Gå til innhold

Flyttbar?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får inntrykk av at de fleste i aktuell alder for meg ikke er flyttbare, jeg er heller ikke flyttbar.. 

Hvordan er det med andre?

Og om du er flyttbar, hvor langt er du villig til å flytte?

Anonymkode: 27db5...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Northernlight

Jeg er 30 år. Absolutt flyttbar etter endt utdanning! Dere som ikke er flyttbare; hvorfor ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her..

Jeg har unger på deltid, bolig og jobb. 

Mann 43

Anonymkode: 27db5...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har verken unger, kjæreste eller eier noe bolig. Kan flytte hvor jeg vil, når jeg vil. Hadde jeg fått tilbud om en god jobb på andre siden av kloden nå, så hadde jeg fint tatt det tilbudet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke veldig flyttbar. Typen har jobb her og vil gjærne bo hos han noen år til i alle fall. Helst livet ut. Jeg har venner her og begge foreldrene mine bor her. Har i de senere årene begynnt å føle at jeg hører hjemme her. Føler det blir litt småfeil å flytte fra alt det jeg har jobbet for liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Skelly skrev:

Jeg er ikke veldig flyttbar. Typen har jobb her og vil gjærne bo hos han noen år til i alle fall. Helst livet ut. Jeg har venner her og begge foreldrene mine bor her. Har i de senere årene begynnt å føle at jeg hører hjemme her. Føler det blir litt småfeil å flytte fra alt det jeg har jobbet for liksom.

TS

Siden dette var postet på singelliv og dating, så tenkte jeg mest på om single var flyttbare med tanke på nytt forhold.. 

Anonymkode: 27db5...7bc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest snusmumriken_

Jeg har ikke barn, og er derfor flyttbar, hvor som helst. Man kan alltids få ny jobb eller ny bolig, men man får ikke flere kopier av barna sine. Jeg tror at brorparten av de som ikke er flyttbare har barn, eller familiære forhold de ikke er villige til å gi slipp på, ofte partnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Jeg er ikke flyttbar. Jeg har nettopp flyttet tilbake til fylket mitt og her vil jeg bo resten av livet. Jeg er flyttbar innafor fylket, men ønsker ikke å flytte til andre fylker eller byer. Etter at det gikk opp for meg at jeg faktisk ikke kunne tenke meg å bo noen annen plass, var det utfordrende med dating i byen jeg bodde i. Datet en som i utgangspunktet heller ikke var flyttbar, og det gjør jo ting veldig vanskelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Jeg ville heller ikke hatt en mann med barn som sier han er flyttbar, som i å flytte fra barna sine. Har vært i snakk med noen sånne, snakk om turn off.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg kjæreste, men hvis det skulle bli slutt og jeg møtte en ny.. Så hadde jeg absolutt vært flyttbar. Nå håper jeg jo ikke at jeg blir nødt til å møte en ny da. Jeg har ikke barn eller noe, så sånn sett har jeg ikke noe å dra fra/bli igjen for. Men akkurat nå må jeg fullføre utdannelsen min i den byen jeg bor, så hadde ikke vært flyttbar før om ett år. Og jeg vil helst ikke flytte fra Østlandet (har alle vennene mine og familie på Østlandet + at de mest spennende jobbene innenfor mitt felt befinner seg på Østlandet). Det eneste unntaket er Trondheim - min favorittby i Norge. Dit kunne jeg godt flyttet. Nord-Norge hadde vært uaktuelt.

Anonymkode: 02e9e...412

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke flyttbar i løpet av de neste årene pga utdanning, men etter det er jeg åpen for forslag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

Siden dette var postet på singelliv og dating, så tenkte jeg mest på om single var flyttbare med tanke på nytt forhold.. 

Anonymkode: 27db5...7bc

Opps ^^. Beklager, så ikke hvor denne var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helst ikke flyttbar pga venner. Har et godt nettverk her jeg bor, men har følt på det å nesten ikke ha venner et sted, og føler det ville blitt vanskelig nå som voksen på et nytt sted. Dere som er flyttbare har kanskje lett for å få nye venner?

Jeg blir også knyttet til steder, ikke bare personer, og føler meg knyttet til stedet jeg bor nå, mange gode minner her, synes det er vakkert og spennende. 

Anonymkode: 37b16...87f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig flyttbar nå, men vil nok tilbake til hjembygda når foreldrene mine blir gamle. Men må ha jobb der jeg flytter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne noen laget en meningsmåling? 

Hadde vært interessant å sett hvem som er flyttbare O/U 30 år..

Anonymkode: 27db5...7bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Northernlight skrev:

Jeg er 30 år. Absolutt flyttbar etter endt utdanning! Dere som ikke er flyttbare; hvorfor ikke?

Fast jobb, familie og venner. Er ikke lett å få seg full jobb nå om dagen. Det kuttes og spares overalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke noe særlig flyttbar. 

Jeg er 34 år, og har alt av slekt og venner her i byn. Jeg ser ikke for meg noen annen by som kan tilby det samme som her jeg bor nå. Jeg ønsker ikke å flytte langt fra familien min. 

Anonymkode: b7ae4...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke flyttbar pga barn og utdanning.

kvinne, 34

Anonymkode: b4772...302

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flyttbar byjente som hadde elsket å møte en ekte fjellgeit son kunne tatt meg vekk fra byen 

Anonymkode: 6d7e5...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...