Gå til innhold

senario på bensinstasjon

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, applestories skrev:

Hvordan unngår du at skoene lukter når du går uten sokker? Jeg har måttet gå til innkjøpt av flere par "minisokker" jeg kan bruke i ballerinasko og lignende nå når det er sommer for å unngå fæl lukt. Skulle mye heller gått uten!

Litt off topic, men for å besvare ditt spørsmål kjapt; jeg bruker en lett svalende fotkrem (har prøvd flere merker), pluss at jeg har tynne såler av merke Bama fresh eller Kiwi fresh-ins, som tar seg av fukt/lukt.

Forøvrig var Statoilbetjeningen sylfrekke. Hadde det vært meg, hadde mitt spørsmål tilbake vært: "Hvor har du lært kundebehandling hen?"

Kjære TS: når noen avkrever deg svar, skal du vurdere å gi det. Vurdere! Eventuelt, og absolutt i dette tilfellet, ville det vært helt på sin plass å sette betjeningen på plass. "Hvorfor spør du om det?" er et helt generelt spørsmål man kan stille når uvedkommende vil vite noe om deg.

:klemmer: til deg!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Zenobia skrev:

Litt off topic, men for å besvare ditt spørsmål kjapt; jeg bruker en lett svalende fotkrem (har prøvd flere merker), pluss at jeg har tynne såler av merke Bama fresh eller Kiwi fresh-ins, som tar seg av fukt/lukt.

Forøvrig var Statoilbetjeningen sylfrekke. Hadde det vært meg, hadde mitt spørsmål tilbake vært: "Hvor har du lært kundebehandling hen?"

Kjære TS: når noen avkrever deg svar, skal du vurdere å gi det. Vurdere! Eventuelt, og absolutt i dette tilfellet, ville det vært helt på sin plass å sette betjeningen på plass. "Hvorfor spør du om det?" er et helt generelt spørsmål man kan stille når uvedkommende vil vite noe om deg.

:klemmer: til deg!

takk 😊 forøvrig så er jeg også forbruker av bama sine såler, de fungerer utmerket for min del, går også jevnlig til fotpleie slik at føttene ikke har masse død hud osv, steller godt med dem så lukt er ikke noe problem.

Anonymkode: 9218e...ffb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, applestories skrev:

Hvordan unngår du at skoene lukter når du går uten sokker? Jeg har måttet gå til innkjøpt av flere par "minisokker" jeg kan bruke i ballerinasko og lignende nå når det er sommer for å unngå fæl lukt. Skulle mye heller gått uten!

som annen bruker her skriver er bama eller kiwi sine tynne såler veldig fine å bruke, jeg steller også godt med føttene og går jevnlig til fotpleie slik at føttene ikke har masse død hud som legger seg i sko osv. Er ikke plaget av vond lukt hverken av sko eller føttene mine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

nei jeg gikk i birkenstock sandaler (gizeh) umulig å ha sokker i dem :)

I alle dager. 1. Jeg kjenner SÅ mange som bruker Birkenstock ute om sommeren. 2. Det er da ikke vanlig å bruke sokker i sko som det.

Veldig spesielt.... Den jenta/jentene er ingenting å bry seg om. Rimelig spesielt å kommentere noe sånt. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Zenobia skrev:

Forøvrig var Statoilbetjeningen sylfrekke. Hadde det vært meg, hadde mitt spørsmål tilbake vært: "Hvor har du lært kundebehandling hen?

Enig i dette. Jeg hadde lurt på hva slags dumt spørsmål det var.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Den 5. juli 2016 at 15.45, Beach skrev:

Enig i dette. Jeg hadde lurt på hva slags dumt spørsmål det var.

Takk 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kanskje de nettopp hadde røyka

Anonymkode: e04be...797

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...