Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg synes er flaut er når de på Kiwi (oftest ung mannlig ekspeditør) spør om jeg har kundekort (for bind/tamponger). Så nå prøver jeg å kjøpe bind/tamponger andre steder enn Kiwi.

Anonymkode: 93dde...4c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg synes er flaut er når de på Kiwi (oftest ung mannlig ekspeditør) spør om jeg har kundekort (for bind/tamponger). Så nå prøver jeg å kjøpe bind/tamponger andre steder enn Kiwi.

Men fordelen med det kortet er jo at du får hver fjerde gratis :)

Skrevet

Syns det var flaut når jeg var under 18. Så var det bittelitt pinlig et par år. Nå føler jeg ingen skam når jeg legger en pakke OB og en stor sjokolade som det eneste på båndet ;) Samme om det er en 18 år gammel gutt eller dame på 50 i kassa. 

Skrevet (endret)

Nei, synes ikke det er flaut å kjøpe bind, tamponger eller truseinnlegg. Har heller ingen problemer med å kun kjøpe det.

Derimot synes jeg det er flaut å kjøpe usunn mat og godis, prøver faktisk å rullere butikkene jeg handler slikt på sånn at jeg ikke går i den samme butikken for snop to ganger på rad. Og kondomer hadde jeg aldri kjøpt på butikk! Lenge leve internett! 

Endret av Nori
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Millimani skrev:

Men fordelen med det kortet er jo at du får hver fjerde gratis :)

Fordelen oppveier ikke ulempen. Det hadde vært greit om de hadde en "kjerring" i kassa, men de finnes jo nesten ikke der lenger.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde en venninne på vgs som stjal tamponger fordi det var så flaut å kjøpe og fordi moren hadde nektet henne å kjøpe noe annet enn bind. Var skikkelig gal dame. Hun måtte smugkjøpe paracet/ibux også fordi moren nektet henne å bruke det. (Moren var gal, vel egentlig vennina mi også)

Anonymkode: d1111...ecc

Gjest Keikolina
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ha ha ja, nei jeg har ikke det jævlig kortet. Den fjerde pakka overlever jeg fint å betale for. Jeg orker ikke å være gnien på 20 kr spart på 2 mnd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...