Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg synes det er flaut.. Og synes det er drit teit at jeg synes det er flaut. Det verste er når jeg gir blaffen og kjøper bind, brus, sjokolade og chips.. Føles som det står skrevet PMS i pannen min! 

Anonymkode: d1d9e...b75

Er samme, bind for seg selv går helt greit. Men noe sjokolade eller slikt så føler jeg at det skriker mens lang vei. Så unngår å handle slikt samtidig :fnise:

Tenker jeg meg over så ser jeg jo aldri på hva andre kjøper så burde egentlig drite i det men.. 

Sorry ble dobbeltposting her nå. Mente å sitere begge i samme innlegg. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har jobba i kassa og jeg tenkte aldri sånn om kundene. Eneste jeg synes var litt mer spennende var kondomer. men det var egentli bare fordi det var på et lite sted på bygda hvor alle kjenner alle og vi solgte kanskje 3 pakker kondomer i året. 

Anonymkode: eeaf4...0f8

• Liker 2
Skrevet

Jeg foretrekker forøvrig å gå i den kassa hvor det sitter ei dame, ikke i den kassa hvor det sitter en mann :P 

• Liker 5
Skrevet

Jeg spurte moren min om hun kunne legge inn bindene som en del av handlelista hennes. Jeg manglet bare bind og hadde ikke så lyst til å _bare_kjøpe det når hun skulle ha enda mer. Moren min er pensjonist og syntes _også_ at det var pinlig å kjøpe bind!

For TENK om dama bak kassa merket seg det eller noen andre i køen lurte på hva hun skulle med blindene.

• Liker 1
Skrevet

Ja..  skal innrømme at jeg ser på hva andre handler. Men helt ærlig er det eneste jeg tenker om det er noe lurt der som jeg også kunne kjøpt. Ja jeg ser på andre sine varer, men jeg legger aldri merke til HVEM som kjøper. Om det er en stor eller liten person, mann eller dame, tynn eller tykk.. Men matvarene ser jeg på og nei, jeg tenker ingenting annet en "skal jeg også kjøpe chips?" hvis jeg ser en korg fullt i chips og snop.. :)

Skrevet
Den 4.7.2016 at 20.22, Lauge skrev:

Jeg skulle kjøpe dopapir en gang, men måtte legge masse annet i kurven så det ikke var så åpenbart at jeg er en dårlig planlegger. :fnise:

Blah, pleier å dra på Felleskjøpet å kjøpe en hel sekk dopapir jeg.

Bare så synd at de ikke selger sekker med bind også, for da hadde jeg kjøpt det også. :Nikke:

• Liker 2
Skrevet

Tror det er relativt vanlig å bli flau av å kjøpe diverse varer. Jeg har heldigvis lært meg å gi litt mer f, så om man kaster seg uti det kan det gå over :) 

• Liker 1
Gjest Evans
Skrevet

Jeg syns ikke akkurat det er flaut - det er jo noe vi trenger, og som er naturlig. Jeg syns det er mer flaut når jeg har underlige sammensetninger i kurven, og særlig om noen klarer å kommentere det. 

Gikk på butikken sist fredag og da var det cola, øl og hundegodis som var i kurven. Naboen, som var bak meg måtte kommentere det "ja, man trenger ikke mer enn cola, øl og hundegodis". Det var litt flaut, men også litt gøy. Mer flaut var det da jeg kjøpte smågodt, kjeks, brus, tannkrem og tannbørste. Kassadama smilte veldig til meg :)

Eller flaut og flaut, det er vel heller litt gøy, litt småflaut, men ikke sånn at jeg vil synke i et hull. 

Når det er sagt er det leit at vi skal skamme oss over ha mensen i den form at vi syns det er flaut. Mensen er normalt, og ikke noe vi burde skamme oss over eller være flau over. 

Skrevet

Jeg synes det var litt kleint i starten, da jeg begynte å handle bind selv, men det gikk fort over. Tenker ikke noe over det nå. :)

AnonymBruker
Skrevet
Den 7/4/2016 at 20.18, Pipaluk skrev:

Hvor kommer dette fra? Jeg skulle i butikken og kjøpe mer bind. Jeg syntes det ble så pinlig å bare kjøpe bind så la til en masse annet også i kurven. Med å bare kjøpe bind så føler jeg at det lyser ut av meg at jeg har mensen. Jeg er sikker på at den bak kassa bryr seg nada om det, men jeg føler likevel en slags skam over å bare kjøpe bind. 

Noen som kjenner på det samme og kan bekrefte at jeg ikke er gal?

Det faller egentlig på sin egen urimelighet å tenke sånn, de fleste handler jo sånt på forhånd og venter ikke til blodet har begynt å renne. Kassadama kan ikke vite hvor du er i syklusen når du handler :P 

Anonymkode: d30d3...91f

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte bind, tampong og truseinnlegg i dag. Ingen som vet hvor i syklusen jeg er :)

Det er ikke det morsomste å handle, men de fleste damene trenger jo slikt. Sånn er det jo. Viser jo bare at man er i fruktbar :)

Anonymkode: 6031b...605

• Liker 1
Skrevet
Den Monday, July 04, 2016 at 21.27, FantasDick skrev:

Synes ikke det er flaut. 

Det eneste jeg synes er litt flaut er hvis jeg handler typ frossenpizza, en flaske brus, potetgull og en sjokolade - og kun det. Skal gasse meg i kveld, liksom. 

Oh yes! 😳

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

:fnise:

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest Belle âme
Skrevet

Ja, å kjøp bind er kleint, derfor kjøper eg berre tamponger. 

Skrevet

For meg er det verst å kjøpe truseinnlegg. Bruker dette når jeg menstruerer som ekstra beskyttelse fordi jeg bruker menskopp og stringbind blir litt for mye og klamt.

Grunnen til at jeg synes truseinnlegg er det verste er fordi jeg tenker at folk tror jeg sliter med ekkel utflod. Og det er eklere å slite med dette hele måneden enn å være ekkel i skrittet under menstruasjon, når det er helt ok å være ekkel "der nede".

AnonymBruker
Skrevet
29 minutter siden, Fireproof skrev:

Ja, å kjøp bind er kleint, derfor kjøper eg berre tamponger. 

Enig. Bind er ekkelt.

Anonymkode: f1f48...40e

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skal det være flaut for damer å kjøpe bind? Det er ikke flaut for menn å kjøpe barberhøvler og skum ;) Men det hender jo at jenter og damer også bruker det :P At ei dame kjøper bind burde jo være like naturlig som at en mann kjøper barber-saker. Mannfolket har dog en "fordel" ved at damer også kjøper barber-saker til seg selv, derfor trenger ikke menn å være flaue over at de må ha sånne ting

Ja, jeg har skrevet tidligere i tråden, jeg kjøper aldri "bare" bind, kjøper alltid noe annet i tillegg, og så sant det er mulig så betaler jeg hos damer og ikke hos menn. Dessverre er det overvekt at menn bak kassene i den butikken jeg handler oftest i, men det er bare sånn det er. Jeg har nettopp funnet ut at i butikken rett over veien for den butikken så er det overvekt av damer bak kassene, og dessuten får man hver fjerde pakke med bind helt gratis :jepp:

Skrevet

Blir ikke flau av å kjøpe tamponger, nei (bruker aldri bind). Derimot, en gang da jeg kjøpte to kg smågodt, 4 store sjokoladeplater, og flere pakker salami en vanlig ukedag (kjøpte for ei venninne som bor i utlandet) følte jeg litt på behovet for å forklare meg, haha! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...