Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Fader og. Var på date med en superbra fyr i dag og jeg klarte selvfølgelig å drite meg ut. Dårlig og teit humor, altfor ærlig og dum. Vanskelig å forklare 😉 Men ligger her og rødmer og svetter fordi jeg er pinlig berørt over meg sjøl. På en måte fikk han se "meg", men kanskje litt too soon😉😳

Kan bare glemme å få mld fra denne mannen. Typisk. Pleier å få mld med en gang så dette er tortuuuuur😢😈 (Jadajada, vet jeg kan sende først)

Anonymkode: 195fb...224

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen svar, søren.. Men spørsmål: hva er det dummeste en jente kan si på første date? Hvilke temaer. Og oppførsel? Hva er det som er mest turn off? 

En annen ting til dere som er flinke til å analysere: når jeg sa "god sommer og god tur"(han skal bort i slutten av juli) og han svarer "vi snakkes jo før det", er det et godt tegn eller bare noe han sa? Herregud, sjelden jeg blir så analyserende og på tuppa som nå. 

Skrevet

Når du sier god sommer og god tur ville jeg tatt det som en halvveis avvisning, ihvertfall i den forstand at det høres ikke ut som du har planer om å ha kontakt før tur osv. Litt dum ting å si kanskje.

Så mye mulig han analyserer og føler seg litt avvist pga ordvalget der, så send han ei melding og takk for daten i går, en snapp med god morgen eller noe i den duren 😊 jeg ville følt det var ditt trekk nå. Var det han som spurte deg ut på første date og avtalte den forresten ? I så fall er det ihvertfall din tur å vise interesse.. 😊😊

• Liker 6
Gjest EpleDrue
Skrevet

Dummeste en kvinne kan si på første date for meg må være "jeg vil ha fire barn, vil helst ha den første inne 12 mnd. Jeg tenker to av hver, og til navn har jeg bestemt: Anna, Jens, Ole og Kari." Da blir det ikke noe ny date fra min side. Ellers, oppfør deg som deg selv, han valgte å gå på date med deg for den du er. :)

Jeg ville tolket det som han håper dere snakkes før han drar, ellers hadde han vel muligens ledd det bort og sagt takk. Som baktusen sier, han kan ha mistolket det på måten du sa det. Send en melding du. 

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fader og. Var på date med en superbra fyr i dag og jeg klarte selvfølgelig å drite meg ut. Dårlig og teit humor, altfor ærlig og dum. Vanskelig å forklare 😉 Men ligger her og rødmer og svetter fordi jeg er pinlig berørt over meg sjøl. På en måte fikk han se "meg", men kanskje litt too soon😉😳

Kan bare glemme å få mld fra denne mannen. Typisk. Pleier å få mld med en gang så dette er tortuuuuur😢😈 (Jadajada, vet jeg kan sende først)

Har gjort akkurat det samme i helgen. Synd, for fyren var utrolig bra :grine: 

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

9 timer siden, Coronas skrev:

Har gjort akkurat det samme i helgen. Synd, for fyren var utrolig bra :grine: 

Seriøst?? Føler med deg! Ligger og gråter nå, haha, jeg er patetisk. Klarer ikke tenke på annet eeænn alt det dumme jeg sa.

Vanligvis er jeg normal, søt og morsom. Nå snakka jeg om at jeg burde drikke hvitvin istedenfor øl fordi jeg raper ved øldrikking:s Og sa også mer dumt. Han sa "du er iallfall ærlig da". Jada. Jævla kjøtthuet jeg er, as.

Føler jeg har gått glipp av noe jeg virkelig kunne falt for. Og den følelsen får jeg nesten aldri. 

Faen. Hater meg sjøl nå.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst?? Føler med deg! Ligger og gråter nå, haha, jeg er patetisk. Klarer ikke tenke på annet eeænn alt det dumme jeg sa.

