AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #22 Skrevet 5. juli 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Og her kommer dagens ferske bidrag om mensenkoppen. Den er ikke noe helvete i det hele tatt. Myyyye bedre og billigere og bedre for kroppen osv osv. Da jeg sluttet med bindhelvete og tamponghelvete så ble livet mindre helvete når det var mensentid. Et annet alternativ er å begynne på p-sprøyter f.eks. Sannsynligheten for at mensen blir borte er ganske stor. Anonymkode: ee52b...55d Menskopp, ikke mensenkoppen. Menssmerter, ikke mensensmerter. Sykkehjelm, ikke sykkelenhjelmen. Ellers stemmer jeg for siste forslaget ditt, men for å unngå alt tull med sprøyter om man er i snart-få-barn-alder, vil jeg heller foreslå minipiller (cerazette). Har ikke hatt mens på åtte år jeg! :D Anonymkode: 3f123...cf4 2
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #24 Skrevet 4. september 2016 Jeg fikk smerter av å ha tampong som este ut inni meg. Viste seg at jeg har vulvodyni. altså smerter ved inntrenging i skjeden. Å smerte punkter som flytter på seg inn i skjeden. Ellers så kan det være en form for endometriose du kan lide av?? Anonymkode: c98a0...1be
AnonymBruker Skrevet 4. september 2016 #25 Skrevet 4. september 2016 Den 4.7.2016 at 16.20, AnonymBruker skrev: Ut fra språkbruken ville jeg trodd du var mann, og det ville jo forklart saken Anonymkode: 2bb43...1a0 LOL! Takk for den, herlig Anonymkode: 417a7...37c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå