Pipaluk Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Hvor kommer dette fra? Jeg skulle i butikken og kjøpe mer bind. Jeg syntes det ble så pinlig å bare kjøpe bind så la til en masse annet også i kurven. Med å bare kjøpe bind så føler jeg at det lyser ut av meg at jeg har mensen. Jeg er sikker på at den bak kassa bryr seg nada om det, men jeg føler likevel en slags skam over å bare kjøpe bind. Noen som kjenner på det samme og kan bekrefte at jeg ikke er gal? 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Samme her, men så har jeg sosial angst så kan ikke bekrefte at du ikke er gal Anonymkode: bcaa8...88e 3
Lauge Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Jeg skulle kjøpe dopapir en gang, men måtte legge masse annet i kurven så det ikke var så åpenbart at jeg er en dårlig planlegger. 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 37 minutter siden, Lauge skrev: Jeg skulle kjøpe dopapir en gang, men måtte legge masse annet i kurven så det ikke var så åpenbart at jeg er en dårlig planlegger. Kassemedarbeideren pekte deg garantert ut for de andre kundene og de som jobbet der. Hun der skal rett hjem å drite! Anonymkode: 2c71c...82a 10
Sheltay Retrac Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Jeg kjøpte kondomer og agurk en gang, helt tilfeldig. Manglet noe til salaten, og tenkte ikke over det før kassamannen flirte til meg, blunket og ønsket meg en trivelig kveld. Kunne ønske jeg hadde puttet ganske mye mer i kurven da. 24
Lauge Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kassemedarbeideren pekte deg garantert ut for de andre kundene og de som jobbet der. Hun der skal rett hjem å drite! Anonymkode: 2c71c...82a Haha ja det var jo akkurat dét som var det verst-tenkelige scenarioet. 😂
Gjest HappyWaffle Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 Det har jeg aldri sett på som et problem heldigvis jeg er kvinne, jeg har mensen. Sånn er det nå bare ikke noe jeg skammer meg over så jeg må skjule at jeg kjøper bind/tamponger
FantasDick Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 Synes ikke det er flaut. Det eneste jeg synes er litt flaut er hvis jeg handler typ frossenpizza, en flaske brus, potetgull og en sjokolade - og kun det. Skal gasse meg i kveld, liksom. 7
Gjest lizard queen Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 For meg personlig er det litt nedsig å kjøpe bind, for da skjønner folk at fettprosenten min er høy nok til at jeg har mensen. Ødelegger ryktet mitt som fitnessbuff, liksom. Ja, jeg kødder.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 Kommer vel av at intill ganske nylig var mensen noe ekkelt man for all del ikke skulle snakke om. I hvertfall ikke forran menn. Det har jo blitt veldig mye bedre, men du skal ikke lenger tilbake enn en eller to generasjoner før du møter menn som nekter å kjøpe bind til sine koner og døtre fordi det er en kvinnegreie. Glad for at denne skammen rundt en normal kroppsfunksjon begynner å dabbe av Anonymkode: 5ecd2...fa9
Kontormus Skrevet 4. juli 2016 #11 Skrevet 4. juli 2016 3 minutter siden, FantasDick skrev: Synes ikke det er flaut. Det eneste jeg synes er litt flaut er hvis jeg handler typ frossenpizza, en flaske brus, potetgull og en sjokolade - og kun det. Skal gasse meg i kveld, liksom. He he, ja gremmes mere av den typen ensidig vareutvalg fremfor å kjøpe artikler nesten halvparten av befolkninger MÅ ha.
Gjest Notatboka Skrevet 4. juli 2016 #12 Skrevet 4. juli 2016 2 minutter siden, lizard queen skrev: For meg personlig er det litt nedsig å kjøpe bind, for da skjønner folk at fettprosenten min er høy nok til at jeg har mensen. Ødelegger ryktet mitt som fitnessbuff, liksom. Ja, jeg kødder. Rart hvor provosert man rekker å bli før man leser det med liten skrift, haha!