Vanligvis er jeg normal, søt og morsom. Nå snakka jeg om at jeg burde drikke hvitvin istedenfor øl fordi jeg raper ved øldrikking:s Og sa også mer dumt. Han sa "du er iallfall ærlig da". Jada. Jævla kjøtthuet jeg er, as.

Føler jeg har gått glipp av noe jeg virkelig kunne falt for. Og den følelsen får jeg nesten aldri. 

Faen. Hater meg sjøl nå.

:klem:

Jeg tror jeg falt for han før vi møttes (chattet og pratet på tlf i 3 mnd før vi møttes) og jeg ville bare imponere han,  som bare ble helt sløkket. Er visst helt på tryne når det gjelder dating altså :sjokkbla: Sitter igjen med en følelse at jeg surret bort noe som kunne blitt noe flott i framtiden :sur: Har gråte et par ganger. Prøver å komme over meg selv, er ikke lett når jeg ser han hver dag på face ......

De forelskelses følelsene har jeg bare hatt en gang før og det var min første kjærlighet..... Sjelden jeg får slike følelser. Blir lenge til neste gang kjenner jeg  :tristbla: :cry3:

Skrevet

Hmm husker de første søte meldingene og all flørtingen. Nattakos og godmorgen kjære. Alt er borte nå :grine: Bare korte svar. Spurte om vi skulle møtes til helgen. Vel, jeg tror aldri han vil møte meg igjen :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Coronas skrev:

Hmm husker de første søte meldingene og all flørtingen. Nattakos og godmorgen kjære. Alt er borte nå :grine: Bare korte svar. Spurte om vi skulle møtes til helgen. Vel, jeg tror aldri han vil møte meg igjen :tristbla:

Slapp av og gi ham tid. Han er sikkert redd for å gi deg falske forhåpninger, og ligger lavt til han bli mer sikker på hva han vil.

(vi menn trenger faktisk også tid noen ganger)

Er han av den sjenerte typen, kanskje du "skremte" han litt. Den delen av deg han møtte, før dere møttes fysisk, likte han jo :) man da var du på trygg avstand. 

Hold igjen litt du også og ha litt is i magen så kanskje det blir:kyss::humpe: igjen..

Anonymkode: 81d62...97e

• Liker 3
Skrevet

De fleste er nervøse ved første/andre/tredje osv date, så kanskje han skjønte at du var nervøs? :)

Ikke noe å ta i vei for, dette går så bra så :)

• Liker 3
Skrevet

Kan jeg ringe han nå etter 4 dager? :tristbla:

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, Coronas skrev:

Kan jeg ringe han nå etter 4 dager? :tristbla:

Hvorfor ikke? Tåler han deg ikke som du er i virkeligheten, fortjener han deg virkelig ikke. Du høres ut som en flott jente som burde være full av selvtillit, ikke en som tror hun har gjort noe galt..Flytt fokus over på ham, finn ut om han bare er treig slik at han kommer tilbake når han får tenkt seg om. Eller vil han ikke ha deg; bli sint eller forbannet. Da er du snart kurert :sinnatagg:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Altså kvinne, du høres kjempeskjønn ut! Du har jo ikke utvist noe defensiv eller frekk oppførsel, du var jo bare ærlig og søt. Hvis han ikke tåler det, så passer dere vel ikke sammen. Crazy (positivt) girls trenger en mann som ikke tar ting for høytidelig

Anonymkode: 40ee6...8fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Altså kvinne, du høres kjempeskjønn ut! Du har jo ikke utvist noe defensiv eller frekk oppførsel, du var jo bare ærlig og søt. Hvis han ikke tåler det, så passer dere vel ikke sammen. Crazy (positivt) girls trenger en mann som ikke tar ting for høytidelig

Nåå! :hug:Vet ikke om denne var til meg (TS) eller Coronas, vi er to forskjellige personer, men sliter med det samme tydeligvis 😉 

Trengte uansett en oppmuntring som dette, og du har rett - vi passer jo ikke sammen om han ikke liker min noe utradisjonelle væremåte. 

