Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Muligens like greit. Lyn og torden passer ikke sammen med noen som er redd for litt regn.

Anonymkode: 40ee6...8fc

Hahahaha. Sant😉 Men jeg fikk mld av han nå da. På Facebook. Herregud, for en gjeng.

Anonymkode: 195fb...224

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahaha. Sant😉 Men jeg fikk mld av han nå da. På Facebook. Herregud, for en gjeng.

Hva? Er dere venner på face fra før av, eller har han søkt deg opp i ettertid? Positivt at han tar initiativ da!

Anonymkode: 40ee6...8fc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skriver han?!

Anonymkode: e40d7...6ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har søkt meg opp! Sjukt!  Trenger kanskje ikke nevne at jeg er amøbe på dating-fronten?😉

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har søkt meg opp! Sjukt!  Trenger kanskje ikke nevne at jeg er amøbe på dating-fronten?😉

Oppdater da! :laugh:

• Liker 1
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så bra, du får hvertfall respons og oppmerksomhet :bolledeig:Jeg har gitt opp. Kanskje for tidlig. Tiden får vise :glare:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 8.7.2016 at 6.03, Coronas skrev:

Jeg ringte i går. Ingen svar. (han var pålogget face hele kvelden) Hvis han ikke ville prate, kunne han bare sendt en melding. Liker ikke å henge sånn i lufta for lenge. Så da får vel man bare gå videre :sukk: Var nok for mye for han dette. TS du er heldig og får respons hvertfall. Hold ut :klem:

Virker som du har møtt en kar som er på et mye mindre moden mentalt enn deg selv. Blir liksom fjortis vs voksen kvinne. Oppførselen hans minner om manglende kunnskap om hva et virkelig forhold er. Greit å være kar i en chat på god avstand, verre å face virkeligheten, hvor både egne og andres "negative" sider også blottstilles. Vi ender vel snart opp som japanerne, hvor mange menn visstnok foretrekker sexroboter fordi de ikke tør å ta i ekte kvinnfolk..:angry:

Anonymkode: 81d62...97e

• Liker 2
Skrevet
Den 6. juli 2016 at 0.46, AnonymBruker skrev:

Seriøst?? Føler med deg! Ligger og gråter nå, haha, jeg er patetisk. Klarer ikke tenke på annet eeænn alt det dumme jeg sa.

Vanligvis er jeg normal, søt og morsom. Nå snakka jeg om at jeg burde drikke hvitvin istedenfor øl fordi jeg raper ved øldrikking:s Og sa også mer dumt. Han sa "du er iallfall ærlig da". Jada. Jævla kjøtthuet jeg er, as.

Føler jeg har gått glipp av noe jeg virkelig kunne falt for. Og den følelsen får jeg nesten aldri.

Faen. Hater meg sjøl nå.

Helt ærlig, det du sa der var bare kult! Ikke vær så streng med deg selv;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den ølrapinga fikk meg til å gapskratte. Skulle ønske jeg kjente deg. 

Anonymkode: 2307f...73f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, Fireball skrev:

Oppdater da! :laugh:

Vi skal møtes!😱 Hvis han ikke bailer da😉

Men herregud, folkens! Overvelda over all positiv respons her! Tuuusen takk, altså. Hadde aldri trodd jeg skulle si dette, men i dag elsker jeg KG!😉

En god klem til dere alle! Hadde ikke klart dette uten dere😊

-TS aka dating-amøba

:hug: 

• Liker 2
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Virker som du har møtt en kar som er på et mye mindre moden mentalt enn deg selv. Blir liksom fjortis vs voksen kvinne. Oppførselen hans minner om manglende kunnskap om hva et virkelig forhold er. Greit å være kar i en chat på god avstand, verre å face virkeligheten, hvor både egne og andres "negative" sider også blottstilles. Vi ender vel snart opp som japanerne, hvor mange menn visstnok foretrekker sexroboter fordi de ikke tør å ta i ekte kvinnfolk..:angry:

Han er 1 år eldre en meg, men super sjenert tydligvis. Tror menn i 40 årene er redd for å miste sin single tilværelse. Rett og slett redd for være i et forhold. Jeg var nok for pågående og needy for han. Det dukker nok opp en som setter mer pris på meg håper jeg :P

Takk for omtanken AB :hug:

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, Coronas skrev:

Han er 1 år eldre en meg, men super sjenert tydligvis. Tror menn i 40 årene er redd for å miste sin single tilværelse. Rett og slett redd for være i et forhold. Jeg var nok for pågående og needy for han. Det dukker nok opp en som setter mer pris på meg håper jeg :P

Takk for omtanken AB :hug:

Lykke til :hug:  ..og den som dukker opp får en spennende dame, jeg har fulgt deg noen dager her inne (jeg var nok den AB som svarte i veranda-tråden også :flau:) men skal slutte som stalker nå :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til :hug:  ..og den som dukker opp får en spennende dame, jeg har fulgt deg noen dager her inne (jeg var nok den AB som svarte i veranda-tråden også :flau:) men skal slutte som stalker nå :fnise:

