Gå til innhold

Ulykkelig forelsket.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, BethD skrev:

Jepp.. samme her.. Hadde gjort hva som helst for å gå tilbake å forandre ting.. Men man lærer jo av alt,og jeg gjør aldri de samme feilene igjen :)

Takker for svar, alle sammen! :)

Nei, jeg lar han ikke styre meg i form av at han skal bestemme hvem jeg er med/sjalusi osv. Han har INGENTING med å bli sjalu, alvorlig talt, hva skal han bli sjalu på? 

Han ble jo ikke sint eller noe når han hørte det tikket inn snap/meldinger, men jeg så han skulte på telefonen, å kommenterte det. Kommenter i vei, be my guest. :)

Utenom dette, er det jo det at jeg er så interessant så fort helgen kommer, eller han kjeder seg e.l. Men jeg orker ikke ha et slikt forhold til en jeg er betatt av, da er det bedre å ha det med noen man ikke blir dratt i forskjellige retninger av. Det får være enten eller. Jeg bare vet ikke helt hvordan jeg skal si det til han, jeg har jo forsåvidt 'vært med på leken' til nå (selv om han er klar over at jeg er veldig betatt av han da, å spiller på følelsesdelen min når det passer han).

Anonymkode: 1fc3d...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men det plager meg veldig at så mye av dagen min går med til tanker, drømmer, håp på noe sol antageligvis ikke kommer til å skje. Å det plager meg at han han sitte den ene dagen å se meg dypt i øynene, holde armene rundt meg å si ting som at han liker meg så godt, gjerne kunne tenke seg både det ene og det andre (kan snakke om alt fra kos til å skape familie liksom, å være både søt og dyp i samtalene), mens andre dagen er han helt tyst..

Anonymkode: 1fc3d...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, det blir jo nesten bare verre for hver dag som går jo.. :icon_frown: sitter her å savner et luftslott. Eller, det er jo nesten det som er dummeste, kunne han ikke bare gitt ettertrykkelig klar beskjed om hva han egentlig driver med, så det virkelig ble printet inn i hodet mitt. Ikke det frem og tilbake å ta opp følelser når det passer og sånn. 

Men igjen, så har jeg jo tillatt at det her har skjedd. Jeg er ikke ute etter sympati, må bare lufte hodet et sted. Men jeg må jo bare bryte av dette, eller i alle fall gi beskjed til han hvordan dette er for meg. Men hva skal jeg si, når jeg selv har vært med på dette liksom?

Æsj, skulle ønske en bare kunne knipse i fingrene, så var det glemt. 

Anonymkode: 1fc3d...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff, det blir jo nesten bare verre for hver dag som går jo.. :icon_frown: sitter her å savner et luftslott. Eller, det er jo nesten det som er dummeste, kunne han ikke bare gitt ettertrykkelig klar beskjed om hva han egentlig driver med, så det virkelig ble printet inn i hodet mitt. Ikke det frem og tilbake å ta opp følelser når det passer og sånn. 

Men igjen, så har jeg jo tillatt at det her har skjedd. Jeg er ikke ute etter sympati, må bare lufte hodet et sted. Men jeg må jo bare bryte av dette, eller i alle fall gi beskjed til han hvordan dette er for meg. Men hva skal jeg si, når jeg selv har vært med på dette liksom?

Æsj, skulle ønske en bare kunne knipse i fingrene, så var det glemt. 

Anonymkode: 1fc3d...50c

Du trenger ikke si noe som helst. Bare vær luftslott tilbake. Bare bryt av, og når han tar kontakt sier du enkelt "beklager, men dette fungerer ikke for meg. Lykke til videre". 

Anonymkode: 13daa...9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du trenger ikke si noe som helst. Bare vær luftslott tilbake. Bare bryt av, og når han tar kontakt sier du enkelt "beklager, men dette fungerer ikke for meg. Lykke til videre". 

Anonymkode: 13daa...9a5

Takk for svar. :)

Syns liksom det blir så kaldt da, eller hva jeg skal si, ingen forklaring, ingenting. :P Må kanskje lære meg å bry meg litt mindre. :P

Anonymkode: 1fc3d...50c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først et spørsmål; faller du alltid for feil typer/ de plukker seg ut deg?

Grunnen til at jeg spør er at du kom ut av et dårlig forhold, og går rett inn i en ny dårlig relasjon...tilfeldig eller ikke, og hvordan kan du bryte mønsteret?

Kjære deg, du må slutte å torturere deg selv. Slutte å bygge luftslott, slutte å leke en lek som bare ødelegger deg. Du har vært med på leken sier du? Slutt i så fall. Vær ærlig å si at du har fått nok av lek, si at du er klar for et forhold, sett en frist for å få et klart svar. Hold den. Krev et ja eller et nei. Og blir det nei, så lukk døra og gå videre.

Jeg skjønner lengselen etter noen som bekrefter deg og som anerkjenner deg, men det du gjør nå vil ikke stille sulten. Vær tøff!

Anonymkode: 54a69...8bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. :)

Syns liksom det blir så kaldt da, eller hva jeg skal si, ingen forklaring, ingenting. :P Må kanskje lære meg å bry meg litt mindre. :P

Anonymkode: 1fc3d...50c

Jeg vil at du skal gjøre det jeg ikke gjorde. Nemlig å avslutte det. For deg selv. Du trenger ikke snakke med han om det eller ha en "avslutning" eller noe som helst annet. Du trenger å tenke på deg selv, kun deg. Spør deg selv; fortjener jeg ikke bedre? Svaret vet jeg godt, det må du finne ut for din egen del. 

Dere er på "dealern", han skylder deg ingenting og du skylder ikke han noe. 

"Min" kom tilbake etter en stund, men da hadde jeg ENDELIG gått videre. 

Men dette må du beslutte selv. Jeg ønsker bare ikke at andre skal lide seg gjennom det samme... 

Anonymkode: 13daa...9a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg kunne si at "JEG kom meg fri fra ham"- men sannheten er at han dumpa meg. Vi datet i nesten 6 måneder. Han var veldig på i starten, men da han aldri fikk sex ble han utålmodig. Likvel likte han ego boosten jeg så naivt gav han. Da han endelig fikk sjansen til å ha sex med meg fordi jeg følte at jeg nå kjente han nok, sa HAN at han måtte gå.-Fordi det ble for alvorlig.

Been there. Done that. Lærdommen fra dette for min del: Hvis fyren virker emosjonellt utilgjengelig dvs. ikke er ute etter å blir ordentlig kjent med deg som person og tilbringe tid med deg- Kutt han ut før du investerer for mye av følelsene dine i ham. Da gjør det vondere å reise deg etterpå.- Men du kommer deg alltids opp da:)

Anonymkode: 11859...98f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...