Arwen Skrevet 5. november 2004 #1 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg er på jakt etter noen gode pumpeflasker. Har kjøpt shampo og balsam i litersflasker og synes de er litt for store til å ha fremme + at de er litt tunge å håndtere med våte glatte hender. kanskje det går an å kjøpe pumper til sebastianflaskene? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 5. november 2004 #2 Del Skrevet 5. november 2004 Har du spurt på frisørsalonger som fører sebastian-produkter?? kanskje de har lyst til å selge deg et par pumper?? Evt kan du helle shampo over i mindre flasker. vet at Lissie selger tom emballasje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 5. november 2004 #3 Del Skrevet 5. november 2004 Her er det jeg snakket om: http://lissies.gotdns.com/emballasjesalg.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hilde Skrevet 5. november 2004 #4 Del Skrevet 5. november 2004 H&M har tomme pumpeflasker, men om de er gode aner jeg ikke. (Vil vel i grunn tro at de ikke er de beste man kan få tak i.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 5. november 2004 #5 Del Skrevet 5. november 2004 Apotekene bør ha. Jeg har i hvert fall sett alle slags flasker, både med og uten pumper, tidligere. Parfymerier har sikkert også noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. november 2004 #6 Del Skrevet 5. november 2004 Jeg har en pumpeflaske fra H&M som er helt ok. Fant ikke noen slike i Oslo, men i Stavanger. Hvor stor tenkte du på? Den jeg har fra H&M er ganske liten, sånn reisestørrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carmen_ Skrevet 5. november 2004 #7 Del Skrevet 5. november 2004 Selger de ikke sånt på LF blandt annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 5. november 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 5. november 2004 Selger ikke sånne på lookfantastic, og HM sine er altfor små. tenkte i ca 250 ml størrelse. Skal titte på linken din cilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CheapChampagne Skrevet 6. november 2004 #9 Del Skrevet 6. november 2004 Kjøpte noen på Face Stockholm i Sverige for et år siden. Er 200ml, ikke var de så dyre heller. Face har åpnet butikk i Bergen nå om jeg ikke tar helt feil. www.facestockholm.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå