 3d7da...5a1

Haha. Ja, gjør det. Ble stressa fordi jeg likte han veldig godt med en gang. Tror han skjønte det også. 

Men fant ut i går at han bare ville ha meg for sex. Trengte ikke være rakettforsker for å skjønne det.

Hver gang jeg finner en jeg virkelig kunne falt for og blitt seriøs med, ender det med at han kun vil leke. Slår aldri feil. Sikter vel for høyt. 

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
Den 9.7.2016 at 22.39, Coronas skrev:

Da får jeg vente til det blir sol og varme igjen på terrassen, for da må jeg ut igjen og nyte varme stråler :sol: på kroppen :nigo:Bare se men ikke røre da :tongue:

Nå skinner :sol:;)

Anonymkode: 81d62...97e

Skrevet

TS og dere andre damer. At menn vil ha sex, burde ikke være noen overraskelse. Faktisk er det en av hovedgrunnene til at gutter og menn vil ha dame. Og ingen, verken menn eller kvinner, ønsker vel å ende opp i et langvarig forhold der man ikke passer sammen seksuelt. Dermed er det jo like greit å finne ut av om man passer sammen eller ikke, også seksuelt. Jeg hadde IKKE synes det var greit å ha en masse dater, uten å ha avklart dette viktige punktet. Faktisk er det sannsynligvis viktigere hvordan man passer sammen seksuelt, enn hvordan dama ser ut.

Kjæresten og jeg hadde 1 middagsdate på restaurant, så en helt uformell lunsj/ettermiddagsdate 2 dager senere. Så kom hun hjem til meg på middag neste dag. Havnet vel i senga rett etter middag, kanskje klokka 8 på kvelden Og tilbragte mesteparten av Helga i senga :)  Når vi snakket etterpå, sa hun at det var like viktig for henne å finne ut om vi hadde bra sex sammen, før hun ble for følelsesmessig involvert. Jeg synes fortsatt hun er en fornuftig dame, og har det kjempebra sammen med henne. Om hun hadde begynt med noe a la "minst 10 dater/ x måneder før det blir snakk om sex" hadde det ikke blitt noen 4. date. Så enkelt er det.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå skinner :sol:;)

He he, har solt meg uten en tråd både i dag og i går ;) Nå er huseier borte også, bare å la ting være Evas drakt i fri luft :sol:

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Coronas skrev:

He he, har solt meg uten en tråd både i dag og i går ;) Nå er huseier borte også, bare å la ting være Evas drakt i fri luft :sol:

:wow:Finnes ikke flottere antrekk enn Evas berømte drakt :transe: ..men, med tanke på dine tidligere pikante og pirrende detaljer fra terrassen: har du virkelig bare solt? :lur:   

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Resignert skrev:

TS og dere andre damer. At menn vil ha sex, burde ikke være noen overraskelse. Faktisk er det en av hovedgrunnene til at gutter og menn vil ha dame. Og ingen, verken menn eller kvinner, ønsker vel å ende opp i et langvarig forhold der man ikke passer sammen seksuelt. Dermed er det jo like greit å finne ut av om man passer sammen eller ikke, også seksuelt. Jeg hadde IKKE synes det var greit å ha en masse dater, uten å ha avklart dette viktige punktet. Faktisk er det sannsynligvis viktigere hvordan man passer sammen seksuelt, enn hvordan dama ser ut.

Kjæresten og jeg hadde 1 middagsdate på restaurant, så en helt uformell lunsj/ettermiddagsdate 2 dager senere. Så kom hun hjem til meg på middag neste dag. Havnet vel i senga rett etter middag, kanskje klokka 8 på kvelden Og tilbragte mesteparten av Helga i senga :)  Når vi snakket etterpå, sa hun at det var like viktig for henne å finne ut om vi hadde bra sex sammen, før hun ble for følelsesmessig involvert. Jeg synes fortsatt hun er en fornuftig dame, og har det kjempebra sammen med henne. Om hun hadde begynt med noe a la "minst 10 dater/ x måneder før det blir snakk om sex" hadde det ikke blitt noen 4. date. Så enkelt er det.

Overhodet ikke uenig det her! Men forskjell på sex og KUN det, og sex med en man kunne tenke seg å utveksle litt mer enn bare kroppsvæsker med. 

Har forøvrig ikke hørt mer fra daten min😉 

• Liker 1
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

:wow:Finnes ikke flottere antrekk enn Evas berømte drakt :transe: ..men, med tanke på dine tidligere pikante og pirrende detaljer fra terrassen: har du virkelig bare solt? :lur:   

He he, ja og lest litt bok ;) Er visst sol i dag også, kanskje det blir noe mer på terrassen min da :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...