Gå til innhold

Kanebo på nettet?


Catzy

Anbefalte innlegg

I dag var jeg til sminking hos Kanebo i Glasmagasinet. Hadde tenkt til å sjekke ut den nye leppestiften deres og å få fancy sminke til fest i kveld.... og endte opp med å kjøpe hudpleieprodukter for 1700 kr. Og ingen leppestift. Damen hadde masse lurt å si, og jeg visste at jeg trengte litt bedre produkter enn krem kjøpt på H&M, så jeg var lett å overtale.

Men det koster å være kar, og jeg skulle gjerne sett et sted som selger Kanebo-produkter til litt rimeligere priser. Er det noen som har tips? Strawberrynet.com har Kanebo, men ingen av produktene jeg ble anbefalt. Lookfantastic.com har ikke Kanebo. Noen som har andre tips?

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dessverre ingen nettips, men en bekreftelse på at Kanebo på nett er etter det jeg vet, ikke de produktene som er på det europeiske markedet, men på det asiatiske.

Blir litt billigere å kjøpe det på gardermoen/utlandet, men ellers har jeg ingen tips.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant de typene jeg skulle ha her:

http://www.auravita.com/

Men når prisen er dyrere på nettet, før man skal betale frakt, så er det kanskje like greit å kjøpe lokalt. Her kostet Milky Soap £ 32.95, i Oslo koster samme greia 320 kr. Faktisk billigere her. Blir litt for dyrt å dra på utenslandsreise for å handle taxfree. ;)

Jaja.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Kaneboproduktene er sinnsykt drøye, så du har dem sikkert i opptil ett år ved daglig bruk (unntatt Lotionen---det flytende fuktgivende ansiktsvannet). Så da er de ikke dyrere i bruk enn andre serier av god kvalitet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneboproduktene er sinnsykt drøye, så du har dem sikkert i opptil ett år ved daglig bruk (unntatt Lotionen---det flytende fuktgivende ansiktsvannet). Så da er de ikke dyrere i bruk enn andre serier av god kvalitet. :)

Heh, jeg har alltid brukt crappy hudpleie fram til nå. Og så går jeg hen og kjøper en hel serie på en gang. Så over tid er de sikkert ikke så ille, jeg bare har litt problemer med å betale 300 + 350 + 500 + 320 + 540 kr på luksus på samme dag. Men jeg anser det som en invistering i pen hud til bryllupet, og da bør jeg like godt starte med alt på en gang. Funker vel dårlig med kvalitets-rens, hvis fuktighetskremen er dårlig. ;)

Måtte si stopp til øyekrem til 500 kr. Det får bli julepresang til meg selv. Tror øynene mine kan klare seg uten en måned til.

Catzy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...