AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #22 Skrevet 4. juli 2016 Tusen hjertelig takk for alle svar! Jeg er 17 år, mine foreldre er katolsk og imot sex utenfor ekteskap, jeg ringte min storesøster og sammen dro vi til legen, det viser seg at jeg har herpes, så nå har jeg fått meg salve TS Anonymkode: ed0f8...606 2
SlemUlv Skrevet 4. juli 2016 #23 Skrevet 4. juli 2016 Husk å si fra til sexpartneren din, så denne kan si fra til eventuelt andre han har ligget med siste året eller så
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2016 #24 Skrevet 4. juli 2016 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tusen hjertelig takk for alle svar! Jeg er 17 år, mine foreldre er katolsk og imot sex utenfor ekteskap, jeg ringte min storesøster og sammen dro vi til legen, det viser seg at jeg har herpes, så nå har jeg fått meg salve TS Anonymkode: ed0f8...606 Wow du fikk svar fort, da min venninne mistenkte kjønnssykdom (som viste seg å være herpes) så ble det tatt en spesifikk herpesprøve sendt til laboratorium for å få vite om hun hadde type 1 eller 2. Deretter ble hun sendt hjem med tabletter, og salve kunne hun bruke på blemmene sine. Rart at legen diagnoserte deg så fort uten de åpenbare symptomene, som blemmer og sår (i og med at det ikke ble nevnt som symptomer i tråden din). Anonymkode: ceb12...dde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå