Gå til innhold

Symptomer


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

18 timer siden, Marie1992 skrev:

Ville bare tipse deg om å prøve bidronning gele :) Fåes på life helsekost på lagunen i bergen. Var veldig effektivt for meg, skal begynne å prøve på baby nr to nå og det første jeg skal gjøre er å kjøpe det! :)

Hva skal bidronningel være godt for?? 

Anonymkode: 9ef7f...47d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke for å kveld håpet ditt, det kan jo hende det gikk denne gangen. Men det egget har jo ikke rukket å feste seg engang. Alle symptomer så tidlig er nok mer ønsketenking enn reelle symptomer. Det er når det befruktete egget begynner å grave seg inn i livmorveggen at ting skjer med kroppen din. Og enda da er det veldig skjeldent å få symptomer før etter flere uker (annet enn uteblitt menstruasjon). 

Den beste strategi når man prøver er å ikke få forhåpningene opp. Vent på menstrasjon eller mangel på den.

Hilsen ei som prøvde lenge.

Anonymkode: 9ef7f...47d

Ja det er som sagt lett for å finne symtomer pga håpet er så stort, men stikkninger/lystestikk har jeg kun hatt ved el og som festesmerter alle de gangene jeg har vært gravid (4). Det kan skje innen en uke etter el. Jeg vet vi traff el denn mnd, men vet også at det er stor sjangsen for at vi ikke lykkes uansett. Får bare vente å se hva som skjer.

Anonymkode: 920e2...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager på overtid. Fortsatt masse utflod. Tykk hvit uten lukt 😂stikkinger i magen. Trøtt. Tungpusta. Negative tester.. ingen klare tegn til mensen. Men testen i dag tidlig var neg. Jeg vet når el var denne mnd og vi traff den og vel så det 😂😂  håper det fortsatt er en mulighet for en graviditet.. 🤗

Anonymkode: 1ca00...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva skal bidronningel være godt for?? 

Anonymkode: 9ef7f...47d

Hvis du googler det så får du opp forklaringer på det :) det er i kapselform. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og masse luft i magen. Pluss hard og treg mage 😂😂 skjønner ingenting jeg 😂

Anonymkode: 1ca00...254

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg er ei på 27, jeg og nå mannen min, giftet oss for 16 dager siden, prøver og har prøvd i ca 1 år nå. Har en jevn syklus på 30/31 dager. Og hatt det siste året kun to sykluser som en har vært kortere og en lengre. Hadde ikm 17 juni. Og i følge appen var mine mest fertile  dager fra 29 juni - 5 juli. Med eggløsning 4 juli, da jeg ikke har testet når den kom for var på bryllupsreise så lurer jeg på en ting. For 7 juli fikk jeg plutselig (unnskyld detaljer) en liten klump med litt blod og litt utover dagen lyserosa på papiret, det er da 3 dager etter jeg skulle hatt el og 11 dager for forventet ikm. Vært litt svimmel de siste dagene og blir sliten av å gå opp trapper. Stakk også endel i eggstokkene. Og de 3 siste dagene har jeg plutselig begynt å brekke meg uten at jeg er kvalm på morran. Er det kanskje sen el pga jeg dro på ferie? Noen som har noe tips eller ideer? Har aldri opplevd det før. Ikm nå er 18.juli og den appen har ikke tatt feil siste årettongue.gif pluss har meget såre nipler.
Beklager langt avsnitt 😂😃
Mvh prøver 27 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

7DPO - 

* oppblåst og vondt nederst i magen (uvanlig til meg å være)

*Våknet av at jeg måtte tisse natt til i dag. (Det er første gang på sikkert 10 år). 

*Trøtt og varm 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7dpo her også og har merket litt stikninger og oppblåst mage siden i går. Jeg har pms ca en uke før ikm, så jeg tolker ingen av symtomene som tegn på graviditet lengre. Av erfaring så hadde jeg minimalt symptomer de gangene jeg har blitt gravid, så for meg er lite symptomer et godt tegn. Når man har prøvd en god del mnd så merker jeg at jeg ikke tror det har klaffer denne gangen heller. Vi hadde sex frem til dag 16. Eggløsning på dag 18. Spennende tid er det uansett😜☺️

Anonymkode: 920e2...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Theakri

De siste prøveperiodene har jeg trodd at vi har truffet el, men nei. Har da hatt ti tusen symptomer fra det jeg trodde var dpoland, selv om jeg da ikke hadde noen aning om at jeg ikke var i nærheten av el engang, så er ganske sykt va psyken kan gjøre med en.. Denne mnd vet jeg at vi traff el, er 6 dpo og føler meg rett og slett helt jævlig. føler jeg har feber, stikker i ene siden av magen og ubeskrivelig trøtt... men igjen så er jo dette de symptomene jeg vanligvis får før tanta melder sin ankomst.. så jeg tar det faktisk som et dårlig tegn at jeg får disse smertene... herregud, hva er det denne prøvingen gjør med oss kvinner :fnise::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8dpo.. Og jeg er støl i området under magen. Puppene har et svaaaakt ubehag når jeg dytter litt i de (vanligvis er de kjempeømme fra EL til TR). Trøtt og sliten (men så jobber jeg skift, og har hatt ei forferdelig vakt, så kan være derfor 😂).  

Utflod.. Hvit men "tørr". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er stuptrøtt hele dagen, spesielt tidlig på kveldene, satt på møte i dag og prøvde å puste meg gjennom pga. kvalmeanfall. Har ikke matlyst. Såre brystvorter, og murring i 5 dager. IKM var på søndag 14. To neg. tester, fortsatt ingen mens... :a034:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 dpo. Tett i nesen, vondt I hode, murring/stikking I magen å pupper, må tisse hele tiden å SULTEN! Har også hatt spotting 2 dager. Noe som jeg aldri før har hatt mellom el å mensen. Blør aldri uten om mens å har en veldig stabil syklus. Så nå er jeg spent om nr 2 kommer 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...