Å, ble litt letta av denne tilbakemeldingen jeg, tusen taaaakk AB! Du virker jo bare helt skjønn du og!(nok smisk kanskje 🙊)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Den 6.7.2016 at 10.29, Baktusen skrev:

Når du sier god sommer og god tur ville jeg tatt det som en halvveis avvisning, ihvertfall i den forstand at det høres ikke ut som du har planer om å ha kontakt før tur osv. Litt dum ting å si kanskje.

Så mye mulig han analyserer og føler seg litt avvist pga ordvalget der, så send han ei melding og takk for daten i går, en snapp med god morgen eller noe i den duren 😊 jeg ville følt det var ditt trekk nå. Var det han som spurte deg ut på første date og avtalte den forresten ? I så fall er det ihvertfall din tur å vise interesse.. 😊😊

Den 6.7.2016 at 12.08, EpleDrue skrev:

Dummeste en kvinne kan si på første date for meg må være "jeg vil ha fire barn, vil helst ha den første inne 12 mnd. Jeg tenker to av hver, og til navn har jeg bestemt: Anna, Jens, Ole og Kari." Da blir det ikke noe ny date fra min side. Ellers, oppfør deg som deg selv, han valgte å gå på date med deg for den du er. :)

Jeg ville tolket det som han håper dere snakkes før han drar, ellers hadde han vel muligens ledd det bort og sagt takk. Som baktusen sier, han kan ha mistolket det på måten du sa det. Send en melding du. 

Takk til dere begge for svar og støttende ord! Hadde aldri trodd det gikk an å bli så på tuppa etter ett møte med et ukjent menneske. 

Han ba meg ut først, ja. Jeg har faktisk sendt mld til han, første gangen jeg har sendt mld først-sjukt skummelt 😉 Han svarte han ville se meg igjen, men uten noe spørsmål om når eller lignende, så litt småskuffa over det :s

Kan ikke bare den utkårede komme bankende på døra mi, mine tynnslitte nerver tåler ikke det her😉

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ikke? Tåler han deg ikke som du er i virkeligheten, fortjener han deg virkelig ikke. Du høres ut som en flott jente som burde være full av selvtillit, ikke en som tror hun har gjort noe galt..Flytt fokus over på ham, finn ut om han bare er treig slik at han kommer tilbake når han får tenkt seg om. Eller vil han ikke ha deg; bli sint eller forbannet. Da er du snart kurert :sinnatagg:

Jeg ringte i går. Ingen svar. (han var pålogget face hele kvelden) Hvis han ikke ville prate, kunne han bare sendt en melding. Liker ikke å henge sånn i lufta for lenge. Så da får vel man bare gå videre :sukk: Var nok for mye for han dette. TS du er heldig og får respons hvertfall. Hold ut :klem:

AnonymBruker
Skrevet

Yes. Jeg ble dumpa. Skrev mld til han og spurte når han kunne finne på noe neste gang, han svarer vagt(typ "lite planer i helga")og uten spm tilbake. Sletta han fra Tinder nå. Faen i helvete. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Yes. Jeg ble dumpa. Skrev mld til han og spurte når han kunne finne på noe neste gang, han svarer vagt(typ "lite planer i helga")og uten spm tilbake. Sletta han fra Tinder nå. Faen i helvete. 

Hvorfor i all verden slettet du ham når han i praksis sa "jeg har tid i helgen"?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ananas. skrev:

Hvorfor i all verden slettet du ham når han i praksis sa "jeg har tid i helgen"?

Jeg er mongo. Han spurte ikke noe spørsmål. Følte meg dust når jeg sendte to mld med spørsmål og han ingen.

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er mongo. Han spurte ikke noe spørsmål. Følte meg dust når jeg sendte to mld med spørsmål og han ingen.

Muligens like greit. Lyn og torden passer ikke sammen med noen som er redd for litt regn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...