Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest The damned
Skrevet

Frokost: To knekkebrød med ost og skinke eller kremost + appelsinjuice. Ikke alltid jeg spiser frokost. Noen ganger tar jeg bare noen nøtter eller noe.

Lunsj: Salat med skinke eller kylling,wrap eller knekkebrød. Drikker vann.

Middag: Kan være mye forskjellig. Alt fra pasta med kjøttsaus til laks med salat og ris/poteter. Prøver å ha masse grønnsaker til. Noen ganger drikker jeg også brus til maten.

Kvelds: Kvarg eller cottage cheese med litt nøtter og frukt/bær. Noen ganger spiser jeg et rundstykke med pålegg. Av og til en kopp te eller kakao.

Noen ganger lurer det seg inn en sjokolade,og i perioder kan jeg spise det flere ganger i uken. Prøver allikevel å holde det til helgene :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser vanligvis noe sånt:

Frokost: Havregryn, firkorn e.l med melk, litt nøtter, en halv banan og litt bær eller syltetøy.

Lunsj: To bløtkokte egg, og ett eller to knekkebrød med gulost, skinke og grønnsaker som tomat- og agurkskiver.

Middag: I går var det en kyllingfilet, litt ris og tomatsaus.

AnonymBruker
Skrevet

Frokost: Et eple
Lunsj: 2 knekkebrød med kalkunpålegg og agurk eller fløtemysost eller makrell i tomat
Middag: Fisk/kylling/svin filet + halve tallerken grønnsaker. Eller lager egenkomponert grønnsaksuppe/chili con carne etc
Kveldsmat: 2 knekkebrød eller hjemmelaget grovt rundstykke eller noe

Drikker vann til alle måltider og gjennom dagen

Anonymkode: 2e006...754

AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, kalaush skrev:

Du har et veldig usunt kosthold-regimet, ser jeg!

Slik jeg trives :vetikke:

Anonymkode: d02a5...3b6

Skrevet

I går:

2 skiver m smør og kalkunfilet

vann, juice, 4 jordbær

en håndfull salte nøtter, 2 små bananer

0,5 L Pepsi max

Toro indisk tikka masala, liten porsjon, litt agurk og 1 ss raita

15 jordbær m 1/2 ts sukker, en kroneis m sjokolade

0,5 L Pepsi Max 

I dag:

2 bananer, en Bama smoothie, 0,5 L Pepsi Max 

3 skiver m smør og gulost, og kalkunskinke 

en kopp te

0,5 L Pepsi Max 

To helt vanlige dager for meg....

AnonymBruker
Skrevet

Frokost: 120 gram havregryn kokt med halv liter melk. Rosiner og smør på. 

Lunsj: 4 skiver med ost, smør, skinke og egg

middag: indisk tikka masala med kylling, ris og nan

litt frukt og grønt som snacks utover kvelden 

3-4 skiver med smør og ost til kvelds 

(spiser mer enn mange damer, tror jeg. Virker sånn.)

Anonymkode: 26a28...c4a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg spiser ganske mye tror jeg

Frokost: kaffe Lunch: stor salat med pasta og ost + gjerne noe søtt. Ettermiddag: Rundstykker/muffins/yoghurt/frukt Middag: Vanlig mat men mye enkle løsninger som pizza, salat, pasta, rundstykker, takeaway. Kvelds: Rundstykke/lomper/kjeks/ost. Spiser gjerne is eller godteri hver dag også. Og drikker te med sukker.

Anonymkode: 890c4...3f3

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Normalt spiser jeg lite, spiser bare to ganger dagen .

Frokost : Salat med skinke, ost, egg og salami eller lavkarboknekkebrød med diverse pålegg. Kan også spise lavkarbolefser med skinke og ost  osv

Middag . Kylling , fisk eller kjøtt med grønnsaker til i mange varianter.Av og til noe saus til eller smør i små mengder

Drikker som ofte vann til alt

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Normalt spiser jeg lite, spiser bare to ganger dagen .

Frokost : Salat med skinke, ost, egg og salami eller lavkarboknekkebrød med diverse pålegg. Kan også spise lavkarbolefser med skinke og ost  osv

Middag . Kylling , fisk eller kjøtt med grønnsaker til i mange varianter.Av og til noe saus til eller smør i små mengder

Drikker som ofte vann til alt

Ingen mellommåltider? Håper at jeg også kan klare å spise så lite og fungere, da blir jeg kanskje endelig tynn nok :) 

Anonymkode: fb658...59f

Gjest Mysticgirl
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ingen mellommåltider? Håper at jeg også kan klare å spise så lite og fungere, da blir jeg kanskje endelig tynn nok :) 

Jeg velger å spise to store måltider fremfor 4 små, og jeg er absolutt ikke noe tynn. Spiser det jeg skal for å holde kroppen slik den er :) Veier faktisk 74 kilo på 174 cm så ikke mye tynnflis her nei :laugh:

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Jeg velger å spise to store måltider fremfor 4 små, og jeg er absolutt ikke noe tynn. Spiser det jeg skal for å holde kroppen slik den er :) Veier faktisk 74 kilo på 174 cm så ikke mye tynnflis her nei :laugh:

Men du har en flott flat mage og det er det som betyr noe :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...