AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #1 Del Skrevet 5. juli 2016 Hei, Min mor døde for litt siden og vi skulle gå og ordne på graven i dag, fjerne visnede blomster o.l. Men så kom vi dit og det var ordnet til kjempefint? Jeg er ganske ung, så vet ikke helt hvordan dette fungerer, men det er jo vi som familie som har ansvar for graven. Er det noen regler på at kirkegårdarbeiderne fikser graven etter begravelsen, for så at familien tar over? Eller kan det ha vært noen andre (bekjente) som kan ha gjort det? Anonymkode: 3741a...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #2 Del Skrevet 5. juli 2016 Kan du ikke spørre noen av de ansatte ved kirken, hvorvidt noen av dem har fikset på noe der? Anonymkode: c878d...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #3 Del Skrevet 5. juli 2016 Vi veit ikke hvem som har gjort det vel. Kan være alt ifra ansatte ved kirken til venner.. Anonymkode: b5274...d85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #4 Del Skrevet 5. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei, Min mor døde for litt siden og vi skulle gå og ordne på graven i dag, fjerne visnede blomster o.l. Men så kom vi dit og det var ordnet til kjempefint? Jeg er ganske ung, så vet ikke helt hvordan dette fungerer, men det er jo vi som familie som har ansvar for graven. Er det noen regler på at kirkegårdarbeiderne fikser graven etter begravelsen, for så at familien tar over? Eller kan det ha vært noen andre (bekjente) som kan ha gjort det? Anonymkode: 3741a...beb Har dere betalt for hjelp? Om ikke er det nok noen bekjnte Anonymkode: 575d0...0a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #5 Del Skrevet 5. juli 2016 Skal de som jobber med å ordne gravene gjøre noe på en grav, så skal det opprettes avtale på dette og det koster en god del i året å få stelt en grav. Når graven er helt ny, begravelse for få dager siden pleier de å rydde bort litt av de visne blomstene de som jobber på gravplassen og som har lagt blomstene fra kirken på graven. Det er visst nok obligatorisk dersom de pårørende ikke har ryddet. Hos st vil jeg tro det er noen venner/bekjente som har vært og ordnet graven. Anonymkode: b6c43...1a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #6 Del Skrevet 5. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi veit ikke hvem som har gjort det vel. Kan være alt ifra ansatte ved kirken til venner.. Anonymkode: b5274...d85 Nei, men jeg spurte om folk vet om det er normalt at kirkegårdsarbeidere tar det etter begravelsen for så at de pårørende tar over. Anonymkode: 3741a...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #7 Del Skrevet 5. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal de som jobber med å ordne gravene gjøre noe på en grav, så skal det opprettes avtale på dette og det koster en god del i året å få stelt en grav. Når graven er helt ny, begravelse for få dager siden pleier de å rydde bort litt av de visne blomstene de som jobber på gravplassen og som har lagt blomstene fra kirken på graven. Det er visst nok obligatorisk dersom de pårørende ikke har ryddet. Hos st vil jeg tro det er noen venner/bekjente som har vært og ordnet graven. Anonymkode: b6c43...1a4 Ok, tusen takk for svar! TS Anonymkode: 3741a...beb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå