Jenni Skrevet 6. november 2004 #1 Del Skrevet 6. november 2004 Hvilke produkter er det dere ikke klarer dere uten? Jeg må ha Aquasource lipbalm fra Biotherm, pudder fra Kanebo, og Headbanger fra TIGI (den er helt fantastisk) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2004 #2 Del Skrevet 6. november 2004 Jeg har masse jeg ikke klarer meg uten... :o men mine absolutte musts : Loral structurising fibre gel og tigi curl jam YSL touche eclat solpudderet mitt.... (fra fleurdesante faktisk) foundation fra body shop ( avlang ong tynn flaske) white musk parfyme fra the body shop Good morning eye treatment fra elisabeth arden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 6. november 2004 #3 Del Skrevet 6. november 2004 Dermalogica hudpleie-serien min!! og id bare escentuals-foundation solpudder kanebo concealer YSL faux cils-mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Odense Skrevet 6. november 2004 #4 Del Skrevet 6. november 2004 Er ikke avhengig av noen produkter, gjør meg ikke noe å bytte litt av og til. Men noen produkter er bedre enn andre, slik at jeg faller ofte tilbake til noe jeg har prøvd tidligere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 6. november 2004 #5 Del Skrevet 6. november 2004 YSL Faux Cils mascara og Olay Touch dagkrem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chanda Skrevet 6. november 2004 #6 Del Skrevet 6. november 2004 Ja, har endel som jeg er blitt mer eller mindre avhengig av: - olje, øye- og ansiktskrem Estee Lauder - solpudder DKNY Woman - parfyme Christian Dior - leppestift Christian Dior - rensegele til ansiktet (brukes hver morgen i dusjen) Clinique Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 6. november 2004 #7 Del Skrevet 6. november 2004 Renseproduktene mine (dermalogica). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mistyen Skrevet 6. november 2004 #8 Del Skrevet 6. november 2004 Hmmm....det er jo litt å velge i da.... *Dagkremen min (Biotherms age fitness) *Eight hour cream fra E.A *Mascara *Parfyme (Lancômes Attraction) *Rensekremen (Bitherms Biosource) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 6. november 2004 #9 Del Skrevet 6. november 2004 -8 hour fra EA -Dramatically different moisturizing lotion fra Clinique -pudder og foundatioin krem fra Clinique -Juicy Tubes fra Lancome -Deodorant fra biotherm -body butter og bodyscrub (Papaya) fra the Bodyshop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 6. november 2004 #10 Del Skrevet 6. november 2004 Flytende eyeliner (H&M eller Rimmel), mascara og en dagkrem fra Australia som jeg ikke husker merket på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christy Skrevet 7. november 2004 #11 Del Skrevet 7. november 2004 Dermalogica skin prep scrub Redken Anti snap Redken Headstrong voulum shampoo og balsam Lancome juicy tubes Dior solpudder Kanebo eyeliner Finnes alltid hos meg og er et must! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 8. november 2004 #12 Del Skrevet 8. november 2004 Klarer meg ikke uten renseserien, som nå har blitt dermalogica. Ellers klarer jeg meg ikke uten mascara, queen lash som er min nye favoritt. Må også ha øyenbrynspennen min fra Lumene. Må også ha lipgloss-leppestiften min fra Dior. Og fuktighetskrem med farge i...bruker LDB sin, men venter på en ny en fra dermalogica. Håper den er bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miss-X Skrevet 8. november 2004 #13 Del Skrevet 8. november 2004 Har egentlig litt for mange musthaves jeg :oops: Renseserien fra Dermalogica Lepomaden fra Biotherm Shampo, balsam, Redken Allsoft ( kan variere litt ) Hårkur- Joico Serum til håret ( varierende merke ) øyenbryngele fra H&M mascara Lilla øyenskygge ( varierende merke ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 8. november 2004 #14 Del Skrevet 8. november 2004 Enkelte ting jeg MÅ ha er: -Babors rensesett -Kanebos pudder -Vannfast maskara (helst Rimmel) -SPs volum shampoo og balsam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #15 Del Skrevet 8. november 2004 -Special cleansing gel og daily microfoliant fra Dermalogica -Vichy Normaderm fuktighetskrem -Clarins color quench lip balm -Adaptive foundation fra lancome -savex leppepomade (for krisetilfeller av såre lepper) -Tigi manipulator eller sebastian crude clay (avhengig av dagens stil) -Redken hårkur (all soft og extreme). -Diorshow mascara Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenni Skrevet 8. november 2004 Forfatter #16 Del Skrevet 8. november 2004 Forresten, dere som er avhengig av Rimmel, hvor får dere kjøpt dette når Vita har sluttet å selge det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #17 Del Skrevet 8. november 2004 Forresten' date=' dere som er avhengig av Rimmel, hvor får dere kjøpt dette når Vita har sluttet å selge det?[/quote'] på meny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. november 2004 #18 Del Skrevet 8. november 2004 sorry, mente Ultra :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Philosophia Skrevet 8. november 2004 #19 Del Skrevet 8. november 2004 Jeg faller alltid tilbake til Laura-parfymen. Av sminke bruker jeg Dior eyeliner og Dior dekkstift. Andre produkter kan variere. Hårpleieprodukter fra Redken og Kerastase, styling fra Redken og Tigi Bedhead. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 8. november 2004 #20 Del Skrevet 8. november 2004 ~Kanebos 38 grader maskara ~Versaces concealer og highlighter ~Guerlains solpudder ~Kanebos pudder ~Lypsyl ~Lolita Lempicka-parfyme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå