Saraby Skrevet 1. juli 2016 #41 Skrevet 1. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner og brukerdebatt. -Saraby, mod.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #42 Skrevet 1. juli 2016 2 timer siden, Chauve-Souris skrev: Edit: Hvem er du egentlig, trodde du var TS. Innlegget mitt siterte ingen, så skjønner ikke hvorfor du skal poengtere at det var stort sett akkurat det du sa, innlegget mitt var jo ikke til deg. Jeg har aldri sagt at det bare kreves diett/lav fettprosent, så klart kreves det hard trening, men du trenger faktisk ikke trene mer enn det jeg skrev i innlegget mitt, og dette er da altså karer som dobbelt av størrelsen hans. Om du leser innlegget mitt igjen ser du at jeg skriver at mange tror at hvor mer definert man er, hvor større muskler har man (jeg sier ikke at du bare trenger lav fettprosent uten muskelmasse...), men dette er ikke tilfelle. Ofte ser man større ut med lav fettprosent, nettopp på grunn av at musklene popper, enn en som har mye større muskler, men med høyere fettprosent, om du setter disse to karene opp mot hverandre er det ikke et spørsmål om hvem som er størst, men om du ser de uavhengige av hverandre, vil mange si at den definerte er størst. Dette er ikke et tenkt scenario. Som sagt, denne kg fyren har godt med muskler han, men han er ikke ekstremt stor. Jeg mente at du gjentok det jeg sa, med en liten forenkling av hvor lett det er å bygge rent. Det kreves mye trening for å komme til det resultatet kg-brukeren har ☺️ Jeg har ikke mye høyere fettprosent enn ham, og trener, men ser jammen ikke sånn ut. Anonymkode: 6b207...788
Gjest Chauve-Souris Skrevet 1. juli 2016 #43 Skrevet 1. juli 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg mente at du gjentok det jeg sa, med en liten forenkling av hvor lett det er å bygge rent. Det kreves mye trening for å komme til det resultatet kg-brukeren har ☺️ Jeg har ikke mye høyere fettprosent enn ham, og trener, men ser jammen ikke sånn ut. Anonymkode: 6b207...788 Da skjønner jeg, hadde ikke lest innlegget ditt på forhånd da jeg skrev. Har aldri sagt det ikke krever mye, det krever utrolig mye, uten å spekulere vet vi dog strengt tatt ikke om brukeren er ren eller ikke. (Og det er ikke slik at du ikke må jobbe for det som "skitten" heller, slik som mange tror). Men jeg står likevel ved at man med er bra kosthold og treningsrutine ikke trenger å trene mer enn 4-6 ganger i uken, der treningen er på 1-2 timer, det handler mer om nivået på selve treningen, og et fornuftig næringsinntak. Jeg sier fremdeles ikke at du kjører dette løpet så ser du slik ut etter en måned, som sagt så krever det mye, men han er uansett ikke et muskelberg, og det er vel ikke store muskelberg som kvinner flest vil ha heller. Sånn ellers er vi vel egentlig ganske enige. (Forøvrig, så du nevnte af utøvere tidligere i tråden, de er ikke særlig rene for å si det sånn )
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #44 Skrevet 1. juli 2016 Jeg må på det sterkeste oppfordre folk til å avstå fra brukerdebatt og spekulasjoner, det er ikke kgs brukere tråden her handler om men hva slags type kropper jenter liker hos en partner Anonymkode: 78e13...363
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2016 #45 Skrevet 1. juli 2016 Handler dette egentlig om at EI jente her inne var foreldska i en veltrent bruker her? I såfall er det ganske kleint at man blir bitter for en sånn ting.. Anonymkode: b63a5...26a
Mynona Skrevet 2. juli 2016 #46 Skrevet 2. juli 2016 Tråden er ryddet for spekulasjon og brukerdebatt. Mynona, mod.
