Gjest The damned Skrevet 30. juni 2016 #21 Skrevet 30. juni 2016 Frokost: To knekkebrød med ost og skinke eller kremost + appelsinjuice. Ikke alltid jeg spiser frokost. Noen ganger tar jeg bare noen nøtter eller noe. Lunsj: Salat med skinke eller kylling,wrap eller knekkebrød. Drikker vann. Middag: Kan være mye forskjellig. Alt fra pasta med kjøttsaus til laks med salat og ris/poteter. Prøver å ha masse grønnsaker til. Noen ganger drikker jeg også brus til maten. Kvelds: Kvarg eller cottage cheese med litt nøtter og frukt/bær. Noen ganger spiser jeg et rundstykke med pålegg. Av og til en kopp te eller kakao. Noen ganger lurer det seg inn en sjokolade,og i perioder kan jeg spise det flere ganger i uken. Prøver allikevel å holde det til helgene
lingua franca Skrevet 30. juni 2016 #22 Skrevet 30. juni 2016 Spiser vanligvis noe sånt: Frokost: Havregryn, firkorn e.l med melk, litt nøtter, en halv banan og litt bær eller syltetøy. Lunsj: To bløtkokte egg, og ett eller to knekkebrød med gulost, skinke og grønnsaker som tomat- og agurkskiver. Middag: I går var det en kyllingfilet, litt ris og tomatsaus.
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #23 Skrevet 30. juni 2016 Frokost: Et eple Lunsj: 2 knekkebrød med kalkunpålegg og agurk eller fløtemysost eller makrell i tomat Middag: Fisk/kylling/svin filet + halve tallerken grønnsaker. Eller lager egenkomponert grønnsaksuppe/chili con carne etc Kveldsmat: 2 knekkebrød eller hjemmelaget grovt rundstykke eller noe Drikker vann til alle måltider og gjennom dagen Anonymkode: 2e006...754
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #24 Skrevet 30. juni 2016 19 timer siden, kalaush skrev: Du har et veldig usunt kosthold-regimet, ser jeg! Slik jeg trives Anonymkode: d02a5...3b6
Hurrahei Skrevet 30. juni 2016 #26 Skrevet 30. juni 2016 I går: 2 skiver m smør og kalkunfilet vann, juice, 4 jordbær en håndfull salte nøtter, 2 små bananer 0,5 L Pepsi max Toro indisk tikka masala, liten porsjon, litt agurk og 1 ss raita 15 jordbær m 1/2 ts sukker, en kroneis m sjokolade 0,5 L Pepsi Max I dag: 2 bananer, en Bama smoothie, 0,5 L Pepsi Max 3 skiver m smør og gulost, og kalkunskinke en kopp te 0,5 L Pepsi Max To helt vanlige dager for meg....
AnonymBruker Skrevet 30. juni 2016 #27 Skrevet 30. juni 2016 Frokost: 120 gram havregryn kokt med halv liter melk. Rosiner og smør på. Lunsj: 4 skiver med ost, smør, skinke og egg middag: indisk tikka masala med kylling, ris og nan litt frukt og grønt som snacks utover kvelden 3-4 skiver med smør og ost til kvelds (spiser mer enn mange damer, tror jeg. Virker sånn.) Anonymkode: 26a28...c4a
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #28 Skrevet 3. juli 2016 Jeg spiser ganske mye tror jeg Frokost: kaffe Lunch: stor salat med pasta og ost + gjerne noe søtt. Ettermiddag: Rundstykker/muffins/yoghurt/frukt Middag: Vanlig mat men mye enkle løsninger som pizza, salat, pasta, rundstykker, takeaway. Kvelds: Rundstykke/lomper/kjeks/ost. Spiser gjerne is eller godteri hver dag også. Og drikker te med sukker. Anonymkode: 890c4...3f3
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2016 #29 Skrevet 3. juli 2016 Normalt spiser jeg lite, spiser bare to ganger dagen . Frokost : Salat med skinke, ost, egg og salami eller lavkarboknekkebrød med diverse pålegg. Kan også spise lavkarbolefser med skinke og ost osv Middag . Kylling , fisk eller kjøtt med grønnsaker til i mange varianter.Av og til noe saus til eller smør i små mengder Drikker som ofte vann til alt
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #30 Skrevet 3. juli 2016 5 minutter siden, Mysticgirl skrev: Normalt spiser jeg lite, spiser bare to ganger dagen . Frokost : Salat med skinke, ost, egg og salami eller lavkarboknekkebrød med diverse pålegg. Kan også spise lavkarbolefser med skinke og ost osv Middag . Kylling , fisk eller kjøtt med grønnsaker til i mange varianter.Av og til noe saus til eller smør i små mengder Drikker som ofte vann til alt Ingen mellommåltider? Håper at jeg også kan klare å spise så lite og fungere, da blir jeg kanskje endelig tynn nok Anonymkode: fb658...59f
Gjest Mysticgirl Skrevet 3. juli 2016 #31 Skrevet 3. juli 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen mellommåltider? Håper at jeg også kan klare å spise så lite og fungere, da blir jeg kanskje endelig tynn nok Anonymkode: fb658...59f Jeg velger å spise to store måltider fremfor 4 små, og jeg er absolutt ikke noe tynn. Spiser det jeg skal for å holde kroppen slik den er Veier faktisk 74 kilo på 174 cm så ikke mye tynnflis her nei
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #32 Skrevet 3. juli 2016 4 minutter siden, Mysticgirl skrev: Jeg velger å spise to store måltider fremfor 4 små, og jeg er absolutt ikke noe tynn. Spiser det jeg skal for å holde kroppen slik den er Veier faktisk 74 kilo på 174 cm så ikke mye tynnflis her nei Men du har en flott flat mage og det er det som betyr noe Anonymkode: fb658...59f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå