Gå til innhold

Sebastian...bestille fra hvor?


Carmen_

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

De har Sebastian på hqhair, men det er ikke spesielt billig. Jeg har oppdaget at Sebastian er like dyrt overalt i Europa, dessverre.

healthandbeautydepot.com har sebastian til lave priser, men portoen er høy, ca 150 NOK, og da jeg BA dem om å skrive ned verdien, GJORDE DE DET IKKE, så pakken ble stoppet og jeg fikk masse styr med å hente den ut (den ankom ikke posten på vanlig måte, jeg måtte ringe rundt og etterlyse den :evil: )

Konklusjon: heretter kjøper jeg Sebastian hos frisøren, og betaler det det koster, det greiene der gidder jeg rett og slett ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har Sebastian på hqhair, men det er ikke spesielt billig. Jeg har oppdaget at Sebastian er like dyrt overalt i Europa, dessverre.

healthandbeautydepot.com har sebastian til lave priser, men portoen er høy, ca 150 NOK, og da jeg BA dem om å skrive ned verdien, GJORDE DE DET IKKE, så pakken ble stoppet og jeg fikk masse styr med å hente den ut (den ankom ikke posten på vanlig måte, jeg måtte ringe rundt og etterlyse den :evil: )

Konklusjon: heretter kjøper jeg Sebastian hos frisøren, og betaler det det koster, det greiene der gidder jeg rett og slett ikke.

Oi... ja hvis det ikke er særlig billigere via nett så får jeg vel handle det fra frisørene selv da.

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Dessverre er det i hvertfall min erfaring. Og når jeg måtte ringe og maile hit og dit for å oppspore pakken min, ble jeg sur, rett og slett.

Sebastian er dritbra, spesielt stylingproduktene. Selv bruker jeg nesten bare Roxx (har kort hår), som dessverre koster 350 hos frisør.

Hos healthandbeautydepot kostet den cas 115 pr stk, og porto på 150. Men når moms og avgift til posten kom i tillegg, sparte jeg ikke så mye after all.

Det dumme for min del, er at jeg sitter her med langhårsprodukter jeg ikke kan bruke (Smoothing Groomer og Threads, begge nesten ubrukt) etter at jeg klippet meg kort :-?

Jaja, får sette dem i boden til jeg evt. sparer igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var veldig deilig å shoppe billig uten å tenke på toll og porto :wink: selv om smart club er et forferdelig sted egentlig da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var veldig deilig å shoppe billig uten å tenke på toll og porto  :wink: selv om smart club er et forferdelig sted egentlig da.

Hehe, ja jeg kan tenke meg det.

Vurderer å faktisk ringe dit for å høre på hvilken tid av døgnet det er minst folk der :o

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var der klokken fire sist uke og det gikk faktisk veldig fint. Parkerte ved siden av inngangen og ikke noe kø i kassa. Stille før stormen tror jeg, for før jul er det håpløst der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...