Pipaluk Skrevet 4. juli 2016 Forfatter #13 Skrevet 4. juli 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kassemedarbeideren pekte deg garantert ut for de andre kundene og de som jobbet der. Hun der skal rett hjem å drite! Anonymkode: 2c71c...82a 23 minutter siden, Lauge skrev: Haha ja det var jo akkurat dét som var det verst-tenkelige scenarioet. 😂 Det må virkelig være kassadama fra helvete! Jeg har slektninger som bor på landet. Ved nærmeste Joker-butikk så er kasadama fullt informert om hva familien har kjøpt de siste dagene. Tror jeg hadde fått noia om det var eneste butikken jeg kom til å bruke.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #14 Skrevet 4. juli 2016 14 minutter siden, FantasDick skrev: Synes ikke det er flaut. Det eneste jeg synes er litt flaut er hvis jeg handler typ frossenpizza, en flaske brus, potetgull og en sjokolade - og kun det. Skal gasse meg i kveld, liksom. Her og! Eller bare innom for en fire-pack halvannen liter brus og maxibag med doodles Anonymkode: b8fe4...8b5
Millimani Skrevet 4. juli 2016 #15 Skrevet 4. juli 2016 1 time siden, Pipaluk skrev: Hvor kommer dette fra? Jeg skulle i butikken og kjøpe mer bind. Jeg syntes det ble så pinlig å bare kjøpe bind så la til en masse annet også i kurven. Med å bare kjøpe bind så føler jeg at det lyser ut av meg at jeg har mensen. Jeg er sikker på at den bak kassa bryr seg nada om det, men jeg føler likevel en slags skam over å bare kjøpe bind. Noen som kjenner på det samme og kan bekrefte at jeg ikke er gal? Jeg er på akkurat samme måte Det vil aldri falle meg inn å kjøpe bare bind. Jeg må kjøpe noe annet i tillegg. Glemmer jeg å kjøpe bind på en "vanlig" handletur, finner ut at jeg må ha det....så er det på butikken og kjøpe bind da. I tillegg til bindene kjøper jeg et eller annet annet som ikke tyder på mensen eller "fest"
Pipaluk Skrevet 4. juli 2016 Forfatter #16 Skrevet 4. juli 2016 29 minutter siden, Sheltay Retrac skrev: Jeg kjøpte kondomer og agurk en gang, helt tilfeldig. Manglet noe til salaten, og tenkte ikke over det før kassamannen flirte til meg, blunket og ønsket meg en trivelig kveld. Kunne ønske jeg hadde puttet ganske mye mer i kurven da. Det var kanskje en rolig dag uten alt for mange kunder i kassa? Tror ikke de hadde enset det om det var kø i kassa. 1
kamel Skrevet 5. juli 2016 #17 Skrevet 5. juli 2016 Jeg syntes det var flaut å kjøpe bind før, men synes ikke det nå lenger. Jeg kjøpte bare brus en gang, det syns jeg var litt flaut. Kanskje de trodde at jeg skulle hjem og drikke opp alt samme dagen.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #18 Skrevet 5. juli 2016 Jeg synes det er flaut.. Og synes det er drit teit at jeg synes det er flaut. Det verste er når jeg gir blaffen og kjøper bind, brus, sjokolade og chips.. Føles som det står skrevet PMS i pannen min! Anonymkode: d1d9e...b75 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #19 Skrevet 5. juli 2016 9 minutter siden, kamel skrev: Jeg syntes det var flaut å kjøpe bind før, men synes ikke det nå lenger. Jeg kjøpte bare brus en gang, det syns jeg var litt flaut. Kanskje de trodde at jeg skulle hjem og drikke opp alt samme dagen. Haha. Kjenner meg så godt igjen. Jeg tenker det samme hvis jeg ser blikket til andre kunder i kassaområdet og jeg ser at de ser på f.eks sjokoladeplata jeg skal kjøpe. De tenker sikkert at nå skal hun hjem og spise opp hele på en gang. Anonymkode: ca1f0...faf
Gjest Raiu Skrevet 5. juli 2016 #20 Skrevet 5. juli 2016 15 timer siden, FantasDick skrev: Synes ikke det er flaut. Det eneste jeg synes er litt flaut er hvis jeg handler typ frossenpizza, en flaske brus, potetgull og en sjokolade - og kun det. Skal gasse meg i kveld, liksom. Haha. Jeg og ei venninne elsket å handle masse dritt i våre yngre dager. Sånn 3-4 potetgullposer og godteri, sjokolade, pizza og brus. Plutselig satt det ei ny dame bak kassa, ganske gammel. "Dere må virkelig like potetgull altså" også så hun på oss med sånn typisk bestemor "dette gjør dere ikke jenter" blikk. Handla ikke der lenger etter det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå