Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
47 minutter siden, H.T.S skrev:

Jeg er flyttbar jeg. Flyttet fra Alta til Hønefoss for en eks, flyttet fra Alta til North Carolina usa for en annen. Nå bor jeg i Wales med min nye kjæreste.

Null problem, bare å pakke kofferten.
Min nåværende er ikke flyttbar, pga barn, syns det er litt kjipt for jeg vil gjerne flyttet til Skotland, er så vakkert der.

Du er fleksibel :)

Du tok utdannelse i USA, eller hvordan gjorde du det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 38 år, og er ikke flyttbar. Har 2 skolebarn, så flytter ikke noe sted med de. Den dagen siste er ute av redet, så er jeg flyttbar innen rimelig avstand. Men har heller ikke så store planer, om å finne en å flytte sammen med de nærmeste årene. Går an å være kjærester uten å bo sammen og.

Skrevet

Jeg er ikke så veldig flyttbar, men alt koker ned til "kan jeg få en relevant jobb" der den eventuelle mannen måtte befinne seg. Hadde ikke det vært noe problem så kunne jeg fint flyttet, men dessverre så er ikke utdannelsen min helt egnet for indre Finnmark eller tilsvarende steder. 

I min verden teller tross alt jobb mer enn et forhold, siden en jobb som oftest er mer stabil enn det en mann er. Dessuten, hva skulle jeg levd av om jeg hadde flyttet til et sted der jeg ikke fikk jobb? Jeg kunne da virkelig ikke satset på at mannen skulle forsørge meg. 

Skrevet (endret)
Den 6/28/2016 at 13.26, Ghostwalker skrev:

.

Endret av Feyfeyhey
AnonymBruker
Skrevet

35 år, singel. Ikke flyttbar pga barn i skolealder.

Anonymkode: e7a56...e9f

AnonymBruker
Skrevet

32 år, singel. Flyttbar innenfor 2 timers kjøretur, noe lengre vekk enn det er uaktuelt pga kontakt med venner og nettverk. 2 timer går det an å kjøre for å besøke noen, lengre enn det må planlegges med overnatting osv, og sånt stress orker jeg ikke...

Anonymkode: ccb6f...b88

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...