Moro med "stalker" da :roser: Har ikke sett noe til dronen din da :fnise:

Endret av Coronas
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Coronas skrev:

Moro med "stalker" da :roser: Har ikke sett noe til dronen din da :fnise:

...den er underveis, så gjør deg klar :wow:  ..eller..neida, jeg trenger ikke den, har lært meg telepati nå :sjokkbla: ..så ikke tenk på hva du gjør :P

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

...den er underveis, så gjør deg klar :wow:  ..eller..neida, jeg trenger ikke den, har lært meg telepati nå :sjokkbla: ..så ikke tenk på hva du gjør :P

Da får jeg vente til det blir sol og varme igjen på terrassen, for da må jeg ut igjen og nyte varme stråler :sol: på kroppen :nigo:Bare se men ikke røre da :tongue:

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Coronas skrev:

Da får jeg vente til det blir sol og varme igjen på terrassen, for da må jeg ut igjen og nyte varme stråler :sol: på kroppen :nigo:Bare se men ikke røre da :tongue:

..en "kikker"  rører da aldri noen :herremann: ..han bare kikker :cool: :tunge1:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jadda. Da var det over. Etter å ha søkt meg opp på Face og bedt meg ut på date nr 2 som var veldig koselig, fikk jeg en ny mld på kvelden hvor han ba meg med hjem til han for å spise middag noen dager etter. Han betalte på begge de forrige datene, vi snakket bra sammen og det virka som han likte humoren min. Var jeg som avslutta datene begge gangene. 

Etter de mld han sendte etter hvert - korte og konsise og kun om avtalen vår,æ (date nr 3) begynte jeg å ane litt ugler i mosen.

Da jeg kom hjem til han merket jeg at noe var annerledes. Han stilte meg nada spørsmål og virket ikke særlig interessert i meg som person. Han gjorde liten eller ingen innsats for å bli kjent med meg. Vi pratet og hadde en god tone likevel.

Etter filmen ble det endel kyssing. Da han skjønte jeg ikke ville ha sex ble han enda mer stille, reiste seg opp i sofaen og ble litt fjern. Jeg ble oppgitt og litt skuffa. Tok bussen litt senere og han sa han kunne følge meg til den. Hadde lyst å si nei.. 

Men faen, nå er jeg så drita lei! Hvorfor gidde bryet med å lage middag(lagde en middag vi snakka om at vi begge likte) og hele pakka om du kun er ute etter en ting??? Skjønner nå at (endel) gutter ikke går av veien for noe som helst når det kommer til å stikke stolpen sin i oss jenter. 

Føler meg som en idiot som lot meg trollbinde av denne karen. Kasta bort tårer og våkennetter. Kyss meg på mandan. 

-TS aka singel for alltid 

Skrevet
Den 7.7.2016 at 16.48, Coronas skrev:

Kan jeg ringe han nå etter 4 dager? :tristbla:

Han har jo ikke svart på om dere skal møtes til helgen, noe som betyr nei som oftes. Er ikke så mye vits i å ringe da

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Evilposelos skrev:

Han har jo ikke svart på om dere skal møtes til helgen, noe som betyr nei som oftes. Er ikke så mye vits i å ringe da

Kan ikke du/dere lage en egen tråd😉 Tror det er til meg, blir skuffa hver gang 😉

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jadda. Da var det over. Etter å ha søkt meg opp på Face og bedt meg ut på date nr 2 som var veldig koselig, fikk jeg en ny mld på kvelden hvor han ba meg med hjem til han for å spise middag noen dager etter. Han betalte på begge de forrige datene, vi snakket bra sammen og det virka som han likte humoren min. Var jeg som avslutta datene begge gangene. 

Etter de mld han sendte etter hvert - korte og konsise og kun om avtalen vår,æ (date nr 3) begynte jeg å ane litt ugler i mosen.

Da jeg kom hjem til han merket jeg at noe var annerledes. Han stilte meg nada spørsmål og virket ikke særlig interessert i meg som person. Han gjorde liten eller ingen innsats for å bli kjent med meg. Vi pratet og hadde en god tone likevel.

Etter filmen ble det endel kyssing. Da han skjønte jeg ikke ville ha sex ble han enda mer stille, reiste seg opp i sofaen og ble litt fjern. Jeg ble oppgitt og litt skuffa. Tok bussen litt senere og han sa han kunne følge meg til den. Hadde lyst å si nei.. 

Men faen, nå er jeg så drita lei! Hvorfor gidde bryet med å lage middag(lagde en middag vi snakka om at vi begge likte) og hele pakka om du kun er ute etter en ting??? Skjønner nå at (endel) gutter ikke går av veien for noe som helst når det kommer til å stikke stolpen sin i oss jenter. 

Føler meg som en idiot som lot meg trollbinde av denne karen. Kasta bort tårer og våkennetter. Kyss meg på mandan. 

-TS aka singel for alltid 

Det er jo normalt å etterhvert ville ha sex da. Når tror du at du hadde vært klar for det? Det er ikke sikkert han bare er ute etter en ting selv om han ville ha sex.  

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...