Gjest Wanda Maximoff Skrevet 2. juli 2016 #47 Skrevet 2. juli 2016 Den 30.6.2016 at 23.29, AnonymBruker skrev: Siden 2013 har det vært en rekke tråder om hvordan en "mann skal se ut". I tråd etter tråd har kvinner sagt at menn med store muskler er "harry", "ekkelt" og forferdelig. Faktisk har jeg lest over 20 tråder siden 2013 hvor hver av en tråd ble fylt med hvor kvalme menn med muskler er. Så hva er egentlig greia? Er det meningen at menn skal se ut som de store muskuløse Hollywood stjernene som får anabole steroider av sine leger? For så å denge dama i "roid rage" ? Noe som faktisk skjer ofte. Hvorfor sier jenter flest at de ikke liker bolere og muskelberg når det er bolere og muskelberg som får mest napp hos damer både her på KG og på datingsider? Anonymkode: 78e13...363 Tja, folk er forskjellige og liker forskjellige ting. Noen liker muskelberg, noen liker ikke muskelberg. Uansett, du aner ikke hva som gjemmer seg bak bildene på sånne sider, hvem er personen, hva har dere til felles, hvordan kommuniserer dere. Hvis jeg trykker liker på et bilde (hvilke side er det man trykker liker på et bilde? aldri vært borti) så betyr det ikke at jeg vil dra med meg mannen hjem og gifte meg med han, men det sier ingenting om personen. Hva jeg liker? Jeg liker en med felles interesser, en som får meg til å le, en som behandler med meg respekt og lytter til det jeg sier, en som jeg kommuniserer godt med, en som liker mine god og dårlige sider, så det så.
Coronas Skrevet 3. august 2016 #48 Skrevet 3. august 2016 Jeg foretrekker utstråling (sjekker øynene på datingsider), om mannen har store muskler eller ikke, spiller ingen rolle. Det er en på helsestudioet jeg trener på som er veldig kjekk for meg. Han er kanskje 170 høy, store muskler og såååå sjarmerende utseende (ansiktstrekk og øyne) . Hadde han bedt på meg på date, hadde jeg sagt ja. Så har jeg han som er treningsveileder, som er 185 høy, trent/tynn med utholdenhetsmuskler. Også veldig kjekk for meg, med god utstråling (snill og sjarmerende). Han hadde jeg også datet. Naboen som ikke er trent, og har pappakropp og kanskje 175 høy. Hadde glatt datet han også. Felles for alle disse er at de har en snill og god utstråling. Sjarmerende gutter Blir redd alle disse gutta som ser ut som de nettopp har kommet ut av arresten eller fengsel. Eller ser ut til at de har grodd fast innendørs i mange år.
Honey Dew Skrevet 18. februar 2017 #50 Skrevet 18. februar 2017 Absolutt ikke. Synes det er usmakelig. Bedre med en mann med litt stopping her og der. Kan ikke fordra muskel-menn. De virker altfor opptatt av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 18. februar 2017 #51 Skrevet 18. februar 2017 Jeg syns, som mange andre her, naturlig muskuløse menn er det peneste. Altså, de må gjerne trene, men ikke intenst på studioet kun for å få størst mulige muskler. Hvis de har fått muskler fordi de trener litt og lever aktive liv syns jeg det er perfekt. Litt senete underarmer, f.eks, syns jeg er sykt sexy. sånne bole-menn syns jeg rett og slett blir for mye, og det kommer med en veldig utseendefokusert pakke. Jeg vil også helst være den tynneste og letteste i forholdet, så veldig spinkle menn er heller ikke noe ideelt. Nei litt muskler og helst litt for mye fett enn litt for lite! Men, igjen, jeg faller jo for menneskene så jeg har vært sammen med både det ene og det andre, dog aldri noen boler, tror rett og slett de er for ulike meg. Anonymkode: 5c41e...3fc
PassionatePatti Skrevet 18. februar 2017 #54 Skrevet 18. februar 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hunk! Anonymkode: b81f1...d86 Herlig kropp! Men om det blir mer enn det er det for mye for min del.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2017 #55 Skrevet 21. februar 2017 Steroide menn og de som pusher på gymmet hele tiden er turn off for meg. De kan være greie som venner, har et par slike, men tenner ikke i det hele tatt og kunne ikke tenkt meg en slik kjæreste. Ofte er de svært selvopptatte også. De tror også ofte selv at set er veldig sexy. Jeg liker normale kropper. Jeg har likt høye og hengslete og litt lubbne menn. Så lenge kroppen hans er naturlig er det ingen fasit på hvilken kropp han skal ha. Anonymkode: c22c1...1a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå