Gå til innhold

Våt eyeliner


Gjest Lilleulv

Anbefalte innlegg

Gjest Lilleulv

Noen som kan anbefale meg en god våt eyeliner? En som er lett å tegne med og en som sitter!!

Den jeg har nå er Rimmel, og den forsvinner hvis jeg bruker vippetang etterpå :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjøpte en god fra Artdeco i sommer som også var vannfast, vet ikke om du er ute etter det da. Kanebo har også en god en , men den er en del dyrere. Jeg synest ikke det var så stor forsjell på dem, eneste at artdeco satt ganske så fast når jeg skulle vaske den av..

Jeg liker egentlig best vanlig tørr, men vannfast eyeliner fordi de viser mye bedre. De våte har en tendens til å forsvinne, ihvertfall på mine øyner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig veldig fornøyd med Chanel sin, lager syltynne linjer om man vil. Det eneste er at jeg syens det noen ganger kan være litt vanskelig å få væsken ut på penselen (dyppes ikke, det kommer som på en tusj).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Jeg bruker den til å tegne strek på øyelokket oppe. Får ikke det til med blyant jeg...

Men bruker blyant på våtkanten (kajal).

Tror kanskje det blir vanskelig med vannfast, fordi jeg liker å fikse på den med en fuktig q-tips etterpå... :roll: Men takk for tips, skal sjekke ut Chanel sin og Kanebo sin!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Kanebo, Kanebo, Kanebo!!!

Eneste dumme er at den ikke har så lang holdbarhet, så man må påføre oftere. For tiden bruker jeg like godt lineren fra HM til daglig, siden den gir svartere resultat. 39,50 er heller ikke så dumt (men spissen er tykkere, så du må være lett på hånden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ganske godt fornøyd med superlineren fra lôreal jeg da (ikke den vannfaste), men har jo hørt fra dem som mener det motsatte. Synes den er veldig grei å legge og sitter greit. OK om du har lite penger ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg gjør som Ethereal og bruker den fra H&M - har gjort det i 7-8 år og synes den funker som bare rakkern! Blir fin og jevn kant, sitter lenge og er lett å legge. Og ikke minst er prisen fin!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
Jeg gjør som Ethereal og bruker den fra H&M - har gjort det i 7-8 år og synes den funker som bare rakkern! Blir fin og jevn kant, sitter lenge og er lett å legge. Og ikke minst er prisen fin!

Og man kan bytte den ut ofte...Jeg er en sucker for design, og derfor kjøpte jeg Kanebo, men den fra H&M sitter faktisk mye bedre, og er mer fargemettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal
oh my god, kanskje jeg skal prøve den da :D

Jøss kan jeg få kjøpt noe billig OG bra altså?!

Trust me! :wink:

Bedre å prøve det billigste først. Hvis du liker den, har du spart over 200 kroner i forhold til Kanebo. Hvis ikke, så har du ikke rotet bort såååå masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lilleulv

Trust me! :wink:

Bedre å prøve det billigste først. Hvis du liker den, har du spart over 200 kroner i forhold til Kanebo. Hvis ikke, så har du ikke rotet bort såååå masse :)

Det hørtes veldig smart ut. Da blir ikke dette den store investeringen som jeg hadde forestilt meg da... Men HM har bare en eyeliner? bare så jeg ikke tar feil eller noe :rosasmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Jepp, bare en.... Tror den heter Dipliner. Er svart "flaske" med pensel, litt sånn som Rimmel. Koster 39.50.Og ja, jeg er litt merkehore, men vil ikke være DUM, heller

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lilleulv
Jepp, bare en.... Tror den heter Dipliner. Er svart "flaske" med pensel, litt sånn som Rimmel. Koster 39.50.Og ja, jeg er litt merkehore, men vil ikke være DUM, heller

:ler: litt samme som meg det. Men det er egentlig bare fordi jeg ikke kan tro at noe så billig kan være like bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også den fra H&M,og liker den best av alle.Har prøvd dyrere,men det er i grunn bare bortkasta penger,de er ikke noe bra i det hele tatt.Kun min mening :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...