Ghostwalker Skrevet 28. juni 2016 #21 Skrevet 28. juni 2016 47 minutter siden, H.T.S skrev: Jeg er flyttbar jeg. Flyttet fra Alta til Hønefoss for en eks, flyttet fra Alta til North Carolina usa for en annen. Nå bor jeg i Wales med min nye kjæreste. Null problem, bare å pakke kofferten. Min nåværende er ikke flyttbar, pga barn, syns det er litt kjipt for jeg vil gjerne flyttet til Skotland, er så vakkert der. Du er fleksibel Du tok utdannelse i USA, eller hvordan gjorde du det?
momo Skrevet 28. juni 2016 #22 Skrevet 28. juni 2016 Jeg er 38 år, og er ikke flyttbar. Har 2 skolebarn, så flytter ikke noe sted med de. Den dagen siste er ute av redet, så er jeg flyttbar innen rimelig avstand. Men har heller ikke så store planer, om å finne en å flytte sammen med de nærmeste årene. Går an å være kjærester uten å bo sammen og.
Cata Skrevet 28. juni 2016 #23 Skrevet 28. juni 2016 Jeg er ikke så veldig flyttbar, men alt koker ned til "kan jeg få en relevant jobb" der den eventuelle mannen måtte befinne seg. Hadde ikke det vært noe problem så kunne jeg fint flyttet, men dessverre så er ikke utdannelsen min helt egnet for indre Finnmark eller tilsvarende steder. I min verden teller tross alt jobb mer enn et forhold, siden en jobb som oftest er mer stabil enn det en mann er. Dessuten, hva skulle jeg levd av om jeg hadde flyttet til et sted der jeg ikke fikk jobb? Jeg kunne da virkelig ikke satset på at mannen skulle forsørge meg.
Feyfeyhey Skrevet 28. juni 2016 #24 Skrevet 28. juni 2016 (endret) Den 6/28/2016 at 13.26, Ghostwalker skrev: . Endret 31. juli 2016 av Feyfeyhey
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #25 Skrevet 28. juni 2016 35 år, singel. Ikke flyttbar pga barn i skolealder. Anonymkode: e7a56...e9f
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #26 Skrevet 28. juni 2016 32 år, singel. Flyttbar innenfor 2 timers kjøretur, noe lengre vekk enn det er uaktuelt pga kontakt med venner og nettverk. 2 timer går det an å kjøre for å besøke noen, lengre enn det må planlegges med overnatting osv, og sånt stress orker jeg ikke... Anonymkode: ccb6f...b88
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå