Gå til innhold

Skravletråd mars/april 2017


Aomame

Anbefalte innlegg

Det er tungt her og.. Er 28+3 i dag (i følge appen), men føles mer ut som 38+3. Magen har vokst noe veldig bare siden helga, og det er konstant aktivitet. Begynner å lure på om den gutten aldri sover..  Forrige uke var vi på vekstkontroll på sykehuset, og da hadde han passert 1kg. Skummelt å tenke på at han skal legge på seg to kilo til i løpet av de neste 11 ukene med tanke på hvor tungt det er allerede. Kan ikke huske at det var så tungt med storesøster, men man glemmer fort. Her er det også bestemt at det blir igangsettelse hvis ikke fødselen starter av seg selv før termin. Ellers tenker jeg å ta permisjon fra 21.mars, dagen etter at pappan er ferdig med pappapermen sin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er allerede 35+6, så nå er det ikke lenge igjen. Men jeg er sliten, har mye bekkensmerter, kvalme, hodepine, kynnere og dritt som er ganske plagsomt. Ble sykmeldt nå så jeg endelig får slappet av, men jeg må si jeg gleder meg til å få tilbake kroppen igjen. Også gleder jeg meg stort til å endelig få se lillebror i magen :)  Gjør ingenting om tiden går litt fort her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå nærmer det seg jenter :) 25 dager til termin her i dag. Skal bli veldig godt å bli ferdig med å være gravid snart kjenner jeg, er ganske sliten og klarer ikke å gjøre så mye som jeg ønsker for lillegutt på 1,5 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det vel omtrent 55 dager igjen. Synes det går fort samtidig som jeg begynner å bli veeldig utålmodig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

79 dager igjen her, så jeg syns det er en god stund igjen :sjenert: Teller ned til permisjon først, og det er bare 49 dager til :ler: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare 16 dager igjen til termin her. Så kan i grunnen føde når som helst nå. Men tror nok at han kommer nærmere termin. Storesøster kom tre dager etter termindatoen, så tenker at det nok ikke blir sånn kjempeforskjell. Er spent på om det blir bursdag i februar eller mars :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så spennende! Håper dere oppdaterer etterhvert😁❤

Har 70 dager igjen og begynner å bli utålmodig, men samtidig så har jeg litt panikk og masse igjen å gjøre så jeg håper han holder seg inne en god stund til:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende at det begynner å nærme seg termin for noen! :) Selv har jeg 57 dager igjen til termin og 59 dager igjen til planlagt igangsettelse. Jeg har også eksamen i slutten av mars, så det blir en hektisk tid før lillebror kommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En uke til termin i dag. Har ikke født ennå! Er delvis veldig utålmodig nå og delvis glad for disse rolige dagene hvor det er stille før stormen. Plutselig er det et nytt menneske her og livet forandrer seg for alltid :hjerte:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det fødsel på meg i går, fem dager før termindatoen! Ble en rask og grei fødsel på fire timer fra fire cm. Brukte både lystgass og epidural som var en herlig avveksling fra forrige fødsel hvor jeg ikke fikk et fnugg av smertelindring, selv om epiduralen ikke funket helt optimalt. Sitter igjen med en mye bedre følelse etter fødsel denne gangen. Nå nyter jeg bare lillegutt som er så inderlig fin og god :rodmer: Lykke til alle dere andre som snart har fødsel i vente!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neimen så koselig :) Gratulerer så mye Aomane! Tipper det bare raser inn med meldinger om fødsler i denne  tråden her nå, det blir jo bare kjempeherlig :nordvesta:(Håper riktignok minien min holder seg inne noen uker til, den skal tross alt egentlig ikke ut før i midten av april).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk alle sammen! Koser meg maks med lillegutt, selv om det ble to timer søvn i natt og at det godt merkes at vi også har en på 2,5 år i tillegg. Slitsomt og koselig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...