Dracula Skrevet 28. juni 2016 #1 Del Skrevet 28. juni 2016 Noe som kan hjelpe meg.. hvilken stoff anbefale dere te sofa i båten? må være litt vanntett, lett å vaske. stoff må tåler mye. å deilig å sitte på i varmen og kalde dager. hvor kan eg kjøpe disse stoff ?? takk for hjelpet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 3. juli 2016 #2 Del Skrevet 3. juli 2016 Jeg brukte skai fra Stoff og Stil (skinnimitasjon). Kan bestilles på nett. https://www.stoffogstil.no/produkt?Search=skai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2016 #3 Del Skrevet 3. juli 2016 Har kjøpt bevernylon med plastbelegg på baksiden. Sydde hovedsømmene med vanlig såtråd og stikkninger etterpå med stoff og Stil sin møbeltråd. Husker ikke hva stoffet het har kjøpt det hos S & S i butikk. Anonymkode: 842ae...5f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fashionistaen Skrevet 12. juli 2016 #4 Del Skrevet 12. juli 2016 Dralon synes jeg er det beste. Det er satt inn med teflon, slik at det er vannavstøtende. Har høy nok martindale (slitestyrke) for et bruksmøbel og er lettere å få pent enn tykkere stoffer som skai. Dessuten er det et av få stoffer som tåler mye sollys uten at fargen blekner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå