Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 6. november 2004 #1 Del Skrevet 6. november 2004 Pus har fått diare. Mener å ha lest at man bør holde dem unna visse typer for dersom de har det. Noen som vet om dette stemmer, og hvilket for de ikke skal ha? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miau Skrevet 6. november 2004 #2 Del Skrevet 6. november 2004 jeg har en bok som heter "førstehjelp for katten",der står det:1) fjern all mat m en gang.Viktig at den får i seg vann.(viktig for å hindre uttørring) 2)hvis diareen varer i mer enn ett døgn eller det opptrer blod i avføringen kontaktes dyrlege 3) ikke gi mat de første 12-14timer.gi kun vann. jeg vet ikke det m visse typer for.men husk at det kan ta ca to uker før katten vender seg til nytt for.du kan jo spørre i en dyrebutikk, de pleier å gi god hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 6. november 2004 #3 Del Skrevet 6. november 2004 Takker og bukker miau :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2004 #4 Del Skrevet 6. november 2004 :-) bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 6. november 2004 #5 Del Skrevet 6. november 2004 Du kan prøve å gi den kokt ris og litt kokt fisk. Det hender (ganske ofte) at katter har diare uten at noe er veldig galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 6. november 2004 #6 Del Skrevet 6. november 2004 Hun oppfører seg helt som normalt ellers, så jeg håper at det er bare forbigående ja. Men diare og langhårete katter hører definitivt ikke sammen.....*sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Quinden Skrevet 6. november 2004 #7 Del Skrevet 6. november 2004 Du har vel ikke gitt den melk... det er garantert diare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 6. november 2004 #8 Del Skrevet 6. november 2004 Hun kaster opp av melk, så det ble bannlyst for mange år siden. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2004 #9 Del Skrevet 7. november 2004 Katten min ble løs i magen av mye våtfor som jeg kjøpte på butikken. Jeg gikk over til å kjøpe for hos dyrlegen (kr 19 for en utrolig drøy boks, så det var jo ikke sååå ille), og pus elsker dette foret og har heller ikke hatt løs mage siden. Jeg har også langhåret katt, så det var i grunnen viktig for meg å bli kvitt problemet raskt Heldigvis finner pus seg greit å bli dusjet, men det var jo ganske plagsomt problem... Lykke til! Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms Chanandler Bong Skrevet 8. november 2004 #10 Del Skrevet 8. november 2004 Hva heter dette foret Gjest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aurélie Skrevet 8. november 2004 #11 Del Skrevet 8. november 2004 Er det ikke slik at man kan tilsette bittelitt parafin i maten for å roe magen? - Fant ut at det er motsatt, virker mot treg mage. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ciara - ikke innlogget Skrevet 8. november 2004 #12 Del Skrevet 8. november 2004 Det var jeg som anbefalte et fôr solgt hos veterinæren. Det heter "Specific". Det finnes i flere smaksvarianter. Verdt å prøve Jeg prøvde forøvrig også fôr kjøpt i dyrebutikk, men dette nektet katten min å spise (selv om han vanligvis ikke er sær) så jeg vet ikke hvordan det ville vært for magen hans. Ciara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå