AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #1 Skrevet 4. juli 2016 Er det noen andre som blir så innihelvetes hissig av å kjenne den tampongjævelen ligge der og presse? Som oftest kjenner jeg den ikke, men når jeg gjør det så blir jeg så eitrande irritert arghhhhhhhhhh, mensenstyggedom, hvorfor??! Anonymkode: c5b69...ed3 4
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #2 Skrevet 4. juli 2016 Dytt den lenger inn Anonymkode: 7ad28...907 10
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #3 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har bakovervendt livmor med lav livmortapp som blir enda lavere under mensen og derfor blir vaginaen kortere. Kjenner tampongen uansett. Ja det er irriterende! Anonymkode: ed19e...798 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #4 Skrevet 4. juli 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er det noen andre som blir så innihelvetes hissig av å kjenne den tampongjævelen ligge der og presse? Som oftest kjenner jeg den ikke, men når jeg gjør det så blir jeg så eitrande irritert arghhhhhhhhhh, mensenstyggedom, hvorfor??! Anonymkode: c5b69...ed3 Ut fra språkbruken ville jeg trodd du var mann, og det ville jo forklart saken Hvis man kjenner tampongjævelen må man nesten bare prøve å dytte den lengre opp, eller skifte. Nå kommer antagelig snart de ihuga tilhengerne av menskoppjævelen snart inn her og sier at du må heller bruke den, for den kjenner ikke de og da sikkert heller ikke du. Eller enda verre, de som blør så lite at de klarer seg med bindjævler kommer og ber deg droppe alle de andre jævlene for det går fint for dem Anonymkode: 2bb43...1a0 11
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #5 Skrevet 4. juli 2016 Jeg kjenner den uansett hvor langt inn jeg stapper den faenskapen. Vil jo ikke ha den så langt at jeg må grafse og grave etter tråden. Føles som om jeg sitter og rir på en bommulskaktus :/ Derfor bruker jeg heller bind. Eller, det er en av grunnene. Anonymkode: 31821...bf4 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #6 Skrevet 4. juli 2016 Ja, for det er bare menn som kan få seg til å si så stygge ord. Velkommen til 2016. Anonymkode: c5b69...ed3 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #7 Skrevet 4. juli 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ut fra språkbruken ville jeg trodd du var mann, og det ville jo forklart saken Hvis man kjenner tampongjævelen må man nesten bare prøve å dytte den lengre opp, eller skifte. Nå kommer antagelig snart de ihuga tilhengerne av menskoppjævelen snart inn her og sier at du må heller bruke den, for den kjenner ikke de og da sikkert heller ikke du. Eller enda verre, de som blør så lite at de klarer seg med bindjævler kommer og ber deg droppe alle de andre jævlene for det går fint for dem Anonymkode: 2bb43...1a0 Det jeg mente å si var selvfølgelig at jeg blir littegrann trist på innsiden når min vakre, sarte rosenknopp bidrar til en anelse ubehag i min ellers så rosenrøde, jasminduftende hverdag <3 Bind er for meg et tilbakelagt kapittel, så jeg forblir trofast mot tampongen selv om det av og til kan omtale den i lite sjarmende og feminine ordlag Anonymkode: c5b69...ed3 5
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #8 Skrevet 4. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det jeg mente å si var selvfølgelig at jeg blir littegrann trist på innsiden når min vakre, sarte rosenknopp bidrar til en anelse ubehag i min ellers så rosenrøde, jasminduftende hverdag <3 Bind er for meg et tilbakelagt kapittel, så jeg forblir trofast mot tampongen selv om det av og til kan omtale den i lite sjarmende og feminine ordlag Anonymkode: c5b69...ed3 Nuvel, dette lød straks bedre Anonymkode: 2bb43...1a0 3
Feyfeyhey Skrevet 4. juli 2016 #9 Skrevet 4. juli 2016 (endret) Den 7/4/2016 at 15.20, AnonymBruker skrev: . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 1
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #10 Skrevet 4. juli 2016 Et øyeblikk siden, H.T.S skrev: Jeg er en av disse bindjævlene, men jeg blør så jævla mye at jeg må bytte bind alt fra hver halvtime jævel til hver timejævel om jeg er heldig. Men heller det enn tampongjævler. Det høres jævlig ut ja TS Anonymkode: c5b69...ed3 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #11 Skrevet 4. juli 2016 Aner ikke hvorfor denne ligger under kosthold, trening og sport. Men Please ikke bruk bind på trening. Det lukter så grønnjævelig for alle oss andre! Anonymkode: 3a342...fa3 2
Feyfeyhey Skrevet 4. juli 2016 #12 Skrevet 4. juli 2016 (endret) Den 7/4/2016 at 16.54, AnonymBruker skrev: . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey 2
RompeRusk Skrevet 4. juli 2016 #13 Skrevet 4. juli 2016 Har du prøvd å presse den ned? Jeg må først presse den inn til den stopper, deretter skifte vinkel og presse den litt "ned". Hvis ikke kjenner jeg den
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #14 Skrevet 4. juli 2016 Jeg har fått til å presse litt ned før jeg dytter den opp, får den lenger opp for første gang i livet! Merker den ikke i det hele tatt lengre. Men jeg må ha bind og tampong. Det renner ut.. Anonymkode: 47886...2b5
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #15 Skrevet 5. juli 2016 Jeg kjenner heller på det enn å føle at blodet renner ut i det jeg setter/reiser med fra en stol. Eller alltid må dobbelsjekke at jeg har blødd utenfor bindet. Mulig det er fordi jeg blødde masse den perioden jeg brukte bind, nå kan jeg bruke gule tamponger om jeg vil. og for de som enda ikke vet det. Str på tampongene går ut i fra hvor mye du blør og ikke hvor stor musa di er. Har opplevd noen slike situasjoner med folk før for å si det sånn. Anonymkode: 7f44b...68d
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #16 Skrevet 5. juli 2016 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Aner ikke hvorfor denne ligger under kosthold, trening og sport. Men Please ikke bruk bind på trening. Det lukter så grønnjævelig for alle oss andre! Anonymkode: 3a342...fa3 Det er nok fordi TS var utilregnelig i gjerningsøyeblikket og postet hinsides alle regler og normer. TS Anonymkode: c5b69...ed3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #17 Skrevet 5. juli 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er nok fordi TS var utilregnelig i gjerningsøyeblikket og postet hinsides alle regler og normer. TS Anonymkode: c5b69...ed3 Mensen og tamponger kan få selv de mest sindige til å gå av skaftet Anonymkode: c7408...f90 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #18 Skrevet 5. juli 2016 Og her kommer dagens ferske bidrag om mensenkoppen. Den er ikke noe helvete i det hele tatt. Myyyye bedre og billigere og bedre for kroppen osv osv. Da jeg sluttet med bindhelvete og tamponghelvete så ble livet mindre helvete når det var mensentid. Et annet alternativ er å begynne på p-sprøyter f.eks. Sannsynligheten for at mensen blir borte er ganske stor. Anonymkode: ee52b...55d 2
Gjest Tigress Skrevet 5. juli 2016 #19 Skrevet 5. juli 2016 Eg nyttar høvet til å støtte AB over her: bruk menskopp i staden!
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2016 #20 Skrevet 5. juli 2016 Ja, menskopp! Jeg har også bakovervendt livmor og klarte ikke å bruke tampong fordi jeg kjente den for godt. Menskoppen kjenner jeg ikke. Jeg har brukt menskopp i ca 5 år nå og kommer aldri til å slutte. Jeg har brukt samme menskoppen i 5 år faktisk... Anonymkode: 6f5f9...d9e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå