Gå til innhold

App med barnets utvikling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes det en god app som følger barnets utvikling etter fødsel? Brukte babyverden sin under graviditeten og syns det var så stas å følge med fra uke til uke! Finnes det noe tilsvarende for babyen nå? 

Anonymkode: 78057...925

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker wonder weeks, den koster litt, men er bra. Har også en som heter "gravid og baby" den tar for seg utviklingstrinnene når barnet er født også(gratis).

Anonymkode: c7e84...1ce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker pregnancy+ appen. Fine bilder om utviklingen. Spesielt liker jeg størrelsesguide. Har fulgt det fra det var på størrelse med et sesamfrø til nå å være på størrelse med en kiwi. Det gjør det veldig håndfast for meg, i hvertfall. Ulempen er at det virker som man må betale fra 2. trimester, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, lakrisbåten skrev:

Jeg liker pregnancy+ appen. Fine bilder om utviklingen. Spesielt liker jeg størrelsesguide. Har fulgt det fra det var på størrelse med et sesamfrø til nå å være på størrelse med en kiwi. Det gjør det veldig håndfast for meg, i hvertfall. Ulempen er at det virker som man må betale fra 2. trimester, da.

Nå spør ts etter en som følger babyen etter graviditeten da...

 

ts; sjekk ut wonder weeks, veldig kjekk guide over barnets ulike utviklingssprang ig hva de skal gjennom til sånn ca når og hva de har lært seg i løpet av spranget.

Anonymkode: ba010...17b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...